Період оскарження умов закупівлі - по 30-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 903 064,98 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 515,32 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45495765 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гаман Андрій Володимирович |
| Телефон: | 380443336860 |
| E-mail: | andrii.haman@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 58009, Україна, Чернівецька область,Чернівці, вул. Руська, будинок 203А |
3 |
Учасником закупівлі ДК 021:2015: 77210000-5 лісозаготівельні послуги (лісозаготівельні послуги Шепетівське надлісництво (філії «Подільський лісовий офіс») лісозаготівельні послуги (далі–Закупівля), ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-25-002548-a. а саме: ФОП Опанасюком Василем Івановичем Код ІПН 2209703056, у складі тендерної пропозиції не подано наступну інформацію/документи: 1) Інформаційна довідка про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі не відповідає умовам п. 2.1. Додатку 5 тендерної документації. (*якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається правові підстави залучення транспортних засобів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди або лізингу тощо); **зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5). не вказано № та дата договору оренди - Спосіб усунення невідповідності: завантажити протягом 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей - Інформаційну довідку про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі відповідно до пункту 2.1. Додатку 5 тендерної документації із вказаням № та дати договору оренди. 2) Відсутня копія Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, яку необхідно надати для учасників фізичних осіб - підприємців відповідно пункту 5.2.1. Додатку 5 тендерної документації. Спосіб усунення невідповідності: завантажити протягом 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – копію Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Учасником закупівлі ДК 021:2015: 77210000-5 лісозаготівельні послуги (лісозаготівельні послуги Шепетівське надлісництво (філії «Подільський лісовий офіс») (далі–Закупівля), ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-25-002548-a, а саме: ФОП Дигодюком Миколою Івановичем, ІПН 2287020258, у складі тендерної пропозиції не подано наступну інформацію/документи: 1)Інформаційна довідка про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі не відповідає умовам п. 2.1. Додатку 5 тендерної документації. (*якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається правові підстави залучення транспортних засобів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди або лізингу тощо); **зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5). - Спосіб усунення невідповідності: завантажити протягом 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей - Інформаційну довідку про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі відповідно до пункту 2.1. Додатку 5 тендерної документації. 2) Відсутні, відповідно пункту 4.2.5. Додатку 5 тендерної документації, копії посвідчень про перевірку знань з охорони праці працівників НПАОП 02.0-7.01-23, які відмічені в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, саме: Котика Богдана Миколайовича, Обушка Івана Миколайовича, Козлюка Володимира Федоровича, Данилюка Олега Петровича, Каравана Степана Степановича, Сілецького Юрія Миколайовича, Гедзюка Олега Миколайовича, Каравана Степана Борисовича, Герасимчука Івана Васильовича, Андрощука Петра Миколайовича, Місюри Валерія Івановича, Василюка Володимира Миколайовича. - Спосіб усунення невідповідності: завантажити протягом 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей - копії посвідчень про перевірку знань з охорони праці працівників НПАОП 02.0-7.01-23, які зазначені в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, саме: Котика Богдана Миколайовича, Обушка Івана Миколайовича, Козлюка Володимира Федоровича, Данилюка Олега Петровича, Каравана Степана Степановича, Сілецького Юрія Миколайовича, Гедзюка Олега Миколайовича, Каравана Степана Борисовича, Герасимчука Івана Васильовича, Андрощука Петра Миколайовича, Місюри Валерія Івановича, Василюка Володимира Миколайовича. 3) В інформаційній довідці в довільній формі про наявність мінімальної кількості працівників, які мають необхідні знання та досвід, які будуть задіяні для надання послуг (пункт 4.1 Додатку 5 до тендерної документації) не вказані розряди вальників лісу. - Спосіб усунення невідповідності: завантажити протягом 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей - інформаційну довідку в довільній формі із зазначенням відповідних розрядів працівників.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.