Період оскарження умов закупівлі - по 06-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 606 997,38 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 034,99 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45495765 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чобан Олег Васильович |
| Телефон: | 380977855120 |
| E-mail: | oleh.choban@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 58009, Україна, Чернівецька область,Чернівці, вул. Руська, будинок 203А |
4 |
Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі-Особливості), Положення про уповноважену особу та наступну інформацію: 1. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Уповноваженою особою Замовника під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа - підприємець Зумер Вячеслав Володимирович ЄДРПОУ 3692310619 в процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі код ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги (лісозаготівельні послуги Шепетівське надлісництво) (далі–Закупівля), ідентифікатор закупівлі - UA-2025-08-01-000821-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимоги п. 1.1.2 Додатку 4, Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформаційну довідку про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі (файл: «Інформаційна довідка (техніка).PDF). У зазначеній довідці вказано: трактор колісний з захватом для трелювання МТЗ-80, 1989 року випуску, державний номер 3379ВХ, у кількості 1 шт., за Договором оренди від 26.05.2025 року. Водночас, у самому договорі оренди зазначено трактор з державним номером 33790ВХ, що не відповідає інформації, наведеної у довідці. Крім того, Учасник у цій довідці вказує документи, що підтверджують належність бензопили MS361 STHIL, 2025 року випуску, а саме — видаткові накладні, які у складі тендерної документації Учасника відсутні. У зв’язку з вищевикладеним, просимо усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження виправлених та/або відсутніх документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вище наведене ,керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі та Постановою 1178 від 12.10.2022 року ,Учаснику процедури закупівлі Фізична особа - підприємець Зумер Вячеслав Володимирович ЄДРПОУ 3692310619 надається 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей для завантаження: Вищезазначених документів. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа вирішила: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно з п.43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.