Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 945 595,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 455,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
| ЄДРПОУ: | 31024875 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | ДОРОШЕНКО Алла Петрівна |
| Телефон: | 380674493064 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03186, Україна, м. Київ,вулиця Левка Мацієвича, будинок 3 |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: виявлена невідповідність: відповідно до Додатку 3 тендерної документації необхідно було заповнити тендерну пропозицію (технічна частина) за встановленою формою та відповідно до Додатку 5 тендерної документації необхідно було заповнити тендерну пропозицію (комерційна частина) за встановленою формою. Учасником завантажено у складі своєї тендерної пропозиції файли «2 Тендерна пропозиція тех. Частина_пр 713.pdf» та «3 Тендерна_пропозиція_комерційна_ частина 713.pdf», які мають орфографічні розбіжності. Для усунення виявленої невідповідності учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель нові файли у повній відповідності до Додатку 3 та Додатку 5 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.