Період оскарження умов закупівлі - по 18-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 255 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 275 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Перечинська міська рада Закарпатської області |
| ЄДРПОУ: | 04351274 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Цвік Ольга Миколаївна |
| Телефон: | +380502905032 |
| E-mail: | olja_tsvik@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 89200, Україна, Закарпатська область,місто Перечин, пл Народна 16 |
0 |
Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA -2025-08-13-011187-а Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР», код в ЄДРПОУ 41650954 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: Щодо:Розділ І. Кваліфікаційні критерії до Учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження: 1. Довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: - довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально - технічної бази та технологій необхідної для надання послуг, що є предметом даної закупівлі. В довідці необхідно зазначити повний перелік обладнання, яке буде використовуватись при наданні послуг, та повинен бути достатнім для виконання послуг, з наданням копій документів, що підтверджують право користування або залучення невласних активів (договір оренди, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг або інші документи). А саме в довідці «ДОВІДКА про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» де Учасник зазначив в колонці 1 та 2 трактор та вантажний автомобіль державний номерний знак: 2431 ІКА, надати Договір № 52а щодо орендованої техніки. 9 Додаток 4/ Статут зі змінами до нього (при наявності) чи статут в новій редакції або інший установчий документ або лист довільної форми із зазначенням коду доступу до Статуту, який можна знайти на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch (для юридичних осіб). У разі, якщо Учасник діє на основі модельного статуту то такий Учасник подає довідку довільної форми з відповідною інформацією (учасник-нерезидент повинен надати цей документ з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналог документа, легалізований відповідно до встановленого порядку). У разі подання такого документа учасник-нерезидент повинен надати разом з ним його переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією та лист із зазначенням, замість якого документа він подав такий документ. У разі відсутності аналогу документа учасник-нерезидент повинен надати замість такого документа лист із зазначенням причин відсутності такого документа). 16 Додаток 4/ Копію ліцензії на провадження відповідної діяльності (у випадках передбачених законодавством, в іншому випадку пояснювальний лист, що відповідний вид діяльності не підлягає ліцензуванню). У разі, якщо термін дії ліцензії має закінчитися найближчим часом, учаснику необхідно надати лист-підтвердження про своєчасне подання документів до відповідної установи щодо її продовження. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Щодо:Розділ І. Кваліфікаційні критерії до Учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження: 1. Довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: - довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально - технічної бази та технологій необхідної для надання послуг, що є предметом даної закупівлі. В довідці необхідно зазначити повний перелік обладнання, яке буде використовуватись при наданні послуг, та повинен бути достатнім для виконання послуг, з наданням копій документів, що підтверджують право користування або залучення невласних активів (договір оренди, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг або інші документи). А саме в довідці «ДОВІДКА про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» де Учасник зазначив в колонці 1 та 2 трактор та вантажний автомобіль державний номерний знак: 2431 ІКА, надати Договір № 52а щодо орендованої техніки. 9 Додаток 4/ Статут зі змінами до нього (при наявності) чи статут в новій редакції або інший установчий документ або лист довільної форми із зазначенням коду доступу до Статуту, який можна знайти на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch (для юридичних осіб). У разі, якщо Учасник діє на основі модельного статуту то такий Учасник подає довідку довільної форми з відповідною інформацією (учасник-нерезидент повинен надати цей документ з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналог документа, легалізований відповідно до встановленого порядку). У разі подання такого документа учасник-нерезидент повинен надати разом з ним його переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією та лист із зазначенням, замість якого документа він подав такий документ. У разі відсутності аналогу документа учасник-нерезидент повинен надати замість такого документа лист із зазначенням причин відсутності такого документа). 16 Додаток 4/ Копію ліцензії на провадження відповідної діяльності (у випадках передбачених законодавством, в іншому випадку пояснювальний лист, що відповідний вид діяльності не підлягає ліцензуванню). У разі, якщо термін дії ліцензії має закінчитися найближчим часом, учаснику необхідно надати лист-підтвердження про своєчасне подання документів до відповідної установи щодо її продовження. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей. Головний спеціаліст з публічних закупівель Людмила ГАНУСИЧ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.