Період оскарження умов закупівлі - по 18-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-05-2023, 00:00
ID закупівлі: f4f1c3e0b34d4a36b6303213a79346bd
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 165 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр" Хмельницької міської ради |
ЄДРПОУ: | 42980032 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Жанна Трембач |
Телефон: | +380965126527, +0382705716 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 29013, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, вул. Подільська, буд. 54 |
1 |
1) Виявлено наступні невідповідностей: 1. Відповідно до вимог п.1. додатка 1 до ТД - учасник має надати у вигляді таблиці документально підтверджений досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Учасник у складі тендерної пропозиції надав файл «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів». Даний файл містить таблицю у формі яка не відповідає вимозі даного пункту ТД. Також сума договору за № 245 від 10.02.2021р. - 187800грн. 00коп. а сума цього договору у таблиці – 173495грн. 00коп. 2. Пунк 11 додатку 3 до ТД містить вимогу «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, учасник має надати оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни Учасником у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від ФОП Рульова Віталія Ігоровича про те, що він є уповноваженим представником в Україні компанії AGFA NV і він гарантує своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати таблицю оформлену у відповідності до вимог додатку 1 ТД . 2. Виправити помилку в таблиці де зазначена невірна сума договору за № 245 від 10.02.2021р. 3. Надати підтвердження, що ФОП Рульов Віталій Ігорович є офіційним уповноваженим представником в Україні компанії AGFA NV
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.