Період оскарження умов закупівлі - по 02-06-2025, 00:00
З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 12 799 852,71 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 63 999,26 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45601597 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Неділько Олександр Леонідович |
| Телефон: | 380673323647 |
| E-mail: | oleksandr.nedilko@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 43010, Україна, Волинська область,Луцьк, проспект Волі, 30 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення відкритих торгів є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Уповноваженою особою було виявлено наступні порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Листом Територіального управління Бюро економічної безпеки у Волинській області застережено замовника про виявлені передумови нанесення шкоди економічній безпеці України в результаті проведення філією «Поліський лісовий офіс» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» закупівель лісозаготівельних послуг та проінформовано замовника про допущені помилки встановлені тендерною документацією у вимогах до учасників, а саме у непропорційності вимог відповідно до обсягу, мети та вартості послуг, які мають надаватися у майбутньому згідно з предметом закупівлі. Замовником при оголошені закупівель, для недопущення можливих зловживань учасниками при надані послуг, зриву виконання запланованих обсягів заготівель, невиконання графіків реалізації лісопродукції та фінансових надходжень, відповідно невиконання планових виплат до бюджетів всіх рівнів, не встановлено кваліфікаційні критерії щодо наявності достатньої кількості фахових працівників та спеціалізованої техніки, не встановлено вимоги до наявності досвіду виконання аналогічних договорів чим порушено принципи забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на неможливість усунення виявлених порушень є підстави для відміни тендеру. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
29-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 18-06-2025, 11:09 по 29-06-2025, 00:00
Документи:
У зв’язку з одночасним надходженням на розгляд значної кількості тендерних пропозицій від учасників а також додаткового опрацювання отриманих документів, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення відкритих торгів є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС" (42798355) було виявлено наступні невідповідності. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей. Відповідно до пункту 2 додатку 3 до тендерної документації, Учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до статті 16 Закону, необхідно було надати документи щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Перелік мінімальної кількості транспортних засобів та обладнання наявність яких є обов’язковою для учасника: - трактори – не менше 1 шт.; - бензопили – не менше 1 шт.; - мотокоси – не менше 1 шт. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати: - довідку, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання матеріально-технічної бази та технологій за формою: № з/п Необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Кількість Значення приналежності* Назва та реквізити документа, що підтверджує належність** * якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках вказується «право користування» механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України. ** зазначаються номер і дата документа щодо належності відповідно до графи 4 таблиці. В разі подання учасником пропозицій по різним лотам однієї закупівлі та/або по різним закупівлям за кодом ДК 021:2015: 77210000-5 «Лісозаготівельні послуги» по даному замовнику, не допускається подання однієї і тієї ж самої одиниці обладнання на підтвердження мінімальної наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг. - копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу; - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Якщо техніка (транспортні засоби, обладнання та устаткування, тощо), не є власністю учасника, а залученою на інших правових підставах, то учасником подаються: - копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання; - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені пунктом 2 від субпідрядників/співвиконавців. - копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: лісосічні роботи, трелювання. На виконання пункту 2 додатку 3 до тендерної документації, Учасником надано: 1. Довідку «ДОВІДКА про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» без реєстраційних дати та номеру. На підтвердження наявності техніки та обладнання зазначеної в довідці Учасником надано: 1. Скановані копії свідоцтва про реєстрацію машини: - серія АБ №984211, трактор колісний МТЗ-82.1, 2012 року випуску, реєстраційний номер 72036АІ; - серія АБ №952761, трактор колісний МТЗ-82.1, 2011 року випуску, реєстраційний номер 81471АІ; - серія АБ №286412, трактор колісний Т-40АМ, 1995 року випуску, реєстраційний номер 14732АІ; - серія АБ №701681, трактор колісний МТЗ-80, 2012 року випуску, реєстраційний номер 36186АІ; - серія АБ №839211, трактор колісний Т-150К, 2010 року випуску, реєстраційний номер 46811АІ. 2. Скановану копію оборотно-сальдової відомості сформованої 27.05.2025 року по рахунку 10, якою підтверджується наявність 5 вищенаведених тракторів. 3. Скановану копію оборотно-сальдової відомості сформованої 12.05.2025 року по рахунку 1121, якою підтверджується наявність обладнання. Відповідно, за результатами розгляду документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в підтверджуючих документах відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до статті 16 Закону: 1. Учасником порушено вимогу пункту 2 додатку 3 до тендерної документації, що «у разі подання учасником пропозицій по різним лотам однієї закупівлі та/або по різним закупівлям за кодом ДК 021:2015: 77210000-5 «Лісозаготівельні послуги» по даному замовнику, не допускається подання однієї і тієї ж самої одиниці обладнання на підтвердження мінімальної наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг». Учасником в закупівлях UA-2025-05-26-013745-a (Лот 1), UA-2025-05-24-000288-a (Лот 1), UA-2025-05-27-003907-a (Лот 1) на підтвердження наявності мінімальної кількості транспортних засобів та обладнання наявність яких є обов’язковою, надано перелік машин, механізмів та обладнання і підтверджуючі документи на дані засоби ідентичні до закупівлі UA-2025-05-23-012472-a. 2. Учасником, наданою довідкою «про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» зазначено, що використовуватиметься кущоріз (мотокоса бензинова) Stihl FS 250, 2021. Поданими оборотно-сальдовою відомістю сформованої 12.05.2025 року по рахунку 1121 та видатковою накладною №7 від 09.05.2025 року підтверджується наявність кущорізів Stihl FS 250. Проте, пунктом 2 додатку 3 до тендерної документації вимагалося наявність мінімальної кількості обладнання, в т.ч. мотокоси в кількості 1 шт. 3. Учасником, наданою довідкою «про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» зазначено, що використовуватиметься трактор колісний МТЗ-82.1, 2012 року та зазначено, що даний транспортний засіб використовується на правах оренди. Пунктом 2 додатку 3 до тендерної документації вимагалося, що в разі, якщо техніка (транспортні засоби, обладнання та устаткування, тощо), не є власністю учасника, а залученою на інших правових підставах, то учасником подаються: - копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання; - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Учасником не подано копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу та підтверджуючих право власності документів на вказаний трактор колісний. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 2 додатку 3 до тендерної документації, Учасником для документального відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до статті 16 Закону, необхідно надати підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: 1. Надати довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно мінімального переліку необхідних транспортних засобів та обладнання: не менше 1 трактора, не менше 1 мотокоси, не менше 1 бензопили з зазначенням найменування необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасника, їхні кількостей, значення приналежності та назвою та реквізитами документів, якими підтверджується належність. 2. Копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу. 3. Копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. 4. Якщо техніка (транспортні засоби, обладнання та устаткування, тощо), не є власністю учасника, а залученою на інших правових підставах, то учасником подаються: - копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання; - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. 5. У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені пунктом 2 від субпідрядників/співвиконавців. У разі подання учасником пропозицій по різним лотам однієї закупівлі та/або по різним закупівлям за кодом ДК 021:2015: 77210000-5 «Лісозаготівельні послуги» по даному замовнику, не допускається подання однієї і тієї ж самої одиниці обладнання на підтвердження мінімальної наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою (у разі використання) та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.