Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-06-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 29 400,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 147,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01981498 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дубіковська Галина Михайлівна |
| Телефон: | +380542665729 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 40007, Україна, Сумська область,Суми, вул. Марко Вовчок, б. 2 |
0 |
1.1. На виконання п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до вимог Додатку 1 до документації, Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до п. 4.1. тендерної документації, предметом закупівлі являється Телевізор Samsung UE-55BU8500 за кодом ДК 021:2015 - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання. Згідно п. 3 розділу 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Враховуючи вищезазначене, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (ДК 021:2015 - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання), що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Відсутня інформація щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (ДК 021:2015 - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.