Закупівлю оголошено - 02-06-2025, 12:28. Дата останніх змін - 19-06-2025, 10:48

Послуги з утримання зелених зон вул. Західний проїзд, вул. Івана Кожедуба, вул. Рибна, вул. Глиняна, вул. Храпачанська у місті Біла Церква Київської області на 2025 рік (код ДК 21:2015 – 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)

Послуги з утримання зелених зон вул. Західний проїзд, вул. Івана Кожедуба, вул. Рибна, вул. Глиняна, вул. Храпачанська у місті Біла Церква Київської о... Державна закупівля - UA-2025-06-02-005181-a Послуги з утримання зелених зон вул. Західний проїзд, вул. Івана Кожедуба, вул. Рибна, вул. Глиняна, вул. Храпачанська у місті Біла Церква Київської області на 2025 рік (код ДК 21:2015 – 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) від замовника Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради від 6/2/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-02-005181-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-02-006571-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-06-2025, 12:28
по 07-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-06-2025, 12:28
по 10-06-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 07-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
612197.08
612 197,08 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 065 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
ЄДРПОУ:03346696 Досьє YouControl
Контактна особа:Горобченко Валерій Вікторович
Телефон:380456399482
E-mail:valerigorobchenko@gmail.com
Місцезнаходження:
09100, Україна, Київська область,Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з утримання зелених зо ...
612 197,08 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з утримання зелених зон вул. Західний проїзд, вул. Івана Кожедуба, вул. Рибна, вул. Глиняна, вул. Храпачанська у місті Біла Церква Київської області на 2025 рік (код ДК 21:2015 – 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)

1
послуга
09100 Україна Київська область Біла Церква вул. Західний проїзд, вул. Івана Кожедуба, вул. Рибна, вул. Глиняна, вул. Храпачанська
по 31-12-2025
77310000-6
Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ХАРЧЕНКО СВІТЛАНА ІГОРІВНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-06-2025 по 18-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ ТУРГЄНЄВА, будинок 6, квартира 2, 09100, Світлана Харченко
Остаточна пропозиція:
611 922,85 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
12-06-2025, 14:52
Період подачі оскарження:
по 18-06-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-06-25, 14:21:53
24

1. У відповідності до пункту 3 додатку 2 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження Учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що має підтверджуватися довідкою за формою 3. На підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у складі тендерної пропозиції надає Скановані копії* договору(ів) та акту(ів) виконаних робіт (якщо актів виконаних робіт по даному договору більше трьох, то надається Довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт з зазаначенням суми. В цьому разі надається тільки скановані копії* трьох актів з реєстру до даного договору). Сканований оригiнал листа-вiдгука вiд контрагента, якого вказано у довiдцi про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), пiдписаного керiвником контрагента та адресованого уповноваженій особі відділу з питань публічних закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради у якому має бути зазначено дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору та суму виконаних робiт, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання i вiдсутність претензій з боку контрагента, контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації (прізвище, ім’я та по-батькові, посада, контактний телефон). В тендерній документації зазначено, що під сканованою копією* розуміється: Кольорова сканована копія виготовлена з оригіналу документу/ або копії документу засвідченої Учасником у відповідності до вимог типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади № 55 від 17 січня 2018 року. На виконання вимог тендерної документації Учасник приєднав до тендерної пропозиції копію договору № 480 від 18.04.2023 року, акти приймання виконаних будівельних робіт Акт № 1 від 23.06.2023 р., Акт № 1 від 22.06.2023 р., Акт № 1 від 07.11.2023 р. та лист - відгук від Департаменту житлово комунального господарства БМР № 1147 від 03.05.2024 р. які оформлено не у відповідності до вимог типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади № 55 від 17 січня 2018 року, що є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 2. У відповідності до пункту 2 додатку 2 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження Учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані копії* наказів про призначення на відповідні посади працівників та/або скановані копії* інших документів (наприклад трудових договорів, цивільно-правових договорів, трудових книжок, тощо), що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На виконання вимог тендерної документації Учасник приєднав до тендерної пропозиції Цивільно-правовий договір № 03 від 05 квітня 2024 р., Цивільно-правовий договір № 02 від 05 квітня 2024 р., Цивільно-правовий договір № 01 від 13 березня 2024 р. з працівниками зазначених у Довідці № 10 від 06 червня 2025р. строк дії яких закінчився 31.12.2024 р., що є невідповідністю в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Учаснику пропонується в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції оновлених документів: - оформлених у відповідності до вимог типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади № 55 від 17 січня 2018 року копій: договору № 480 від 18.04.2023 року, актів приймання виконаних будівельних робіт Акт № 1 від 23.06.2023р., Акт № 1 від 22.06.2023р., Акт № 1 від 07.11.2023р. та листа- відгуку від Департаменту житлово комунального господарства БМР № 1147 від 03.05.2024р.; - Оновлених Цивільно-правових договорів з працівниками зазначених у Довідці № 10 від 06 червня 2025р., які є чинними на момент подання тендерної пропозиції.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-06-25, 14:21:53
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-02-005181-a-a1
Номер договору:
1131/2025
Дата підписання договору:
18-06-2025, 16:00
Строк дії договору:
з 18-06-2025 по 31-12-2025
611 922,85 UAH
Ціна договору
611 922,85 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ХАРЧЕНКО СВІТЛАНА ІГОРІВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
611 922,85 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
05-06-2025, 13:04:13
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Учасник,на виконання вимог тендерної документації, має у власності або користуванні обладнання, матеріально-технічну базу та технологї
Доказ:
Документ
Довідка МТБ.pdf, Довідка за формою 1
Доказ:
Документ
Тех.паспорт авто.pdf, Документи, які підтверджують право власності або користування матеріально-технічною базою
Доказ:
Документ
Договір надання послуг-автомобіль.pdf, Документи, які підтверджують право власності або користування матеріально-технічною базою
Доказ:
Документ
Довідка обладнання.pdf, Довідка про наявність у власності та/або в користуванні (оренда, тощо) Учасника навісного, ручного та іншого обладнання, вказаного в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, та яке не потребує Державної реєстрації
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасник,на виконання вимог тендерної документації, має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Довідка працівники.pdf, Довідка за формою 2
Доказ:
Документ
ЦПД.pdf, Скановані копії наказів про призначення на відповідні посади працівників та/або скановані копії інших документів
Доказ:
Документ
ЦПД.pdf, Скановані копії дипломів про вищу освіту
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Учасник,на виконання вимог тендерної документації, має документально підтвердженийго досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Аналог дог+акт+відгук.pdf, Скановані копії договору(ів) та акту(ів) виконаних робіт
Доказ:
Документ
Лист відгук.pdf, Сканований оригiнал листа-вiдгука вiд контрагента, якого вказано у довiдцi

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-06-2025, 12:29:04
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:02-06-2025, 12:21:42
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:02-06-2025, 12:21:42

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 12:28:29
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 12:28:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 12:28:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 12:28:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 12:28:29
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 12:28:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 12:28:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 12:28:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 12:28:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 12:28:29
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 12:28:29
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 12:28:29
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 12:28:29
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 12:28:29
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 12:28:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 12:28:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 12:28:29
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 12:28:29
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 12:28:29
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 12:28:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з утримання зелених зон вул. Західний проїзд, вул. Івана Кожедуба, вул. Рибна, вул. Глиняна, вул. Храпачанська у місті Біла Церква Київської області на 2025 рік (код ДК 21:2015 – 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник,на виконання вимог тендерної документації, має у власності або користуванні обладнання, матеріально-технічну базу та технологї
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 12:28:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка за формою 1 , Довідка з інформацією про найменування, марку, модель, термін експлуатації (років) техніки, її кількість та Інформацією про право володіння або підстава користування матеріально-технічною базою оформлена у відповіднсті до вимогпункту 1 додатку 2 до тендерної документації
              Документ
              Документи, які підтверджують право власності або користування матеріально-технічною базою , Скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації). У разі використання Учасником в процесі виконання робіт/надання послуг машин та автотранспортних засобів на умовах оренди та/або у разі отримання Учасником необхідних послуг від інших фізичних/юридичних осіб (далі - треті особи), про це зазначається у довідці, а до тендерної пропозиції приєднуються скановані копії* документів на підставі яких Учасник користується машинами чи автотранспортними засобами та/або отримує необхідні послуги від третіх осіб (договір оренди, договір про надання транспортних послуг, тощо). У тому разі, якщо третя особа, не є власником цих машин та автотранспортних засобів, тендерна пропозиція Учасника має містити скановану копію* документу, який підтверджує право третьої особи передавати машини та автотранспорт в суборенду, або право використання таких машин та транспортних засобів третьою особою у власній господарській діяльності
              Документ
              Довідка про наявність у власності та/або в користуванні (оренда, тощо) Учасника навісного, ручного та іншого обладнання, вказаного в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, та яке не потребує Державної реєстрації , Довідка, складена Учасником у довільній формі, або інший документ (видаткова накладна, інвентарна картка, оборотно-сальдова відомість, договір оренди, тощо)
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з утримання зелених зон вул. Західний проїзд, вул. Івана Кожедуба, вул. Рибна, вул. Глиняна, вул. Храпачанська у місті Біла Церква Київської області на 2025 рік (код ДК 21:2015 – 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник,на виконання вимог тендерної документації, має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 12:28:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка за формою 2 , Довідка з інформацією про ПІБ, посаду, загальний стаж роботи, освіту,світа (вища/середня, тощо), найменування учбового закладу, фах(спеціальність/спеціалізація), підставу використання праці, оформлена у відповіднсті до вимогпункту 2 додатку 2 до тендерної документаціїСкановані копії наказів про призначення на відповідні посади працівників та/або скановані копії інших документів
              Документ
              Скановані копії наказів про призначення на відповідні посади працівників та/або скановані копії інших документів , Скановані копії наказів про призначення на відповідні посади працівників та/або скановані копії* інших документів (наприклад трудових договорів, цивільно-правових договорів, трудових книжок, тощо), що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Документ
              Скановані копії дипломів про вищу освіту , Найменування учбового закладу, фах спеціальність/спеціалізація) вказується для працівників, які мають вищу освіту. До тендерної пропозиції додаються скановані копії* дипломів працівників, які мають вищу освіту
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з утримання зелених зон вул. Західний проїзд, вул. Івана Кожедуба, вул. Рибна, вул. Глиняна, вул. Храпачанська у місті Біла Церква Київської області на 2025 рік (код ДК 21:2015 – 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник,на виконання вимог тендерної документації, має документально підтвердженийго досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 12:28:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка за формою 3 , Довідка з інформацією про найменування, місцезнаходження, номер телефону Замовника, його код ЄДРПОУ, номер договару договору, дату його укладенняукладання, предмет, найменування та мiсцезнаходження об’єкта, суму договору, суму виконання договору, оформлена у відповіднсті до вимог пункту 3 додатку 2 до тендерної документації
              Документ
              Скановані копії договору(ів) та акту(ів) виконаних робіт , Скановані копії* договору(ів) та акту(ів) виконаних робіт (якщо актів виконаних робіт по даному договору більше трьох, то надається Довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт з зазаначенням суми. В цьому разі надається тільки скановані копії* трьох актів з реєстру до даного договору)
              Документ
              Сканований оригiнал листа-вiдгука вiд контрагента, якого вказано у довiдцi , Сканований оригiнал листа-вiдгука вiд контрагента, якого вказано у довiдцi про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), пiдписаного керiвником контрагента та адресованого уповноваженій особі відділу з питань публічних закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради у якому має бути зазначено дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору та суму виконаних робiт, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання i вiдсутність претензій з боку контрагента, контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації (прізвище, ім’я та по-батькові, посада, контактний телефон)
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ