Період оскарження умов закупівлі - по 15-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-09-2023, 00:00
Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 55 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 550,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області |
| ЄДРПОУ: | 40108709 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Злакоман |
| Телефон: | +380959120325 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 25006, Україна, Кіровоградська область,м. Кропивницький, вул. В. Чміленка, 41 |
2 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Відповідно до вимог Додатку 5 «Перелік документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції /інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами тендерної документації» до тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції, Учасник повинен надати «Для юридичних осіб - Витяг з ЄДР з обов’язковим зазначенням кінцевого бенефіціара відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 р. № 187 “Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації” або Для фізичних осіб-підприємців — Витяг з ЄДР (термін давності витягу/виписки не повинен перевищувати 90 днів на дату подання тендерної пропозиції).» (пункт 5 Додатку 5 до ТД). Окрім зазначеного, відповідно до вимог пункту 3 Додатку 2 «Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції, Учасник повинен надати документи, а саме сертифікати відповідності та/або сертифікати/паспорта якості чи іншими документами, що підтверджують якість, комплектність та відповідність технічним вимогам до товару Замовника тощо. Під час перевірки поданих документів Учасником у складі тендерної пропозиції встановлено невідповідність, а саме Учасником надано Витяг з ЄДР від 09.06.2021, дата формування якого перевищує 90 днів на дату подання тендерної пропозиції. Водночас, під час перевірки поданих документів Учасником у складі тендерної пропозиції встановлено невідповідність, а саме Учасником надано декларацію про відповідність, але інформація стосовно запропонованого товару у наданій декларації відсутня. Тобто декларація містить інформацію про інтерактивні панелі ТМ «iBoard», моделей: ІВІР 65*, ІВІР 75*, ІВІР 86*, ІВІР 98* (де *індекс моделі А9, А11 або В). Для усунення зазначених невідповідностей у строк, визначений Особливостями, Учаснику необхідно надати: - Витяг з ЄДР (термін давності витягу/виписки не повинен перевищувати 90 днів на дату подання тендерної пропозиції); - Декларацію про відповідність, яка містить інформацію запропонованого товару «iBoard 55 (Артикуль ІВІР 55 А11)» та/або іншими документами, що підтверджують якість, комплектність та відповідність технічним вимогам до товару Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.