Період оскарження умов закупівлі - по 11-06-2025, 00:00
Код послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код ДК 021:2015: 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги. З метою забезпечення рівних умов участі Учасників та оцінки їх пропозицій очікувана вартість закупівлі визначена без урахування ПДВ. Учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець відбору є платником ПДВ, при укладенні договору з переможцем відбору ПДВ буде нараховуватися відповідно до вимог чинного законодавства України.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 164 140 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 641,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "СХІДНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45632138 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лінкіна Ірина Віталіївна |
| Телефон: | 380676829422 |
| E-mail: | Irina.Linkina@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49100, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, вул. Космічна (Соборний район), будинок 35 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕМПРОМ» (Код в ЄДРПОУ: 44558305) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Під час безпосереднього розгляду документів тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідність в інформації/документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, що потребує усунення: Пунктом 8 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі) (надалі – Додаток № 1) передбачено вимоги з переліком документів, які повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема, п.п. 8.1.1.2 Додатку № 1 передбачено (для учасників юридичних осіб) надання копії Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (копія/скан-копія) сформований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю, який має містити відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); дані про хронологію реєстраційних дій. Учасник на виконання вказаних вимог надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 02.06.2025 станом на 02.06.2025 20:04:02. Оголошення про закупівлю оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 05.06.2025 (ІD: UA-2025-06-05-012573-a). Як вбачається, Витяг видано (сформовано) раніше ніж оприлюднено оголошення про закупівлю. За таких обставин, Учасником не дотримано вимог п.п. 8.1.1.2 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника. Учаснгик повинен надати документ на виконання вищевказаних вимог Замовника. Враховуючи викладене, інформація/документи Учасника містять невідповідності, які можливо виправити та, які не призведуть до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.