Закупівлю оголошено - 10-07-2025, 11:17. Дата останніх змін - 12-08-2025, 14:24

Послуги з видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев, кронування дерев на території Коростишівської міської об’єднаної територіальної громади

Послуги з видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев, кронування дерев на території Коростишівської міської об’єднаної територіальної громади... Державна закупівля - UA-2025-07-10-003223-a Послуги з видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев, кронування дерев на території Коростишівської міської об’єднаної територіальної громади від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОРОСТИШІВСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИК" від 7/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-10-003223-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-10-002505-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-07-2025, 11:17
по 15-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-07-2025, 11:17
по 18-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 18-07-2025, 13:29
по 18-07-2025, 13:52

Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
312400
312 400 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 562 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОРОСТИШІВСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИК"
ЄДРПОУ:34403525 Досьє YouControl
Контактна особа:Тетяна ШЕРЕМЕТА
Телефон:+380957084683
E-mail:komunalnik2017@ukr.net
Місцезнаходження:
12501, Україна, Житомирська область,Житомирський р-н, м. Коростишів, вул. Святотроїцька, буд. 18
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з видалення сухостійни ...
312 400 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 18-07-2025, 13:29
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев, кронування дерев на території Коростишівської міської об’єднаної територіальної громади

56
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
77210000-5
Лісозаготівельні послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "КУЧЕРЕНКО РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-07-2025 по 01-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, Місто Житомир, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 17, квартира 24, 10020, Руслан Кучеренко
Остаточна пропозиція:
305 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
311 548,20 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
30-07-2025, 15:29
Період подачі оскарження:
по 05-08-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-07-25, 13:06:50
24

Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «Кучеренко Руслан Васильович» невідповідностей 1. Відповідно до умов тендерної документації у складі пропозиції учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід. Працівники, які будуть безпосередньо задіяні у наданні послуги повинні засвідчити проходження курсу навчання з питань охорони праці: - безпечні методи та прийоми виконання робіт на висоті, у тому числі верхолазних робіт, відповідно до: НПАОП 0.00-1.15-07; - правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18; - безпечні методи та прийоми виконання робіт лісоруба, відповідно до НПАОП 02.0-1.04-05. Крім того, не менше 1 (одного), що буде задіяний безпосередньо у наданні послуги повинен додатково засвідчити проходження курсу навчання з питань охорони праці: - мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці НПАОП 0.00-7.17-18; - правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; - загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників НПАОП 0.00-7.11-12; - правила охорони праці під час проведення робіт з видалення дерев і пеньків у населених пунктах України НПАОП 02.0-1.08-95; - вимоги безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками НПАОП 0.00-7.14-17. Зазначену вище інформацію необхідно підтвердити шляхом подачі сканованих копій відповідних посвідчень (дані посвідчення повинні бути дійсними на весь час надання послуг) та витягу з протоколу. 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. №172 від 11.07.2025р. та документи (посвідчення) на підтвердження інформації про проходження курсу навчання з питань охорони праці (файли під назвою «довідка про працівників.pdf», «Охорона праці Євтух О.М..pdf», «Посвідчення з охорони праці 2025.pdf», «Посвідчення лісоруба.pdf», «Витяг з протоколу 2025.pdf», «Витяг з протоколу про отримання професії Лісоруб.pdf»). Проте, інформація та документи надані не в повному обсязі. Відсутні документи: скановані копії відповідних посвідчень про проходження курсу навчання з охорони праці: - правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18; - мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці НПАОП 0.00-7.17-18; - правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; - загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників НПАОП 0.00-7.11-12; - правила охорони праці під час проведення робіт з видалення дерев і пеньків у населених пунктах України НПАОП 02.0-1.08-95; - вимоги безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками НПАОП 0.00-7.14-17. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, зокрема: • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з п.п.2.1., п.2, Додатку №1 до тендерної документації. 3)перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати скановані копії відповідних посвідчень (дані посвідчення повинні бути дійсними на весь час надання послуг), а саме: 1) посвідчення про проходження курсу навчання з охорони праці: - правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18; - мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці НПАОП 0.00-7.17-18; - правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; - загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників НПАОП 0.00-7.11-12; - правила охорони праці під час проведення робіт з видалення дерев і пеньків у населених пунктах України НПАОП 02.0-1.08-95; - вимоги безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками НПАОП 0.00-7.14-17. 2) витяг з протоколу. - Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-07-25, 13:06:50
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-10-003223-a-a1
Номер договору:
58/25
Дата підписання договору:
11-08-2025, 13:12
Строк дії договору:
з 11-08-2025 по 31-12-2025
305 000 UAH
Ціна договору
305 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Шевченко Кирило Сергійович"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-07-2025 по 26-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Донецька область, місто Добропілля(з), Сонячний мікрорайон, будинок 17, квартира 56, 85001, Кирило Шевченко
Остаточна пропозиція:
304 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
311 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 30-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-07-25, 16:48:24
24

Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «Шевченко Кирило Сергійович» невідповідностей 1. Відповідно до умов тендерної документації у складі пропозиції учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід. Працівники, які будуть безпосередньо задіяні у наданні послуги повинні засвідчити проходження курсу навчання з питань охорони праці: - безпечні методи та прийоми виконання робіт на висоті, у тому числі верхолазних робіт, відповідно до: НПАОП 0.00-1.15-07; - правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18; - безпечні методи та прийоми виконання робіт лісоруба, відповідно до НПАОП 02.0-1.04-05. Крім того, не менше 1 (одного), що буде задіяний безпосередньо у наданні послуги повинен додатково засвідчити проходження курсу навчання з питань охорони праці: - мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці НПАОП 0.00-7.17-18; - правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; - загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників НПАОП 0.00-7.11-12; - правила охорони праці під час проведення робіт з видалення дерев і пеньків у населених пунктах України НПАОП 02.0-1.08-95; - вимоги безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками НПАОП 0.00-7.14-17. Зазначену вище інформацію необхідно підтвердити шляхом подачі сканованих копій відповідних посвідчень (дані посвідчення повинні бути дійсними на весь час надання послуг) та витягу з протоколу. 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. №2 від 17.07.2025р. та документи (посвідчення) на підтвердження інформації про проходження курсу навчання з питань охорони праці (файли під назвою «довідка працівники.pdf», «Посвідчення працівники.pdf»). Проте, інформація та документи надані не в повному обсязі. Відсутні документи, а саме: посвідчення про проходження курсу навчання з охорони праці: - безпечні методи та прийоми виконання робіт лісоруба, відповідно до НПАОП 02.0-1.04-05; - мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці НПАОП 0.00-7.17-18; - загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників НПАОП 0.00-7.11-12; - вимоги безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками НПАОП 0.00-7.14-17. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, зокрема: • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з п.п.2.1., п.2, Додатку №1 до тендерної документації. 3)перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати скановані копії відповідних посвідчень (дані посвідчення повинні бути дійсними на весь час надання послуг), а саме: 1) посвідчення про проходження курсу навчання з охорони праці: - безпечні методи та прийоми виконання робіт лісоруба, відповідно до НПАОП 02.0-1.04-05; - мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці НПАОП 0.00-7.17-18; - загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників НПАОП 0.00-7.11-12; - вимоги безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками НПАОП 0.00-7.14-17. 2) витяг з протоколу. - Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-07-25, 16:48:24

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "Шевченко Кирило Сергійович"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
304 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
311 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-07-2025, 22:40:57
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
115
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "КУЧЕРЕНКО РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
305 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
311 548,20 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не залучаються
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-07-2025, 17:50:34
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
115
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 11:22:54
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 11:17:15
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 11:17:15
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 11:17:15
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 11:17:15
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 11:17:15
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 11:17:15
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 11:17:15

                          Електронні тендерні вимоги

                          1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          2. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          3. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          4. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          5. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          6. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          7. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          11. Наявність антикорупційної програми
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          Дата архівування:
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          Дата архівування:
                          1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          3. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          115
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев, кронування дерев на території Коростишівської міської об’єднаної територіальної громади
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев, кронування дерев на території Коростишівської міської об’єднаної територіальної громади
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев, кронування дерев на території Коростишівської міської об’єднаної територіальної громади
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-07-2025, 11:17:12
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ