Період оскарження умов закупівлі - по 11-07-2025, 00:00
З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 12 799 852,71 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 63 999,26 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45601597 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Неділько Олександр Леонідович |
| Телефон: | 380673323647 |
| E-mail: | oleksandr.nedilko@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 43010, Україна, Волинська область,Луцьк, проспект Волі, 30 |
1 |
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з одночасним надходженням на розгляд значної кількості тендерних пропозицій від учасників виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів – тобто до 06 серпня 2025 року включно, та оприлюднити повідомлення про продовження такого строку протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення відкритих торгів є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛМА" (38079297) було виявлено наступні невідповідності. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей. Відповідно до пункту 2 додатку 3 до тендерної документації, Учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.1 п.2 статті 16 Закону, необхідно було надати підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Перелік мінімальної кількості транспортних засобів та обладнання наявність яких є обов’язковою для учасника: - техніка задіяна на трелюванні деревини та/або збиранні лісопродукції та переміщенні на верхній склад – не менше 3 шт., - бензопили – не менше 6 шт., - мотокоси – не менше 1 шт., або лісозаготівельний комплекс в складі: - харвестер лісозаготівельний/лісозаготівельний комбайн з розрахунку не більше 175 м3 заготівлі на 1 робочу зміну/350 м3 заготівлі на 2 робочих зміни, - техніка задіяна на збиранні лісопродукції та переміщенні на верхній склад – не менше 1 шт., - мотокоси – не менше 1 шт. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати: - довідку, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання матеріально-технічної бази та технологій за зразком: № Найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Кількість Зазначення приналежності* Назва та реквізити документа, що підтверджує належність** * якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках вказується «право користування» механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України. ** зазначаються номер і дата документа щодо належності відповідно до графи 4 таблиці. В разі подання пропозицій по різним лотам однієї закупівлі та/або по різним закупівлям за кодом ДК 021:2015: 77210000-5 «Лісозаготівельні послуги» по даному замовнику, не допускається подання однієї і тієї ж самої одиниці техніки та обладнання на підтвердження мінімальної наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг. В разі подання лісозаготівельних комплексів для підтвердження мінімальної кількості обладнання, матеріально-технічної бази та технологій по різним лотам та/або закупівлям даного Замовника, надати розрахунок використання лісозаготівельних комплексів за лотами з врахуванням продуктивності не більше 175 м3 заготівлі на 1 робочу зміну/350 м3 заготівлі на 2 робочих зміни. - копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу та підтверджуючі документи до договору про передачу/отримання обладнання; - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, машин та транспортного устаткування (в разі задіяння на операціях збирання та переміщення лісопродукції на верхній склад ланки у складі колісної техніки з причепом/напівпричепом обладнаним краном-маніпулятором/ гідроманіпулятором/ маніпулятором, крім копії документу про реєстрацію колісної техніки надається копія документу про реєстрацію причепа/ напівпричепа з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпулятора/ гідроманіпулятора/ маніпулятора або в разі встановлення обладнання заводом-виробником як невід’ємної частини конструкції причепа/ напівпричепа надається копія технічної документації (паспорту/типового свідоцтва виробника) або сертифіката відповідності або інший документ виданий ДП «ДержавтотрансНДІпроект»/ акредитованим сервісним центром МВС або офіційний лист від виробника чи дилера, щодо встановлення на техніці відповідного обладнання; в разі задіяння автомобільної техніки на операціях збирання та переміщення лісопродукції на верхній склад надається копія документу про реєстрацію автомобільної техніки з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпулятора/ гідроманіпулятора/ маніпулятора або в разі встановлення обладнання заводом-виробником як невід’ємної частини конструкції автомобіля надається копія технічної документації (паспорту/типового свідоцтва виробника) або сертифіката відповідності або інший документ виданий ДП «ДержавтотрансНДІпроект»/ акредитованим сервісним центром МВС або офіційний лист від виробника чи дилера, щодо встановлення на техніці обладнання). Якщо техніка (транспортні засоби, обладнання та устаткування, тощо), не є власністю учасника, а залученою на інших правових підставах, то учасником подаються: - копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання; - - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, машин та транспортного устаткування (в разі задіяння на операціях збирання та переміщення лісопродукції на верхній склад ланки у складі колісної техніки з причепом/напівпричепом обладнаним краном-маніпулятором/ гідроманіпулятором/ маніпулятором, крім копії документу про реєстрацію колісної техніки надається копія документу про реєстрацію причепа/ напівпричепа з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпулятора/ гідроманіпулятора/ маніпулятора або в разі встановлення обладнання заводом-виробником як невід’ємної частини конструкції причепа/ напівпричепа надається копія технічної документації (паспорту/типового свідоцтва виробника) або сертифіката відповідності або інший документ виданий ДП «ДержавтотрансНДІпроект»/ акредитованим сервісним центром МВС або офіційний лист від виробника чи дилера, щодо встановлення на техніці відповідного обладнання; в разі задіяння автомобільної техніки на операціях збирання та переміщення лісопродукції на верхній склад надається копія документу про реєстрацію автомобільної техніки з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпулятора/ гідроманіпулятора/ маніпулятора або в разі встановлення обладнання заводом-виробником як невід’ємної частини конструкції автомобіля надається копія технічної документації (паспорту/типового свідоцтва виробника) або сертифіката відповідності або інший документ виданий ДП «ДержавтотрансНДІпроект»/ акредитованим сервісним центром МВС або офіційний лист від виробника чи дилера, щодо встановлення на техніці обладнання). У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені даним пунктом від субпідрядників/співвиконавців. Копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: лісосічні роботи, трелювання. На виконання пункту 2 додатку 3 до тендерної документації, учасником надано: 1. Довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2. Копію свідоцтв про реєстрацію автомобілів та машин АХ№066156, ЕЕ№160768, АХ№047273. 3. Копію оборотно-сальдової відомості по рахунку 1122 за 04.07.2025 року. 4. Копію договорів оренди машини: від 01.05.2025 №010525БР-ВОЛ (ТОВ «Волма») віл 02.09.2024 року №02/09/24 (Комунальне підприємство «Буг» Вишнівської сільської ради). За результатами розгляду документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, відповідно до вимог встановлених тендерною документацією, в документах про наявність в учасника обладнання, матеріально технічної бази та технологій виявлено наступні невідповідності: 1. Учасником не надано розрахунок використання лісозаготівельного комплексу у складі харвестера лісозаготівельного та техніки для збирання та підвезення деревини на верхній склад на період надання послуг. Відповідно до пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, Учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.2 п.2 статті 16 Закону, необхідно було надати підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід. Перелік мінімальної кількості працівників наявність яких є обов’язковою для учасника для проведення лісосічних робіт: - трактористи/ машиністи/ оператори спеціалізованих машин/ водії вантажних транспортних засобів – не менше 3 чол.; - вальники лісу 6 розряду/лісоруби 6 розряду – не менше 3 чол.; - вальники лісу не нижче 4 розряду/лісоруби не нижче 4 розряду – не менше 3 чол.; - вальники лісу/лісоруби та/або помічники вальників лісу/лісорубів та/або підсобні різноробочі робітники – не менше 4 чол. або в разі використання лісозаготівельних комплексів: - водії/оператори харвестера/трактористи/оператори спеціалізованих машин/водії вантажних транспортних засобів – відповідно до кількості заявленої техніки та змінності роботи, - вальники лісу/лісоруби та/або помічники вальників лісу/лісорубів та/або підсобні різноробочі робітники – не менше 1 чол. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати: - довідку, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за зразком: № з/п ПІБ працівника Спеціалізація Вказати значення: штатний працівник; працівник субпідрядника/ співвиконавця Назва та реквізити документа, яким підтверджується належне працевлаштування Назва та реквізити документа, яким підтверджується кваліфікація В разі подання пропозицій по різним лотам однієї закупівлі та/або по різним закупівлям за кодом ДК 021:2015: 77210000-5 «Лісозаготівельні послуги» по даному замовнику, не допускається подання одного і того ж працівника для підтвердження мінімальної наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. - копії з трудових книжок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу), або - копії повідомлень про прийняття на роботу з копіями квитанцій про отримання органами ДФС. - копії посвідчень водіїв/машиністів/операторів/трактористів відповідно до наданого переліку транспортних засобів та обладнання. - копії посвідчень вальників лісу /лісорубів відповідного розряду. В разі залучення Учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати інформацію та документи передбачені даним пунктом від субпідрядників/співвиконавців. На виконання пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, учасником надано: 1. Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2. Копії повідомлення про прийняття на роботу працівників та копії квитанції №2 про отримання повідомлення органами ДПС. 3. Копії посвідчень трактористів. За результатами розгляду документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, відповідно до вимог встановлених тендерною документацією, в документах про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід виявлено наступні невідповідності: 1. Учасником в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не зазначено дані помічника вальника лісу/лісоруба та/або підсобного різноробочого робітника, що виконуватиме роботи мотокосою. 2. Документ підтвердження кваліфікації працівника Москалюк Петро Васильович надане на відмінній від української мови. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 2 додатку 3 до тендерної документації, Учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.1 п.2 статті 16 Закону, необхідно надати: 1. Розрахунок використання лісозаготівельного комплексу у складі харвестера лісозаготівельного та техніки для збирання та підвезення деревини на верхній склад. Відповідно до пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, учаснику для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.2 п.2 статті 16 Закону, необхідно надати: 1. Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з переліком всіх працівників, згідно мінімального переліку необхідної кількості працівників та з зазначенням параметрів, що вимагаються тендерною документацією (відсутній працівник задіяний на роботах з мотокосою). 2. Надати документи про підтвердження належного працевлаштування працівників та кваліфікації відповідно до вимог тендерної документації виданих/перекладених українською мовою. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою (у разі використання) та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.