Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 60 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 300,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2" |
| ЄДРПОУ: | 01994586 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | ТКАЧЕНКО Олена Віталіївна |
| Телефон: | 380456365151 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 09119, Україна, Київська область,Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9 |
1 |
Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір предметом якого є плівка медична. 1.1.2. копію кожного договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), 1.1.3. копії документів на підтвердження виконання зазначених договорів у повному обсязі (у вигляді листа відгуку (або рекомендаційного листа) або накладних на постачання товару). Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію аналогічного Договору №262 від 20.08.2020 року, а також додаткову угоду №7 від 17.02.2021 року до Договору №262 від 20.08.2020 року. Тендерною документацією вимагалося подання усіх укладених додаткових угод до Договору. Таким чином, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав додаткові угоди з №1 по №6 до Договору №262 від 20.08.2020 року. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника надано видаткову накладну №ГКВ-000022, видаткову накладну №ГКВ-000024, видаткову накладну №ГКВ-000002, які не містять дати складання документу. Таким чином, Учасник не підтвердив факт постачання товару у строки, встановлені Договором №262 від 20.08.2020 року. Учаснику пропонується протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі повідомлення, усунути вищезазначені невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції оновлених документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.