Період оскарження умов закупівлі - по 23-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-01-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 215 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 075,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 42646834 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Баранюк Світлана Анатоліївна |
Телефон: | 380487972737 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 67806, Україна, Одеська область,смт Авангард, ВУЛИЦЯ ДОБРЯНСЬКОГО, будинок 26А |
2 |
Уповноваженою особою розглянуто на відповідність вимогам тендерної документації завантажені файли (документи) тендерної пропозиції учасника ФОП МАРКОВ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ (код 2725610252) та встановлено невідповідність в документах учасника. На виконання встановленої Додатком №2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного) (за формою відповідно до додатку 2.1 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договорів з підтверджуючими документами: - копії виконаних аналогічних договорів (не менше одного) з додатками, які є невід’ємною частиною договору. При наданні договору, учасник може не розголошувати (закрити при скануванні) інформацію, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною; - копії документів, що підтверджують виконання аналогічних договорів – листи-відгуки щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за договорами та/або акти прийому-передачі чи видаткові накладні з відповідними печатками та підписами сторін. При цьому, замовником визначено, що аналогічними договорами є договори поставки інтерактивної підлоги. Дану вимогу встановлено з метою залучення до участі в закупівлі надійного учасника, що має досвід постачання такого товару, та в разі перемоги зможе виконати договірні зобов’язання. Учасником ФОП МАРКОВ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ (код 2725610252) в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (файл «Довідка про аналогічні договори.pdf»), копію договору про закупівлю №21 від 24.11.2021 року (файл «Аналогічний договір.pdf») та копію видаткової накладної №21 від 24.11.2021 року (файл «Видаткова накладна до аналогічного договору.pdf»). Вищезазначені документи свідчать про досвід виконання договору поставки телевізора, який хоч і входить до групи товарів згідно з кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, але не є аналогічним з предметом закупівлі, визначеним замовником в тендерній документації. Згідно з п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, просимо усунути вищезазначену невідповідність в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.