Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2025, 00:00
Код послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код ДК 021:2015: 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги. З метою забезпечення рівних умов участі Учасників та оцінки їх пропозицій очікувана вартість закупівлі визначена без урахування ПДВ. Учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець відбору є платником ПДВ, при укладенні договору з переможцем відбору ПДВ буде нараховуватися відповідно до вимог чинного законодавства України. Згідно з документацією, місце надання послуг: територія лісового фонду Дніпровського надлісництва філії «Східний лісовий офіс» ДП «Ліси України» (Дніпропетровська обл.)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 256 600 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 566 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "СХІДНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45632138 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лінкіна Ірина Віталіївна |
| Телефон: | 380676829422 |
| E-mail: | Irina.Linkina@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49100, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, вул. Космічна (Соборний район), будинок 35 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником ТОВ «ФАВОРИТТОРГБУД» (Код ЄДРПОУ 40964506) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Під час безпосереднього розгляду документів тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності в інформації/документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: Згідно з вимогами п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації замовника, перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в додатку № 1 до тендерної документації (надалі – Додаток № 1). Відповідно до вимог п.1. розділу Ш Тендерної документації Учасник процедури закупівлі в обов’язковому порядку має подати у складі своєї тендерної пропозиції Цінову пропозицію, згідно з додатком № 2 до тендерної документації. Учасником подано тендерну пропозицію від 07.08.2025 № 01/15, де визначено, що «Ціна пропозиції складає: 256 500,00 грн (Двісті п'ятдесят шість тисяч п'ятсот гривень, 00 копійок), без ПДВ». Однак, ціна пропозиції Учасника, відображена ним в полях ЕСЗ, становить 256600,00 грн без ПДВ, що не відповідає інформації, вказаній в тендерній пропозиції, а це впливає на ціну договору. На виконання вимог, передбачених в п. 2.1. таблиці, що міститься п.п.3.1. Додатку № 1 Учасник процедури закупівлі, крім іншого, передбаченого вказаним пунктом, повинен надати довідку в довільній формі стосовно проходження працівниками Учасника перевірки знань з охорони праці. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку від 07.08.2025 № 04/15, якою підтвердив проходження перевірки знань з охорони праці лише окремими його працівниками, тож вимог Замовника належним чином Учасник не виконав, так як вимога Замовника не містила обмежувальних випадків. Виявлені невідповідності ніяким чином не впливають на зміну предмета закупівлі його назви, марки, моделі, технічних характеристик, їх можливо виправити шляхом надання Учаснику повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, інформація Учасника містить невідповідності, які можливо виправити. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.