Період оскарження умов закупівлі - по 21-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 577 700,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 888,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області |
| ЄДРПОУ: | 21108013 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Якименко Руслан Олександрович |
| Телефон: | +380669963401 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 40009, Україна, Сумська область,Суми, вул. Степана Бандери, 43 |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СЕМБЕР ТРЕЙД» замовником виявлено невідповідності в інформації та документах подання яких передбачалося тендерною документацією. Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, замовник вимагає усунути виявлені невідповідності в інформації/документах а саме, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) - підтверджується наданням не менше двох копій договорів в повному обсязі, які повинні свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів, та підтверджуючих документів щодо виконання цього договору (акт приймання-передачі товару та/або видаткова накладна) що передбачено пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації. В свою чергу учасник ТОВ «СЕМБЕР ТРЕЙД» надав одну копію договору з підтверджуючими документами щодо його виконання .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.