Період оскарження умов закупівлі - по 02-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 143 400,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 717,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 38212105 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Алла Марченко |
Телефон: | +380664129149 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 25003, Україна, Кіровоградська область,місто Кропивницький, ВУЛИЦЯ ВОЛКОВА, будинок 34 |
0 |
Повідомлення про усунення невідповідностей За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДЕПС СОЛЮШЕНЗ» (Учасник 1) у закупівлі за ідентифікатором UA-2023-10-27-011490-a Замовником виявлено невідповідності, а саме відсутність у складі тендерної пропозиції Учасника 1 інформації та документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Зокрема, Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) разом з інформацією від учасника щодо його відповідності кваліфікаційному критерію/кваліфікаційним критеріям, у разі їх встановлення замовником згідно статті 16 Закону та тих, що підтверджують наявність/відсутність підстав, визначених в пункті 47 Особливостей, у спосіб визначений даною тендерною документацією та в додатках до неї. Зокрема учасники підтверджують відповідність кваліфікаційному(ним) критерію(ям), у разі їх встановлення замовником відповідно до статті 16 Закону, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформації та документів, з урахуванням рекомендацій, наведених у Додатку 1 до тендерної документації. В п. 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації», пп.1, п.1 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що на документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник завантажує в електронній системі закупівель у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують своєчасне і повне фактичне виконання аналогічного договору/договорів, а саме: - лист - відгук від контрагента, - договір/договори разом із додатками (додатком) та додатковою угодою (додатковими угодами), за наявності, - акт(и) приймання-передачі товару та/або видаткову(і) накладну(і). Документ(и) повинні містити наступні реквізити: назву та дату складання документа, дату та номер договору на виконання якого здійснюється поставка товару, а також особистий підпис або електронний підпис, та/або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції від кожної сторони за договором/договорами. Примітка. *Під аналогічним договором мається на увазі договір, за яким учасник поставив контрагенту маршрутизатор або комутатор в 2022 та/або 2023 рр.. Учасник 1 в складі тендерної пропозиції завантажив договір, укладений з виконавчим комітетом Ужгородської міської ради від 04 жовтня 2023 № 04/10 (надалі- Договір 04/10). Згідно п.1.1 розділу 1 Договору 04/10 та Специфікації, яка є Додатком 1 до Договору 04/10 його предметом є поставка мережевого обладнання код 32420000-3 (комутатор в комплекті з модулями та блоками живлення). Ціна договору 174 312,00 грн. з ПДВ. Строк поставки до 31 жовтня 2023 року. В тендерній пропозиції Учасника 1 відсутній лист-відгук контрагента про своєчасне і повне виконання Договору 04/10 та акт(и) приймання-передачі товару та/або видаткова(і) накладна(і). Відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи викладене вище, виявлена Замовником невідповідність підлягає усуненню Учасником 1 згідно п.43 Особливостей. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На усунення невідповідностей, пропоную надати через електронну систему закупівель лист-відгук від контрагента про своєчасне і повне виконання Договору 04/10 та акт(и) приймання-передачі товару та/або видаткову(і) накладну(і). Уповноважена особа Алла МАРЧЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.