Період оскарження умов закупівлі - по 19-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 727 405 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 637,03 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45554542 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пристая Оксана Мировнівна |
| Телефон: | 380950279075 |
| E-mail: | oksana.prystaia@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 88017, Україна, Закарпатська область,Ужгород, м. Ужгород, вул. Собранецька, 156 |
1 |
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП "СЛАВУТИЧ" (код ЄДРПОУ 30536192) виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Перелік виявлених не відповідностей: 1. В довідці учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів, за наведеною формою в графі «Назва підприємства із яким укладено договір» допущена помилка в назві підприємства із яким укладено договір. 2. Наданий лист-відгук без реєстраційного номеру та дати реєстрації. У листі-відгуку не вірно зазначений номер договору (номер повинен бути зазначений згідно договору № 9-94-2024 від 19.08.2024. 3. Відсутня сканована копія з оригіналу рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення) що підтверджує повноваження керівника Учасника на підписання договору про закупівлю. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1.2.1. Додатку № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2. Пункт 1.2.3. Додатку № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3. Пункт 3.4.1.2. Додатку № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів, з виправленою назвою підприємства згідно наданого договору. 2. Надати виправлений лист-відгук з номером та датою вихідної реєстрації, а також з вірно зазначеним номером договору. 3. Надати сканована копія з оригіналу рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення) що підтверджує повноваження керівника Учасника на підписання договору про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.