Закупівлю оголошено - 03-07-2025, 15:20. Дата останніх змін - 25-07-2025, 12:30

Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій даху будівель (Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини

Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій даху будівель (Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини... Державна закупівля - UA-2025-07-03-009074-a Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій даху будівель (Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини від замовника Відділ освіти, молоді та спорту Новокалинівської міської ради від 7/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-03-009074-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-03-009550-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-07-2025, 15:20
по 09-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-07-2025, 15:20
по 12-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
653686
653 686 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 268,43 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:18 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Відділ освіти, молоді та спорту Новокалинівської міської ради
ЄДРПОУ:40237003 Досьє YouControl
Контактна особа:Процяк Марія Петрівна
Телефон:+380962899367
E-mail:osvita_novkalyniv@ukr.net
Місцезнаходження:
81464, Україна, Львівська область,Новий Калинів, пл.Авіації,1а
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з вогнезахисної обробк ...
653 686 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій даху будівель (Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини

1
послуга
81464 Україна Львівська область м Новий Калинів пл Авіації 1а
по 31-08-2025
77220000-8
Послуги з просочування деревини


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТЗОВ "Регіональна Інформаційно-технологічна компанія"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 12-07-2025 по 19-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, м.Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 2, 79026, Віктор
Остаточна пропозиція:
619 830,12 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
15-07-2025, 11:56
Період подачі оскарження:
по 21-07-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-03-009074-a-a1
Номер договору:
66
Дата підписання договору:
25-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 25-07-2025 по 31-12-2025
619 830,12 UAH
Ціна договору
516 525,10 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТЗОВ "Регіональна Інформаційно-технологічна компанія"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
619 830,12 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-07-2025, 12:50:31
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
2.753616
Доказ:
Документ
Гарантія 000839.zip, Банківська гарантія
Доказ:
Документ
Платіжне доручення.pdf, Банківська гарантія
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
1.1.1. Інформаційна довідка про наявність в учасника працівників у довільній табличній формі із зазначенням ПІБ та посади 1.1.2. Копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу) або копії цивільно-правових договорів. 1.1.3. Підтвердження проходження навчання/підвищення працівником учасника (протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань та видане на їх підставі посвідчення за взірцем ДСНС України) з такого виду робіт та послуг діяльності протипожежного призначення: - Вогнезахист (вогнезахисне просочення та покриття, вогнезахисне оброблення (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) 1.1.4. Підтвердження перевірки знань з охорони праці (надаються чинні протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань та видане на їх підставі посвідчення) не менш ніж на одного працівника. 1.1.5. Кваліфікаційний Сертифікат інженера-проектувальника
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
1.2.1. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання не менше одного аналогічного договору, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань та адрес), предмету договору, номеру та дати договору. Аналогічним договором відповідно до умов цієї Документації є повністю виконаний договір, предметом якого є послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій. 1.2.2. Копію/-ї аналогічного/-их договору/-ів, який/-і зазначений/-і в наданій Учасником довідці. 1.2.3. Документи, що засвідчують факт надання послуг, згідно аналогічних (аналогічного) договорів (договору), які/-ий зазначені/-ий у вищенаведеній довідці (акти наданих послуг/виконаних робіт або акт приймання-передачі). 1.2.4. Лист/-и-відгук/-и на підтвердження досвіду виконання аналогічних (аналогічного) договорів (договору), зазначених Учасником у наданій довідці. Відгук повинен бути належно оформлений із зазначенням номера договору (на який надано відгук).
3. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
1.3.1. Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) за попередній рік суб’єкта господарювання, який має становити не менше 99% очікуваної вартості закупівлі. 1.3.2. У складі тендерної пропозиції Учасники повинні надати: - Баланс форма № 1 (Звіт прo фінансовий стан); - Звіт прo фінансові результати форма № 2; - Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3); Або Фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва y складі; 01 - Балансу (ф. № 1-м); 02 - Звіту про фінансові результaти (ф. № 2-м) Або Спрощений фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва: 01 - Баланс (форма № 1-мс); 02 - Звіт про фінансові резyльтати (ф. № 2-мс); Звітність подається за останній звітний період Учасники фізичні особи-підприємці подають податкову декларацію.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-07-2025, 15:21:16
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:03-07-2025, 15:11:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:03-07-2025, 15:11:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:03-07-2025, 15:11:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:03-07-2025, 15:11:26
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:03-07-2025, 15:11:26

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              2. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              5. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              6. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              7. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              8. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій даху будівель (Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              2 Забезпечення тендерної пропозиції 2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020* на суму визначену в п.2.3. частини 2 Розділу 3 тендерної документації з грошовим покриттям. 2.2. Реквізити замовника: Назва Замовника: Відділ освіти, молоді та спорту Новокалинівської міської ради Місцезнаходження Замовника: 81464, Україна , Львівська обл., Новий Калинів, пл.Авіації, 1а Код ЄДРПОУ: 40237003 р/р: 498999980314090544000013781 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 3% від очікуваної вартості) – 18 000,00 гривень. 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документ, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. 2.7. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. 2.8. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. *Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              2,753616
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія , документ
              2. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              3. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              4. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              1. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.3.1. Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) за попередній рік суб’єкта господарювання, який має становити не менше 99% очікуваної вартості закупівлі. 1.3.2. У складі тендерної пропозиції Учасники повинні надати: - Баланс форма № 1 (Звіт прo фінансовий стан); - Звіт прo фінансові результати форма № 2; - Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3); Або Фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва y складі; 01 - Балансу (ф. № 1-м); 02 - Звіту про фінансові результaти (ф. № 2-м) Або Спрощений фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва: 01 - Баланс (форма № 1-мс); 02 - Звіт про фінансові резyльтати (ф. № 2-мс); Звітність подається за останній звітний період Учасники фізичні особи-підприємці подають податкову декларацію.
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.2.1. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання не менше одного аналогічного договору, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань та адрес), предмету договору, номеру та дати договору. Аналогічним договором відповідно до умов цієї Документації є повністю виконаний договір, предметом якого є послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій. 1.2.2. Копію/-ї аналогічного/-их договору/-ів, який/-і зазначений/-і в наданій Учасником довідці. 1.2.3. Документи, що засвідчують факт надання послуг, згідно аналогічних (аналогічного) договорів (договору), які/-ий зазначені/-ий у вищенаведеній довідці (акти наданих послуг/виконаних робіт або акт приймання-передачі). 1.2.4. Лист/-и-відгук/-и на підтвердження досвіду виконання аналогічних (аналогічного) договорів (договору), зазначених Учасником у наданій довідці. Відгук повинен бути належно оформлений із зазначенням номера договору (на який надано відгук).
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1.1. Інформаційна довідка про наявність в учасника працівників у довільній табличній формі із зазначенням ПІБ та посади 1.1.2. Копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу) або копії цивільно-правових договорів. 1.1.3. Підтвердження проходження навчання/підвищення працівником учасника (протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань та видане на їх підставі посвідчення за взірцем ДСНС України) з такого виду робіт та послуг діяльності протипожежного призначення: - Вогнезахист (вогнезахисне просочення та покриття, вогнезахисне оброблення (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) 1.1.4. Підтвердження перевірки знань з охорони праці (надаються чинні протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань та видане на їх підставі посвідчення) не менш ніж на одного працівника. 1.1.5. Кваліфікаційний Сертифікат інженера-проектувальника
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-07-2025, 15:11:23
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ