Період оскарження умов закупівлі - по 10-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-09-2023, 00:00
Категорія замовника -пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі»органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,20,Звягельського району, Житомирської області.Код ЄДРПОУ 04344386.Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178.(зі змінами). На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи.Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.Додатково виділені кошти згідно рішення 50 -ї сесії 8-го скликання №2401 від 17 серпня 2023 року.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 432 964,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 164,82 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Баранівська міська рада |
ЄДРПОУ: | 04344386 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.otg.mrada-baranivka.gov.ua |
Контактна особа: | Самчук Зоя Леонідівна |
Телефон: | +380414478476 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 12701, Україна, Житомирська область,Баранівка, вулиця Соборна ,20 |
5 |
«Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Манжула Володимир Володимирович, код індентифікаційний 2960009437 у процедурі закупівлі відкриті торги згідно предмету закупівлі: Інтерактивна панель Prestigio MULTIBORD 65”PREMIUM LINE(UHD) або еквівалент (ДК 021-2015: 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання») (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-05-010620-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.Перелік виявлених невідповідностей 1) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист наступного змісту: «Даним листом (назва Учасника) підтверджує факт отримання згоди від усіх фізичних осіб, інформація про персональні дані яких міститься в документах, що подані у складі тендерної пропозиції з метою участі у відкритих торгах, на обробку їх персональних даних Замовником в межах його повноважень по здійсненню дій, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)»; 2) у складі тендерної пропозиції учасника відутній підпис на пректі договору про закупівлю, що містить порядок внесення змін до умов договору про закупівлю; Вимоги тендерної документації, щодо яких встановлено невідповідності: 1) Абзац другий пункту 1.6. Розділу III тендерної документації: Учасники процедури закупівлі – юридичні особи та ФОП, які використовують працю найманих працівників, подають у складі тендерної пропозиції лист наступного змісту: «Даним листом (назва Учасника) підтверджує факт отримання згоди від усіх фізичних осіб, інформація про персональні дані яких міститься в документах, що подані у складі тендерної пропозиції з метою участі у відкритих торгах, на обробку їх персональних даних Замовником в межах його повноважень по здійсненню дій, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)». (Вимоги абзацу другого пункту 1.6. Розділу III тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку виявлених невідповідностей: 1)). 2) Пункт 3 Проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписаний проєкт договору про закупівлю, що містить порядок внесення змін до умов договору про закупівлю. Проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов наведений у додатку 1 цієї тендерної документації. (Вимоги Пункт 3 Проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей:2). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення такі інформацію та/або документи: 1) лист наступного змісту: «Даним листом (назва Учасника) підтверджує факт отримання згоди від усіх фізичних осіб, інформація про персональні дані яких міститься в документах, що подані у складі тендерної пропозиції з метою участі у відкритих торгах, на обробку їх персональних даних Замовником в межах його повноважень по здійсненню дій, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)». 2) підписаний проєкт договору про закупівлю, що містить порядок внесення змін до умов договору про закупівлю наведений у додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.