Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_УТРИМАННЯ НАСАДЖЕНЬ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 636 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 180 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 04409878 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Фесенець |
| Телефон: | +380962388037 |
| E-mail: | palanka.buh@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 20340, Україна, Черкаська область,село Паланка, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 11 |
0 |