Період оскарження умов закупівлі - по 29-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-01-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 748 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 742,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Київський національний університет технологій та дизайну |
ЄДРПОУ: | 02070890 Досьє YouControl |
Сайт: | http://knutd.com.ua |
Контактна особа: | Любов Мурована |
Телефон: | +380962450269, +380442568468 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01011, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Мала Шияновська, буд. 2 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Уповноваженою особою було допущено технічну помилку в проекті договору в частині предмета закупівлі, зокрема зазначенні коду за Єдиним закупівельним словником, не відповідає товару, що фактично є предметом даної закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
25-02-2024, 00:03
Період оскарження:
з 14-02-2024, 10:11 по 25-02-2024, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Уповноваженою особою було допущено технічну помилку в проекті договору в частині предмета закупівлі, зокрема зазначенні коду за Єдиним закупівельним словником, не відповідає товару, що фактично є предметом даної закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
14-02-2024, 09:57
Документи:
Після розгляду тендерної пропозиції ФОП «ЖОВНІР РАЇСА СЕМЕНІВНА» (надалі - Учасник) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Замовника (надалі – ТД), зокрема: - Учасником було надано інформація «Відомості про учасника» (Вих. № 31-01/08 від 31.01.2024р.), яка містить невідповідності в частині вимог оформлення/заповнення визначених в пункті 1 таблиці 2.1. Додатку 2 до ТД - Учасником було надано інформацію «Гарантійний строк та умови гарантійного обслуговування товару» (вих. № 31-01/16 від 31.01.2024р.), який містить невідповідності в частині вимог оформлення/заповнення визначених в пункті 2.1. Розділу ІІ Додатку 3 до ТД - Учасником було надана «Авторизаційний лист» (вих. №SEUC 24/01/3258 від 29.01.2024р), який містить неповну інформацію згідно вимог визначених в пункті 3.2. Розділу ІІІ Додатку 3 до ТД З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 43 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178, Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель документи/інформацію з виправленими описками/невідповідностями відповідно вимог Замовника, зокрема «Відомості про учасника», «Авторизаційний лист», гарантійний лист, щодо гарантійного строку та умов гарантійного обслуговування товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.