Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 257 440,99 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 287,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 26275444 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Панасюк Віліна Вячеславівна |
| Телефон: | +380978108352 |
| E-mail: | teplodar-umi@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65490, Україна, Одеська область,Теплодар, вул.Прокопія Романа, 7 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначено працівників (Амаріуца В.Д., Згама А.М., Ігнатюк В.Д., Лежнев В.В., Печеров В.Л.) з якими укладено угоди до 31.07.2025 року. Документи, в яких виявлено невідповідності: • Угода № 20/07 від 01.07.2025р. • Угода № 19/07 від 01.07.2025р. • Угода № 18/07 від 01.07.2025р • Угода № 17/07 від 01.07.2025р • Угода № 16/07 від 01.07.2025р Документи, які повинен надати учасник для усунення виявлених порушень: • Надати пояснення щодо підтвердження наявності працівників з покосу трави на період надання послуги, а саме: з 01.08.2025 – 31.10.2025 р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.