Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-03-2023, 00:00
ДК 021:2015 32320000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (Рентгенівська плівка та рентген касета медична) Згідно пункту 35 Особливостей відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону (Постанова КМУ від 12.10.2022 №1178 в редакції Постанови КМУ № 1495 від 30.12.2022)
ID закупівлі: 020aa5416b814d06a83930b50ac95336
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 567 600,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 5 676,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №4" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 05498660 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Авруцька Ганна Олександрівна |
Телефон: | 0634910003 |
E-mail: | ckl4tender@ukr.net |
Місцезнаходження: | 69106, Україна, Запорізька область,ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ОПТИМІСТИЧНА, будинок 1 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції (далі – ТП) ФОП ФЕДОРЧУК ЛЮБОВ БОРИСІВНА (2153119304) (далі – Учасник) було виявлено слідуючи невідповідності в інформації та документах: 1) Згідно Додатку №1 п.2 Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей. Замовником вимагалось: «…Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей …» Учасником на виконання цієї вимоги у складі ТП надано (вих..№529 від 09.03.2023 року) Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На виконання вищезазначеного та для подальшого розгляду пропозиції, просимо усунути невідповідності в документах, наданих у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступну інформацію: • Надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.