Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 880 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 400 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Греля Аліна Юріївна |
| Телефон: | 380332773159 |
| E-mail: | deplutsk@lutskrada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Волинська область,Луцьк, |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв'язку із технічною помилкою, допущеною при складанні технічної специфікації, що значно впливає на очікувану вартість закупівлі, враховуючи вимогу підпункту 2 пункту 50 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» прийнято рішення відмінити закупівлю
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 07-08-2025, 17:45 по 18-08-2025, 00:00
Документи:
Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано орендоване обладнання, а саме автомобіль бортовий самоскид, до якого не додано у підтвердження укладеного договору про надання послуг/оренди та акту прийому-передачі такої техніки та обладнання; учасником надано лист-зобов’язання, про використання якісних матеріалів, машин і механізмів, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також застосування заходів із захисту довкілля (Додаток 9 до тендерної документації), що містить не точну назву предмету закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.1 Таблиці 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації; Додаток 9 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) договір про надання послуг/оренди та акту прийому-передачі такої техніки та обладнання; лист-зобов’язання, про використання якісних матеріалів, машин і механізмів, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також застосування заходів із захисту довкілля (Додаток 9 до тендерної документації) з усуненими невідповідностями
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.