Закупівлю оголошено - 17-11-2023, 17:05. Дата останніх змін - 12-12-2023, 17:49

Код ДК 021:2015: 32420000-3 Мережеве обладнання

Закупівля: UA-2023-11-17-015131-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-11-2023, 17:05
по 23-11-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-11-2023, 00:00
по 25-11-2023, 09:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 27-11-2023, 14:09
по 27-11-2023, 14:38

Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-11-2023, 00:00

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:52 822 476,07 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:264 112,38 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:1 584 674,28 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Міністерство оборони України (Центральне управління забезпечення технікою та майном зв’язку Командування Військ зв’язку та кібербезпеки Збройних Сил України)
ЄДРПОУ:00034022 Досьє YouControl
Контактна особа:Євгеній Карпик
Телефон:+380986877680
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
03168, Україна, м. Київ,м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 6
4


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комутатор Cisco Catalyst C9300-24S-A або еквівалент

24
комплект
Україна , м. Київ ,
по 15-04-2024
32420000-3
Мережеве обладнання


Маршрутизатор Cisco ISR 1100 8P Dual GE SFP WAN (C1121X-8P) або еквівалент

5
комплект
Україна , м. Київ ,
по 15-04-2024
32420000-3
Мережеве обладнання


Комутатор Cisco Catalyst C1000-24T-4G-L або еквівалент

219
комплект
Україна , м. Київ ,
по 15-04-2024
32420000-3
Мережеве обладнання


Комутатор Cisco Catalyst C1000-48T-4G-L або еквівалент

29
комплект
Україна , м. Київ ,
по 15-04-2024
32420000-3
Мережеве обладнання


Ethernet SFP модуль GLC-LH-SMD (Cisco GLC-LH-SMD=) або еквівалент

493
комплект
Україна , м. Київ ,
по 15-04-2024
32420000-3
Мережеве обладнання


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-11-2023, 17:10:35
Тип документа: Критерії прийнятності
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-11-2023, 17:05:28
Експортовано:17-11-2023, 17:05:28
Експортовано:17-11-2023, 17:05:28
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-11-2023, 17:05:28
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-11-2023, 17:05:28
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-11-2023, 17:05:28
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником поставлених Товарів протягом 20 банківських днів за пред’явлення Постачальником рахунка на оплату Товарів (за умови надходження бюджетних коштів на рахунки Міністерства оборони України). За рішенням Замовника розрахунки за договором (державним контрактом) можуть здійснюватися шляхом здійснення попередньої оплати у розмірі до 90 % від ціни Товарів за договором (державним контрактом) на строк не більш як на 4 (чотири) місяців, але в будь-якому випадку не пізніше строку поставки Товарів, зазначеного у договорі (державному контракті). При проведенні розрахунків на умовах попередньої оплати Виконавець надає Замовнику обґрунтування надання попередньої оплати із зазначенням конкретних напрямків використання бюджетних коштів, та висновку військового представництва Міноборони про спроможність підприємства виконати заявлені зобов’язання та своєчасно погасити наданий аванс. У разі прийняття рішення Замовником щодо здійснення попередньої оплати: Виконавець надсилає Замовникові відповідний рахунок протягом 1 (одного) робочого дня з моменту надходження повідомлення від Замовника про затвердження відповідного рішення про здійснення попередньої оплати; попередня оплата здійснюється на підставі рахунку, наданого виконавцем шляхом спрямування бюджетних коштів на рахунок виконавця. Виконавець не пізніше визначеного в рішенні на попередню оплату терміну звітує перед Замовником про цільове використання коштів шляхом передачі (постачання) вантажоодержувачу Товарів відповідно до умов Договору (Державного контракту). У разі відмови від поставки Продукції Виконавець у строк до 10 (десяти) банківських днів з моменту повідомлення Замовнику про відмову у постачанні повертає Замовнику отриману попередню оплату.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
20
Мінімальний крок аукціону:
264 112,38 UAH
Початок аукціону:
27-11-2023, 14:09
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "АНВІ-КОМ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул. В. Васильківська, буд. 129, 03150, Вікторія Кордон
Остаточна пропозиція:
41 700 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
44 628 030,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
30-11-2023, 16:03
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-11-17-015131-a-a1
Номер договору:
308/23/17
Дата підписання договору:
12-12-2023, 16:21
Строк дії договору:
з 12-12-2023 по 30-09-2024
41 700 000,00 UAH
Ціна договору
34 750 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "АНВІ-КОМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
41 700 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
44 628 030,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
41 799 600,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
44 990 700,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Амаінд"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
42 000 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
45 954 330,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
відсутній
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Кваліфікаційні критерії
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 584 674,28 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір (державний контракт), який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Міністерство оборони України Місцезнаходження Замовника: місто Київ, 03168 Код ЄДРПОУ: 00034022 IBAN № UA308201720355149006000018611, Державна казначейська служба України в м. Київ, МФО 820172.
Статус: Активна
Дата створення: 17-11-2023, 17:05:21
2. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору (Державного контракту) про закупівлю надає забезпечення виконання договору (державного контракту) (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору (державного контракту) про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору (державного контракту) про закупівлю складає 3% від вартості договору (державного контракту). До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Міністерство оборони України Місцезнаходження Замовника: місто Київ, 03168 Код ЄДРПОУ: 00034022 IBAN № UA308201720355149006000018611, Державна казначейська служба України в м. Київ, МФО 820172. У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору (державного контракту), предмет закупівлі» (забезпечення виконання договору (державного контракту), без ПДВ) Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору (державного контракту) про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору (державного контракту) про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору (державного контракту) про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору (державного контракту) в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору (державного контракту) про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору (державного контракту) про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору (державного контракту) у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі (державному контракті) про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору (державного контракту) про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (державного контракту) про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.
Статус: Активна
Дата створення: 17-11-2023, 17:05:21
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ