Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-12-2022, 00:00
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товар. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Радіостанції портативні за кодом ДК 021:2015 32230000-4 - Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 шт. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, 11, склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації морського порту Південний) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 98 500,00 грн. без ПДВ/ 118 200,00 грн з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.12.2022 о 15-00 год. 12. Умови оплати: Оплата за поставлений Товар здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки конкретної партії Товару на підставі виставленого рахунку та підписаної видаткової накладної. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. При цьому, документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, але не складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу на українську мову. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
ID закупівлі: 1564b1be7e044dc5bef817bd83abccb3
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 98 500,00 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 492,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Южненська філія державного підприємства "Адміністрація морських портів України" |
ЄДРПОУ: | 38728549 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
Контактна особа: | Бузажи Ганна Юріївна |
Телефон: | 380487381765 |
E-mail: | Hanna.Buzazhy@pf.uspa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
4 |
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 16.12.2022 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 16.12.2022 № 150) (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2022-11-29-005059-a.) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Радіостанції портативні за кодом ДК 021:2015 - 32230000-4 - Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дайвінг Марін Сервіс" (ТОВ "Дайвінг Марін Сервіс"). 8. Перелік виявлених невідповідностей, які повинен виправити учасник процедури закупівлі: 8.1. Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції було надано документ, а саме: «Свідоцтво про схвалення типу суднового обладнання» від 06.06.2014, № CCTCO-12-3-104-14, строком дії до 05.06.2019, що не відповідає вимогам пункту 4.2. частини 4 Розділу І Додатку 2 Тендерної документації (далі – ТД); 8.2. Учаснику процедури закупівлі пропонується виправити виявленні невідповідності та надати документи/інформацію у відповідності до вимог ТД. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.