Закупівлю оголошено - 15-11-2025, 07:31. Дата останніх змін - 15-11-2025, 07:32

Послуги в частині санітарної обрізки та видалення дерев на території Хаджибейського району м.Одеси за кодом ДК 021:2015 - 77340000-5 "Підрізання дерев і живих огорож"

Послуги в частині санітарної обрізки та видалення дерев на території Хаджибейського району м.Одеси за кодом ДК 021:2015 - 77340000-5 "Підрізання дер... Державна закупівля - UA-2025-11-15-000090-a Послуги в частині санітарної обрізки та видалення дерев на території Хаджибейського району м.Одеси за кодом ДК 021:2015 - 77340000-5 "Підрізання дерев і живих огорож" від замовника Хаджибейська районна адміністрація Одеської міської ради від 11/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-15-000090-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-14-017418-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-11-2025, 07:31
по 20-11-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-11-2025, 07:31
по 23-11-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 24-11-2025, 14:08

Період оскарження умов закупівлі - по 20-11-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1443400
1 443 400 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:7 217 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:43 302 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Хаджибейська районна адміністрація Одеської міської ради
ЄДРПОУ:26303175 Досьє YouControl
Контактна особа:Орлова Ольга Іванівна
Телефон:380508059923
E-mail:khra.tender@omr.gov.ua
Місцезнаходження:
65078, Україна, Одеська область,Одеса, Вулиця Євгенія Танцюри, 22
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги в частині санітарної о ...
1 443 400 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-11-2025, 14:08
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги в частині санітарної обрізки та видалення дерев на території Хаджибейського району м.Одеси за кодом ДК 021:2015 - 77340000-5 "Підрізання дерев і живих огорож"

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
77340000-5
Підрізання дерев і живих огорож


+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:15-11-2025, 07:31:38
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції
      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:15-11-2025, 07:32:19
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:15-11-2025, 07:31:38
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:15-11-2025, 07:31:38
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:15-11-2025, 07:31:38
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:15-11-2025, 07:31:38
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:15-11-2025, 07:31:38
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:15-11-2025, 07:31:38
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:15-11-2025, 07:31:38
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:15-11-2025, 07:31:38
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:15-11-2025, 07:31:38

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  3. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги в частині санітарної обрізки та видалення дерев на території Хаджибейського району м.Одеси за кодом ДК 021:2015 - 77340000-5 "Підрізання дерев і живих огорож"
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  3
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.  Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 43302,00 грн (сорок три тисячі триста дві гривні 00 копійок) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська / страхова / фінансової установи). Строк дії забезпечення  тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 90 (девяносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант).  2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5).  3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.  4. У реквізитах гарантії:  1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:  — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;  — код банку (у разі наявності);  — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;  — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;  — SWIFT-адреса гаранта;  2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:  — повне найменування — для юридичної особи;  — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;  — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;  — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);  — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);  — адреса місцезнаходження;  3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:  — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*;  — адреса місцезнаходження;  4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;  5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34;  6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;  7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане;  8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;  9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:  — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;  — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;  10) зазначається строк сплати коштів за гарантією.  5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо:  — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;  — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  — можливості часткової сплати суми гарантії.  6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.  8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Хаджибейська районна адміністрація Одеської міської ради: Місцезнаходження Замовника: вул. Євгенія Танцюри, буд. 22, м. Одеса, Одеська область, Україна, 69068 Код ЄДРПОУ: 26303175 UA 058201720344290025000035043 Державна казначейська служба України, м. Київ Код банку 820172
                  4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Послуги в частині санітарної обрізки та видалення дерев на території Хаджибейського району м.Одеси за кодом ДК 021:2015 - 77340000-5 "Підрізання дерев і живих огорож"
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                  2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги в частині санітарної обрізки та видалення дерев на території Хаджибейського району м.Одеси за кодом ДК 021:2015 - 77340000-5 "Підрізання дерев і живих огорож"
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Довідка, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі ії використання) про наявність в учасника спеціального обладнання та матеріально-технічної бази згідно таблиці № 1. Для забезпечення виконання вимог зазначених у технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації ) необхідна наявність наступної спецтехніки та механізмів: - автовишка — не менше 2 од (з висотою підйому не менше 30м).; - навантажувач або екскаватор-навантажувач — не менше 2 од.; - автотранспортний вантажний засіб для вивозу гілля та залишків деревини не менше 2 од.; - бензопила — не менше 2 од.; Вищезазначене обладнання на момент укладання договору і до повного виконання зобов’язань знаходиться на території м. Одеси та може бути перевірено Замовником в будь-який час, в тому числі й під час проведення процедури розгляду пропозицій учасників торгів. Учасник самостійно визначає додаткову необхідність та кількість техніки, машин, обладнання, механізмів, інструментів, якщо вважає за необхідне їх застосування для якісного надання у повному обсязі послуг, що є предметом закупівлі, та зазначає інформацію про них у довідці. До довідки надаються: - у разі, якщо техніка є власною надаються скановані копії виготовлені з оригіналів документів: договору купівлі — продажу, або свідоцтва про право власності ; - у разі оренди – скановані копії виготовлені з оригіналів нотаріально посвідчених договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається, або бухгалтерського документу (витяг з оборотно-сальдової відомості учасника станом на дату публікації оголошення про закупівлю, або технічних паспортів чи інших реєстраційних документів із зазначення власника. Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем); - інші документи, (виготовлені з оригіналів документів) які учасник вважає за необхідне надати. • Документальне підтвердження наявності техніки, машин, обладнання, механізмів, інструментів, необхідних для надання послуг, надається на кожну одиницю, зазначену в довідці та повинно співпадати у довідці з підтверджуючими документами (договорами, свідоцтвами про реєстрацію тощо). • На кожну наявну одиницю техніки учасник повинен надати свідоцтво про реєстрацію на власну техніку, або тимчасовий реєстраційний талон на орендовану техніку та свідоцтво про реєстрацію техніки, до якого він виданий, оформлені відповідними органами Міністерства внутрішніх справ України (кольорову сканкопію оригіналу або завіреної копії); на техніку, що буде залучатись для надання послуг, учасник повинен надати свідоцтво про реєстрацію на кожну наявну одиницю техніки. • На підтвердження наявності автовишки з висотою підйому не менше 30 метрів, учасник повинен надати копію паспорта устаткування в якому вказана висота підому, а також копію дозволу, оформленого відповідними органами, на експлуатацію устаткування (ЧТО, ПТО) дійсного до кінця 2025 року. • Документи мають бути чинними на дату подання пропозиції та строком не менше, ніж до 31 грудня 2025 року. • На автомобілі вантажні, автовишку (вантажний автопідйомник або автомобіль з телескопічною вишкою), що будуть зазначені в пропозиції Учасника, необхідно надати чинні Протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2012 № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу»).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги в частині санітарної обрізки та видалення дерев на території Хаджибейського району м.Одеси за кодом ДК 021:2015 - 77340000-5 "Підрізання дерев і живих огорож"
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - . Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: • Довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи згідно штатного розпису та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів за формою таблиця № 2. Довідка обов’язково повинна містити інформацію щодо наявності працівників озеленювачів 4-го розряду і вище із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові осіб. До довідки обов’язково надається скановані копії документів виготовлених з оригіналів: наказ про призначення на посаду або трудові угоди або цивільно-правові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. • З метою підтвердження наявності зазначених у довідці працівників у складі тендерної пропозиції необхідно надати: скан-копію, зроблену з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданого за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником» або скан-копію з оригіналу наказу (розпорядження) про прийняття працівника на роботу, або скан-копію з оригіналу договору про цивільно-правові відносини (на виконання робіт чи надання послуг), який має бути чинним на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року;. - Документи про освіту (дипломи, свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій, сертифікатів та інших документів підвищення кваліфікації, після дипломної освіти або проходження навчальних курсів, які мають безпосереднє відношення до надання даних послуг, завірені підписом та печаткою учасника; • Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Учасник повинен надати копії наступних документів: • посвідчення (свідоцтво) машиніста автовишки та/або автогідропідіймача; • посвідчення (свідоцтво) на допуск до виконання робіт з експлуатації (обслуговування) бензопили (посвідчення чи свідоцтво бензопильника); • посвідчення (свідоцтво) на допуск до виконання робіт з безпечної експлуатації вантажопідіймальних машин; • посвідчення (свідоцтво) на допуск до виконання робіт з безпечної експлуатації вантажно-розвантажувальних робіт за професією стропальник машин; • посвідчення (свідоцтво) на допуск до безпечного виконання робіт на висоті з робочої платформи підйомника з використанням індивідуальних страхувальних засобів (для для бензопильників) * Якщо працівник працює за сумісництвом, після визначення посади у дужках зазначається: «(сум.)» • Враховуючи необхідність виконання робіт на висоті понад 1,3 м (санітарна обрізка, кронування і видалення дерев), що відносяться до видів робіт підвищеної небезпеки, робіт із застосуванням автовишки телескопічної, механізованого ріжучого інструменту, замовник встановлює вимогу наявності кваліфікованих працівників, які пройшли відповідні навчання і перевірку знань з безпечного виконання робіт, що підтверджується протоколами засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці у складі пропозиції учасника, а саме: • НПАОП 0.00-1.15-07 з безпечних методів та прийомів виконання робіт на висоті , • НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» • НПАОП 02.0-1.08-95 «Правила охорони праці під час проведення робіт з видалення дерев і пеньків у населених пунктах України»; • НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги в частині санітарної обрізки та видалення дерев на території Хаджибейського району м.Одеси за кодом ДК 021:2015 - 77340000-5 "Підрізання дерев і живих огорож"
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Довідка виконання аналогічного договору (не меньше одного договору), за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується сканованими копіями документів виготовлених з оригіналів зазначеного договору, відгуку від замовника або генерального підрядника або підрядника або субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, також містити назву предмета Договору, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень. Аналогічним вважається договір про надання послуг за кодом ДК 021:2015 – 77340000-5 – «Підрізання дерев і живих огорож»   Таблиця № 3 Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації або конфеденційності Довідка про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного договору _________________________________________ (повне найменування підприємства-учасника) № з/п № договору Дата договору Найменування організації замовника, код за ЄДРПОУ Адреса та контактні телефони (у разі наявності) організації замовника Найменування об’єкту за договором Сума договору Період виконання робіт (дата початку та дата завершення)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-11-2025, 07:31:38
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ