Період оскарження умов закупівлі - по 03-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 16 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 80,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Гуманітарний відділ Рожищенської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44050616 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Cмоляк |
| Телефон: | +380968113622 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 45101, Україна, Волинська область,місто Рожище, вул. Грушевського, буд. 27 |
2 |
У закупівлі «Мікрофонна система ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 32340000-8 Мікрофони та гучномовці» на суму згідно кошторисних призначень 16 000 грн. за ідентифікатором UA-2023-09-28-005583-a було подано одну пропозицію: ФОП Гордієнко Олена Петрівна з пропозицією 14 700 грн. з ПДВ. У вимогах тендерної документації замовника, а саме у підрозділі 7 «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Розділу І «Загальні положення» встановлено, що «мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.» Учасник, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, у складі своєї тендерної пропозиції надав документ під назвою «паспорт Rode Wireless GO II.pdf» завантажений 05 жовтня 2013 року о 21:54, вся інформація в якому подається англійською мовою. Інші документи, що підтверджували б відповідність товару вимогам замовника, у складі тендерної пропозиції відсутні. Окрім того, у вимогах тендерної документації замовника, а саме додатку 2, у переліку документів, які повинен надати учасник у складі пропозиції на підтвердження відповідності запропонованої продукції вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі вказано: 4. Контактна інформація (телефон, адреса) про сервісний центр де буде здійснюватися ремонт. 5. Документи, що підтверджують співпрацю між учасником та сервісним центром (договір, тощо) має бути дійсний на строк дії гарантії. Документи, які підтверджували б співпрацю між учасником та сервісним центром, а їх контактні дані, у складі тендерної пропозиції відсутні. Згідно п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.» Керуючись п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника Гуманітарного відділу від 9 листопада 2021 року № 166. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у закупівлі «Мікрофонна система ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 32340000-8 Мікрофони та гучномовці» за ідентифікатором UA-2023-09-28-005583-a: завантаження в електронну систему закупівель копій документів, що підтверджують співпрацю між учасником та сервісним центром (договір, що має бути дійсний на строк дії гарантії), а також контактні дані сервісного центру; паспорт якості, інформація в якому подається українською мовою, з наступним накладенням КЕП/УЕП на такі документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.