Період оскарження умов закупівлі - по 23-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-05-2023, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) без аукціону, але для оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик потрібно лише технічно зазначити розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або в грошових одиницях. Тому Замовник вніс зазначену інформацію під час оприлюднення оголошення. Звертаємо увагу Учасників: процедура закупівлі відбувається відповідно до діючого законодавства на момент оприлюднення, а саме без аукціону (відповідно до тендерної документації Замовника).
ID закупівлі: 0096614510eb40739a6b7d02bcf2a5b0
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 121 695,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 9971 |
| ЄДРПОУ: | 14321661 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бобир Юрій |
| Телефон: | 380994698503 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 43000, Україна, Волинська область,Луцьк, Луцьк |
2 |
Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі своєї тендерної пропозиції Учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) було надано : - копію договору поставки №53-122-01-19-08532 від 29 серпня 2019 року, що містить інформацію про поставку кабелю, за кодом ДК 021:2015 – 32580000-2- Інформаційне обладнання, що не відповідає коду ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» за яким Замовником визначено предмет закупівлі та вказаному у тендерній документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Тендерною документацією (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 44 Особливостей) Замовник встановлює такі кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям: На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону: Учасники повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії таких документів: - для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – оригінал/копія попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні, та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель). Предмет закупівлі визначено Замовником відповідно до вимог наказу МЕРТ «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 року № 708, а саме за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: 32420000-3: Мережеве обладнання 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ПАТ "Одеський кабельний завод "ОДЕСКАБЕЛЬ" необхідно надати: оригінал/копія попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні, та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель), шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі своєї тендерної пропозиції Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника надав довідку № 212 від 24 травня 2023 року (файл: Довідка згода з додатком 1.pdf) яка містить інформацію про те що пропонований Учасником товар відповідає технічним характеристикам, Учасник підтверджує його відповідність усім технічним вимогам Замовника, наведеним у Додатку №1 до тендерної документації, що в цілому відповідає вимогам тендерної документації, але поряд з цим на підтвердження цієї ж вимоги надав ще один документ: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі №204 від 24 травня 2023 року (файл: Додаток 1 .docx) в якому зазначив технічні характеристики пропонованого товару (діаметр кабелю) таким, що відрізняється від вимог зазначених Замовником у Додатку №1 до тендерної документації, а також не зазначив кількість пропонованого товару. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Особливостей, розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасники повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії таких документів: 2) Пояснююча записка (та/або довідка/довідки) в довільній формі, що містить інформацію про: - технічні характеристики пропонованого товару та його відповідність усім технічним вимогам Замовника, наведеним у Додатку №1. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику – ТОВ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЗАВОД КОЛЬОРОВИХ МЕТАЛІВ» необхідно надати: пояснюючу записку (та/або довідку/довідки) в довільній формі, що містить інформацію про: - технічні характеристики пропонованого товару та його відповідність усім технічним вимогам Замовника, наведеним у Додатку №1; шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.