Період оскарження умов закупівлі - по 06-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 09-06-2023, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 3 757 746,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 18 788,73 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Криворізької міської ради |
ЄДРПОУ: | 04052169 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Личана Тетяна Володимирівна |
Телефон: | 0564920308 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область,КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1, |
0 |
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: На виконання вимог п.1 розділу 3 тендерної документації учаснику в складі пропозиції необхідно надати: підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді Додатку 2 до тендерної документації. Учасник відійшов від форми додатку 2. На виконання вимог п.5 розділу 3 тендерної документації учаснику в складі пропозиції необхідно надати: Довідку Учасника в довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (их) договору (ів) за предметом закупівлі, а саме про замовника, номер, дату договору, предмет договору. Для підтвердження інформації надати копію такого/таких договору/ів. Надано довідку про договір та договір який не відповідає предмету закупівлі, оскільки містить лише постачання аналогічного товару, БЕЗ МОНТАЖА ТА ПУСКОНАЛАДКИ. Також у довідці не зазначено предмет договору, лише код класифікатора. Учаснику необхідно усунути дані невідповідності у строк, визначений п.44 Постанови.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.