Період оскарження умов закупівлі - по 19-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Господар" Богодухівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40327746 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Руслана Нікітенко |
| Телефон: | +380575832332 |
| E-mail: | ruslananikitenko@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 62103, Україна, Харківська область,м. Богодухів, пров. Лікарняний, 3 Б |
4 |
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами й доповненнями), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду Тендерної пропозиції від Учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ" (далі Учасник) на закупівлю Відлов безпритульних тварин, за оголошенням UA-2025-08-14-010989-a було виявлено невідповідність. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п.1.2 Додатку 4 до тендерної документації: Учасник повинен надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі згідно Таблиці № 1. Учасником на дану вимогу надано документ «13. Довідка про МТБ.pdf», проте в таблиці в графі «Документ, підтверджуючий право набуття *» на позиції (стіл операційний ветеринарний, стіл операційний ветеринарний 5 секц., клініка ветеринарної медицини (нежитлова будівля Літ. «А-3), зазначено дату договору, що не співпадає з датою в наданому на підтвердження файлі «13.7 Договір про передачу майна.pdf», а саме в таблиці зазначено 19.01.1996, а в договорі № 703 - 18.01.1996. Також в даній таблиці на позицію (шприцемет) в графі «Документ, підтверджуючий право набуття*» зазначено накладна № 27, проте у файлі на підтвердження «13.4. Шприцемети.pdf» номер накладної зазначено – 78. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - п.1.2 Додатку 4 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі згідно Таблиці № 1 з виправленою інформацією. Керуючись п. 43 Особливостей Учаснику необхідно виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження документів на веб-портал Уповноваженого органу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.