Період оскарження умов закупівлі - по 25-03-2025, 00:00
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 382 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 820 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Інститут олійних культур Національної академії аграрних наук України |
| ЄДРПОУ: | 01296051 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://imk.zp.ua/ |
| Контактна особа: | Чехова Ірина Валеріївна |
| Телефон: | +380662401552 |
| E-mail: | irina.chekhova_iok.naan@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69093, Україна, Запорізька область,селище Сонячне, 70417 Запорізька обл., Запорізький р-н, сел. Сонячне, вул. Інститутська,1 |
1 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника «Товариство з обмеженою відповідальністю «Преображенське», (код в ЄДР 30338510) (далі - Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-20-009398-a Код ДК 021:2015 — 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції: послуги по догляду за селекційними та насіннєвими посівами, посів гірчиці врожаю 2025 року (код згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції), яка визначена найбільш економічно вигідною, виявлено невідповідності в інформації/документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі документів тендерної пропозиції не надана інформація: Відгук/ рекомендаційний лист від замовника про належне виконання Учасником договору, зазначеного в п.2 Довідки №25/03/25-9 від 25 березня 2025 р.; Копія аналогічного договору про надані послуги, необхідних замовнику не містить інформацію про додаток до вказаного договору в п.1 Довідки №25/03/25-9 від 25 березня 2025 р. 2) Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп.3.2, пп. 3.3 п.3 ДОДАТКУ №2 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: : Відгук/ рекомендаційний лист від замовника про належне виконання Учасником договору, зазначеного в п.2 Довідки №25/03/25-9 від 25 березня 2025 р.; Копія аналогічного договору про надані послуги, необхідних замовнику з додатками до вказаного договору в п.1 Довідки №25/03/25-9 від 25 березня 2025 р. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах згідно п. 43 Особливостей, якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, виявлених в складі документів тендерної пропозиції Учасника з урахуванням вимог п.43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Уповноважена особа Ірина Чехова
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.