Закупівлю оголошено - 22-10-2025, 20:51. Дата останніх змін - 22-10-2025, 20:52

77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з вогнезахисту дерев’яних конструкцій покрівель будівлі ГУНП за адресою:м. Київ, вул. Володимирська, 15)

77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з вогнезахисту дерев’яних конструкцій покрівель будівлі ГУНП за адресою:м. Київ, вул. Володимирськ... Державна закупівля - UA-2025-10-22-015767-a 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з вогнезахисту дерев’яних конструкцій покрівель будівлі ГУНП за адресою:м. Київ, вул. Володимирська, 15) від замовника ГУНП в Київській області від 10/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-22-015767-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-22-019517-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-10-2025, 20:51
по 27-10-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-10-2025, 20:51
по 30-10-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 30-10-2025, 14:57

Період оскарження умов закупівлі - по 27-10-2025, 00:00

Послуги з вогнезахисту дерев’яних конструкцій покрівель будівлі ГУНП за адресою:м. Київ, вул. Володимирська, 15

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
193000
193 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:965 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ГУНП в Київській області
ЄДРПОУ:40108616 Досьє YouControl
Контактна особа:Ропай Сергій Сергійович
Телефон:+380442716469, +380442716478
E-mail:ropay.s.2017@gmail.com
Місцезнаходження:
01601, Україна, Київська область,Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
77220000-8 Послуги з просочува ...
193 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 30-10-2025, 14:57
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з вогнезахисту дерев’яних конструкцій покрівель будівлі ГУНП за адресою:м. Київ, вул. Володимирська, 15

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 01-12-2025
77220000-8
Послуги з просочування деревини


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-10-2025, 20:52:00
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:22-10-2025, 20:51:37

          Електронні тендерні вимоги

          1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:49:03
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:49:03
          Способи підтвердження:
          Документ
          Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:49:03
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:49:03
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:49:03
          4. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:49:03
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:49:03
          Способи підтвердження:
          Документ
          5. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:49:03
          Способи підтвердження:
          Документ
          6. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:49:03
          Способи підтвердження:
          Документ
          7. Наявність антикорупційної програми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:49:03
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:49:03
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:49:03
          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:49:03
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:49:03
          Способи підтвердження:
          Документ
          10. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:49:03
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:49:03
          Способи підтвердження:
          Документ
          11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:49:03
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:49:03
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська, Англійська, Французька, Іспанська
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:49:03
          2. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
          1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:50:59
          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
          2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:50:59
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Строк дії тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
          120
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:51:11
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з вогнезахисту дерев’яних конструкцій покрівель будівлі ГУНП за адресою:м. Київ, вул. Володимирська, 15)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій (обов’язково зазначити обладнання та інструменти). Серед обов՚язкового переліку обладнання повинно бути: ваг товарних для зважування до 100 кілограмів; приладів для визначення вологості деревини (електронний вологомір), показників концентрації водневих іонів (pH-метр), густини (ареометр), температури (термометр);приладів для визначення товщини покриву (електронний товщиномір, мікрометр, штангенциркуль). В довідці зазначити інформацію про технічний стан та право користування (власне або орендоване, тощо). 1.2. Для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально – технічної бази учасник повинен надати: - на власне обладнання, електроінструменти – договір купівлі – продажу або бухгалтерські документи (видаткові накладні) щодо купівлі такого обладнання, електроінструментів; - на власні офісне та складське приміщення – договір купівлі – продажу, або свідоцтво про право власності, або інший документ, який підтверджує наявність власних офісного та складського приміщення; - на орендовані офісне та складське приміщення - договір оренди/суборенди нежитлових приміщень, або інший документ, який підтверджує наявність орендованих офісного та складського приміщення; - на орендоване/суборендоване обладнання, інструменти – договір оренди/суборенди, або договір на право користування, або договір лізингу, тощо; 1.3. При виконанні робіт на висоті на драбини, стрем’янки надати копії/ю протоколів/у випробувань, додатково надати документи підтверджуючі право власності або оренди даних засобів. 1.7. Дозвіл або декларація відповідності матеріально-технчної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо робіт: що виконуються на висотi понад 1,3 метра, верхолазні роботи, нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання,матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників.
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:49:38
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з вогнезахисту дерев’яних конструкцій покрівель будівлі ГУНП за адресою:м. Київ, вул. Володимирська, 15)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід надати довідку в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання договору, із зазначенням ПІБ, посади та загального стажу роботи. У довідці обов’язково слід вказати таких фахівців: - керівника робіт із вищою освітою за однією зі спеціальностей у сферах “Архітектура та будівництво” або “Цивільна безпека” (за напрямами “Цивільна безпека” чи “Пожежна безпека”), та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтвердити в складі пропозиції дипломом (без додатків) та послужним списком/витягом з трудової книжки; - маляра (штукатура) кваліфікацією не нижче 3-го розряду (на підтвердження надати копії документів, що підтверджують кваліфікацію); - робітника не нижче 3-го розряду. 2.2. На керівника робіт на мінімум одного виконавця робіт надати: - посвідчення та протокол (виписка або витяг з протоколу) про навчання та/або перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров`я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці», з охорони праці, з пожежної безпеки (пожежно-технічного мінімуму), документи мають бути видані навчальним центром та/або організацією та/або установою. 2.3. На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників, зазначених в довідці, необхідно надати: копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників (разом з повідомленнями ДПІ про прийняття працівника на роботу) або цивільно – правові чи інші договори з кваліфікованими фахівцями, якщо такий вид робіт передбачає можливість укладання таких договорів за Ліцензійними умовами. Учасники мають надати власну або залучену у субпідрядної організації довідку (витяг з довідки)щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Довідка повинна містити інформацію про рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях: щодо робочого місця керівника робіт або головного інженера. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, то такий учасник у складі пропозиції надає документи, які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів)відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників.
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:50:03
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з вогнезахисту дерев’яних конструкцій покрівель будівлі ГУНП за адресою:м. Київ, вул. Володимирська, 15)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (із зазначенням повної назви контрагента по аналогічному договору, найменування предмету договору, номеру оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу (у разі наявності)). Для підтвердження надаються: - копія договору, зазначеного у довідці з усіма додатками та змінами. На веб-порталі Уповноваженого органу повинен міститись звіт про виконання договору (у разі укладеного договору з замовником в розумінні п.11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Під аналогічним договором розуміється виконання Учасником одного договору з надання послуг з вогнезахисту дерев՚яних конструкцій, укладений не раніше 2024 р. У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п.11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, а також щодо нього повинно бути опубліковано звіт про завершення виконання договору (надати у складі пропозиції звіт). У разі відсутності опублікованого звіту про виконання договору в електронній системі закупівель, на підтвердження виконання договору Учасники зобов’язані надати акти виконаних робіт/наданих послуг, тощо з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі, а також лист – відгук від Замовника з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт (надання послуг), своєчасність, наявність чи відсутність зауважень, лист – роз’яснення щодо причини відсутності опублікованого звіту про виконання договору на веб – порталі Уповноваженого органу, акти звірки з Замовником. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі. У складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа – відгуку від такого замовника (із зазначенням дати та номеру договору, суму (ціну) договору, та інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та своєчасності та про відсутність зауважень або судових позовів), документів для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/наданих послуг та/або видаткові накладні, або інші документи), банківського документу (виписки) про надходження коштів згідно такого договору, актів звірки з замовником, документів, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, податкових накладних, які складені на всі акти виконаних робіт/наданих послуг або інші документи щодо аналогічного договору та зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних (у разі якщо Учасник є платником податку на додану вартість), фінансового звіту чи податкової декларації (поквартально або річний) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами.
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:50:28
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з вогнезахисту дерев’яних конструкцій покрівель будівлі ГУНП за адресою:м. Київ, вул. Володимирська, 15)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 4 Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Учасник для підтвердження обсягу річного доходу (виручки/чистого доходу) за 2024 рік повинен надати скан. копії підтверджуючих документів, засвідчених підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), а саме: - Баланс (форма №1); - Звіт про фінансові результати (форма №2); - Звіт про рух грошових коштів (форма №3). Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 07.02.3013 №73 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності». У разі якщо учасник є суб’єктом малого підприємства, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємства в складі Балансу (форма №1-м) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2024 рік; - або Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємства в складі Балансу (форма №1) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2024 рік. Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39 Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність" Зазначені вище документи надаються з відміткою про отримання органом статистики або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності. Фізичні особи – підприємці надають копію податкової декларації за останній звітний період – за 2024 рік з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді). У випадку якщо Учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист – роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 20:50:49
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ