Закупівлю оголошено - 18-09-2025, 15:09. Дата останніх змін - 18-09-2025, 15:10

Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструктивних елементів покрівель

Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструктивних елементів покрівель... Державна закупівля - UA-2025-09-18-010036-a Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструктивних елементів покрівель від замовника Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова від 9/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-18-010036-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-18-012335-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-09-2025, 15:09
по 23-09-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-09-2025, 15:09
по 26-09-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 26-09-2025, 11:21

Період оскарження умов закупівлі - по 23-09-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
136200
136 200 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:681 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
ЄДРПОУ:02071151 Досьє YouControl
Контактна особа:Товстокорий Євген
Телефон:380577073282
E-mail:tender@kname.edu.ua
Місцезнаходження:
61002, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Чорноглазівська, будинок 17
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з вогнезахисної обробк ...
136 200 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 26-09-2025, 11:21
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструктивних елементів покрівель

5
послуга
61002 Україна Харківська область Харків Будівля адміністративного корпусу (Літ. А-1,2,3,4), розташована за адресою: 61002, вул. Чорноглазівська, буд. 17; - будівля адміністративного корпусу (Літ. А-1,2,3,4) (дах над кафедрою фізики), розташована за адресою: 61002, вул. Чорноглазівська, буд. 17; - будівля над адміністративно-господарською частиною, розташована за адресою: 61002, вул. Чорноглазівська, буд. 17; - будівля навчально-тренінгового центру готельного господарства (Літ.А-4), розташована за адресою: 61002, Куликівський узвіз, буд. 18; - будівля гуртожитку № 1 (Літ. А-5), розташована за адресою: 61045, вул. Максиміліанівська, буд. 15.
по 01-11-2025
77220000-8
Послуги з просочування деревини


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-09-2025, 15:10:06
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:18-09-2025, 15:06:49
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:18-09-2025, 15:06:49

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструктивних елементів покрівель
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5,00
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення договору , 3.1. Оформлюється на п/р Замовника: «Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 61002, м. Харків, вул. Чорноглазівська, 17, код ЄДРПОУ 02071151, рахунок UA458201720313241002202001001 в ДКС України» у розмірі 5 % вартості договору*. * - «Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю» (частина 3 статті 27 Закону). 3.2. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії Договору про закупівлю. У разі продовження строку дії Договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору повинен бути продовжений на відповідний строк. 3.3. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». 3.4. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа тощо), виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Окрім цього, переможець закупівлі повинен надати разом з оригіналом гарантії платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку переможця на рахунки банківської установи. 3.5. До банківської гарантії додаються копії банківських документів, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. 3.6. Банківська гарантія повинна містити: - положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; - зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму визначену у вимозі в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; - положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; - покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала; - положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом. 3.7. Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, який є резидентом України. Переможець подає документ (Лист-авізо авізуючого банку), що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом, в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку (банківська гарантія та лист-авізо подаються одним файлом). Увага!!! Оригінал банківської гарантії має бути оформлений з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», а також відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 або, якщо учасник та банк-гарант учасника є нерезидентами України, банківська гарантія може бути випущена по SWIFT з авізуванням (підтвердженням) автентичності через банк бенефіціара (банк Замовника).
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              0
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              3. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка щодо залучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт , № з/п Повне найменування, код ЄДРПОУ, платіжні реквізити, місцезнаходження Перелік робіт при наданні послуг , на які планується залучення субпідрядника Відсоток від вартості договору, на які планується залучення субпідрядника
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструктивних елементів покрівель
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - № з/п Найменування** обладнання / техніки / машин / інструменту Марка обладнання / техніки / машин / інструменту (у разі наявності) Кількість (шт.) 1. Власне обладнання / техніка / машини / інструмент 2. Орендоване обладнання / техніка / машини / інструмент 3. Залучено за договором лізингу обладнання / техніка / машини / інструмент 4. Залучено за договором про надання послуг обладнання / техніка / машини / інструмент 5. обладнання / техніка / машини / інструмент субпідрядних організацій
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка про наявність у Учасника торгів обладнання / техніки (приладів, інструменту), необхідного/ої для виконання робіт при наданні послуг за предметом закупівлі* , № з/п Найменування** обладнання / техніки / машин / інструменту Марка обладнання / техніки / машин / інструменту (у разі наявності) Кількість (шт.) 1. Власне обладнання / техніка / машини / інструмент 2. Орендоване обладнання / техніка / машини / інструмент 3. Залучено за договором лізингу обладнання / техніка / машини / інструмент 4. Залучено за договором про надання послуг обладнання / техніка / машини / інструмент 5. обладнання / техніка / машини / інструмент субпідрядних організацій * - учасник для підтвердження своєї відповідності цьому критерію повинен зазначити тільки те/ту/ті/той обладнання / техніку / машини / інструмент, який є його власністю та/або орендований ним та/або залучений за договором лізингу учасника та/або залучений учасником за договором про надання послуг та/або є власністю субпідрядної організації (залучення цього обладнання / техніці / машин / інструменту на інших підставах – не допускається) ** - Учасник в довідці обов’язково повинен підтвердити наявність такої спеціальної техніки, обладнання та інструменту (п. 31 ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених ПКМУ від 23.11. 2016 № 852, далі – Ліцензійні умови 852): - ваги товарні для зважування до 100 кілограмів; - прилади для визначення вологості деревини (електронний вологомір), показників концентрації водневих іонів (pH-метр), густини (ареометр), температури (термометр); - прилади для визначення товщини покриву (електронний товщиномір, мікрометр, штангенциркуль) ______________________________ _______________ ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис) 1.2. На підтвердження наявності обладнання/техніки (приладів, інструменту), учасник надає: 1.2.1. - оборотно-сальдову відомість за підписом керівника / уповноваженої особи. У разі відсутності власного обладнання/техніки (приладів, інструменту) та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням / технікою (копії договорів на підставі яких учасник користується обладнанням / технікою). Додатково, у разі залучення обладнання/техніки (приладів, інструменту) субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці із наданням сканкопії оригінала належним чином оформленого листа-підтвердження про готовність до співпраці від субпідрядної організації з підтвердженням даних, зазначених в довідці (пункт 1.1.). 1.3. На підтвердження наявності матеріально-технічної бази, а саме виробничого та/або складського приміщення для використання та зберігання вогнезахисних засобів (п. 31 Ліцензійних умов 852), учасник повинен надати: – заповнену довідку про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт при наданні послуг за предметом закупівлі за наступною формою: Матеріально-технічна база (виробничі потужності, складські приміщення тощо) №№ з/п Найменування Адреса Потужність/ Площа м 2 Підстава використання*** (власне/ орендоване/ залучене) 1 2 3 4 5 Окремою довідкою, складеною в довільній формі, учасник повинен підтвердити наявність у нього виробничого та/або складського приміщення для використання та зберігання вогнезахисних засобів (п. 31 Ліцензійних умов 852) з додаванням 1.4. На підтвердження наявності вище зазначеної матеріально-технічної бази учасник надає: 1.4.1. - оборотно-сальдову відомість за підписом керівника / уповноваженої особи. У разі відсутності власної матеріально-технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій оригіналів документів, що підтверджують право користування цією базою (копії договорів на підставі яких учасник користується матеріально–технічною базою). Додатково, у разі використання матеріально-технічної бази субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці із наданням сканкопії оригінала належним чином оформленого листа-підтвердження про готовність до співпраці від субпідрядної організації з підтвердженням даних, зазначених в довідці (пункт 1.3.).
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструктивних елементів покрівель
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника. Посада або спеціальність, розряд Стаж роботи* Штатні працівники Працівники, що працюють (планується залучити) на підставі цивільно-правових угод Працівники субпідрядних організацій
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка* про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. , № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника. Посада або спеціальність, розряд Стаж роботи* Штатні працівники Працівники, що працюють (планується залучити) на підставі цивільно-правових угод Працівники субпідрядних організацій _____________________________ _______________ ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис) * у даній довідці повинна бути надана інформація щодо наявності робітників, які обов’язкові для учасника для виконання робіт при наданні послуги за предметом цієї закупівлі, серед яких: - керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення), який повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”) та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років (п. 29 Ліцензійних умов 852); - з урахуванням вимог ДСТУ 9314:2025 «Вогнезахист будівельних конструкцій, матеріалів та виробів. Настанови щодо проєктування, виконання робіт, уведення в експлуатацію та підтримання експлуатаційної придатності про те, що «Роботи з вогнезахисту виконуються суб’єктами господарювання …… на підставі проєктної документації, розробленої і затвердженої згідно з чинним законодавством та з урахуванням вимог Регламенту», в довідці повинен бути відповідальний виконавець робіт з розробки проєктної документації; - виконавець робіт з вогнезахисту маляр (штукатур) не нижче 3-го розряду та для виконання робіт з вогнезахисного обробляння робітник не нижче 3-го розряду, у кількості не менше двох осіб (п. 30 Ліцензійних умов 852). 2.2. У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, зазначених у довідці п. 2.1., учасник надає скан-копії витягів з трудових книжок (перша сторінка із записом про прийняття на роботу до учасника), або копії наказів про призначення відповідних працівників (договорів цивільно-правового характеру/трудових договорів у повному обсязі, із зазначенням конкретного виду послуг (робіт) які будуть виконуватись в межах відповідного договору, терміном дії яких закінчується не раніше строку надання послуг за предметом цієї закупівлі). Обов’язково зазначити в довідці також інформації про проходження цих осіб навчання з охорони праці. До довідки учасником надаються скан-копії діючих (чинних) посвідчень та/або витягів/виписок з протоколів засідання комісії відповідно до якого відповідному працівнику видане посвідчення або інший підтверджуючий документ, про проходження працівниками учасника, зазначеними в довідці, навчання та/або перевірку знань з охорони праці НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». 2.3. З урахуванням вимог ПКМУ № 554 від 23.05.2025 обов'язковою умовою є наявність у відповідального виконавця робіт з розробки проєктної документації кваліфікаційного сертифікату відповідно до затвердженого цією постановою Переліку у частині дотримання вимог пожежної безпеки, наявність якого учасник підтверджує скан-копією в своїй тендерній пропозиції.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструктивних елементів покрівель
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника Номер, дата та предмет укладення договору ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника 1 2
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів , Замовник вимагає підтвердити наявність у учасника досвіду виконання аналогічного/их за предметом цієї закупівлі договору/ів, а саме про надання послуг з вогнезахисної обробки дерев’яних конструктивних елементів покрівель. Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 3.1. Довідку в довільній формі з інформацією про досвід повністю виконаного/их аналогічного/их договору/ів (укладеного/их в період з 2021 року по цей час) із зазначенням дати укладення договору/ів, предмету закупівлі за договором/ами, назви та адреси замовників за формою: Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника Номер, дата та предмет укладення договору ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника 1 2 _______________________________ _______________ ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис) 3.2. Для документального підтвердження цієї інформації учасники повинні надати: 3.2.1. сканкопю/ії оригіналу/ів з усіма додатками перелічених в довідці (підпункт 3.1. цього пункту) договору/ів (за необхідністю цінові показники можливо бути закресленими); 3.2.2. сканкопю/ії оригіналів документів, що підтверджують виконання перелічених в довідці (підпункт 3.1. цього пункту) договору/ів*; 3.2.3. сканкопю/ії оригіналів позитивного/их листів-відгуків** з обов’язковим посиланням на № та дату договору/ів від замовника/ів про досвід роботи з учасником. * - учасники, які в якості аналогічних зазначають договори, укладені із Замовником, документальне підтвердження досвіду їх виконання та листи-відгуки про їх виконання можуть не надавати. ** - листи-відгуків повинні бути оформлені на фірмовому бланку підприємства, організації замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, із зазначенням номеру та дати договору, вказаних у Довідці.
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструктивних елементів покрівель
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - . Учасник підтверджує свою фінансову спроможність в цій закупівлі за умови, якщо його середньорічний дохід**** протягом 3-х останніх календарних років становитиме не менше ніж 30 % від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі, вказаної в оголошенні на неї.
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-09-2025, 15:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність фінансової спроможності відповідно до підпункту 4.1. цього пункту документально підтверджується (у разі, якщо учасник торгів є юридичною чи фізичною особою, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені в цьому підпункті, він повинен подати у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього): - копією балансу* Учасника (форма № 1) за останні 5 календарних років (2022 - 2024 рр.); , 4.1. Учасник підтверджує свою фінансову спроможність в цій закупівлі за умови, якщо його середньорічний дохід**** протягом 3-х останніх календарних років становитиме не менше ніж 30 % від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі, вказаної в оголошенні на неї. 4.2. Наявність фінансової спроможності відповідно до підпункту 4.1. цього пункту документально підтверджується (у разі, якщо учасник торгів є юридичною чи фізичною особою, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені в цьому підпункті, він повинен подати у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього): - копією балансу* Учасника (форма № 1) за останні 5 календарних років (2022 - 2024 рр.); * - у разі, якщо учасник є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені в цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. - для суб’єктів малого підприємництва – копією фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за останні 3 календарні роки (2022 - 2024 рр.); - для Учасників торгів – юридичної особи — копією звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останні 3 календарні роки (2022 -2024 рр).** ** - для суб’єктів малого підприємництва – копією фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останні 3 календарні роки (2022 -2024 рр). - копією звіту про рух грошових коштів за останні 3 календарні роки (2022 -2024 рр); завіреними печаткою учасника (за наявністю) та підписом уповноваженої посадової особи учасника. 4.3. Учасник підтверджує***, що фінансова звітність була прийнята відповідним державним органом (для підтвердження надати квитанцію за формою № 2). *** - якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. 4.4. Під річним оборотом (тотожним обсягу річного доходу) розуміються всі доходи учасника протягом року: - для учасника юридичної особи: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; - для учасника фізичної особи-підприємця: обсяг доходу за звітний податковий період (рік). **** - учасник торгів розраховує розмір середньорічного доходу як середнє арифметичне значення річних оборотів (де річний оборот це сума всіх надходжень протягом календарного року згідно рядків 3000, 3005, 3010 і 3095 звіту про рух грошових коштів за формою 3 (або його аналога для суб’єктів господарювання, які не повинні складати такий звіт згідно з законодавством). Отриманий показник середньорічного доходу повинен бути не меншим 30 % від розміру очікуваної вартості цієї закупівлі, в іншому разі – тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ