Період оскарження умов закупівлі - по 07-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 612 197,08 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 065 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03346696 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Горобченко Валерій Вікторович |
| Телефон: | 380456399482 |
| E-mail: | valerigorobchenko@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
4 |
1. У відповідності до пункту 3 додатку 2 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження Учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що має підтверджуватися довідкою за формою 3. На підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у складі тендерної пропозиції надає Скановані копії* договору(ів) та акту(ів) виконаних робіт (якщо актів виконаних робіт по даному договору більше трьох, то надається Довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт з зазаначенням суми. В цьому разі надається тільки скановані копії* трьох актів з реєстру до даного договору). Сканований оригiнал листа-вiдгука вiд контрагента, якого вказано у довiдцi про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), пiдписаного керiвником контрагента та адресованого уповноваженій особі відділу з питань публічних закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради у якому має бути зазначено дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору та суму виконаних робiт, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання i вiдсутність претензій з боку контрагента, контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації (прізвище, ім’я та по-батькові, посада, контактний телефон). В тендерній документації зазначено, що під сканованою копією* розуміється: Кольорова сканована копія виготовлена з оригіналу документу/ або копії документу засвідченої Учасником у відповідності до вимог типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади № 55 від 17 січня 2018 року. На виконання вимог тендерної документації Учасник приєднав до тендерної пропозиції копію договору № 480 від 18.04.2023 року, акти приймання виконаних будівельних робіт Акт № 1 від 23.06.2023 р., Акт № 1 від 22.06.2023 р., Акт № 1 від 07.11.2023 р. та лист - відгук від Департаменту житлово комунального господарства БМР № 1147 від 03.05.2024 р. які оформлено не у відповідності до вимог типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади № 55 від 17 січня 2018 року, що є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 2. У відповідності до пункту 2 додатку 2 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження Учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані копії* наказів про призначення на відповідні посади працівників та/або скановані копії* інших документів (наприклад трудових договорів, цивільно-правових договорів, трудових книжок, тощо), що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На виконання вимог тендерної документації Учасник приєднав до тендерної пропозиції Цивільно-правовий договір № 03 від 05 квітня 2024 р., Цивільно-правовий договір № 02 від 05 квітня 2024 р., Цивільно-правовий договір № 01 від 13 березня 2024 р. з працівниками зазначених у Довідці № 10 від 06 червня 2025р. строк дії яких закінчився 31.12.2024 р., що є невідповідністю в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Учаснику пропонується в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції оновлених документів: - оформлених у відповідності до вимог типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади № 55 від 17 січня 2018 року копій: договору № 480 від 18.04.2023 року, актів приймання виконаних будівельних робіт Акт № 1 від 23.06.2023р., Акт № 1 від 22.06.2023р., Акт № 1 від 07.11.2023р. та листа- відгуку від Департаменту житлово комунального господарства БМР № 1147 від 03.05.2024р.; - Оновлених Цивільно-правових договорів з працівниками зазначених у Довідці № 10 від 06 червня 2025р., які є чинними на момент подання тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.