Період оскарження умов закупівлі - по 24-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 535 400 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 35 354 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лінкіна Ірина Віталіївна |
| Телефон: | 380676829422 |
| E-mail: | Irina.Linkina@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником ФОП Литвинюк Тетяною Павлівною (Код в ЄДРПОУ 2154318861) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Під час безпосереднього розгляду тендерної пропозиції ФОП Литвинюк Тетяни Павлівни було виявлено наступні невідповідності в інформації/документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: Відповідно до положень п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник повинен подати через електронну систему закупівель усі необхідні документи та/або інформацію, передбачені тендерною документацією. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в додатку № 1 до тендерної документації. Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі) (надалі – Додаток № 1), крім іншого, передбачено надання переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Зазначений перелік оформляються як окремий додаток до тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції Учасника перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції - відсутній. Згідно з нормами п.5 розділу ІІІ Тендерної документації, перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, передбачено у додатку № 1 до тендерної документації. Згідно з п.п. 3.1. Додатку № 1, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (п.п. 1.2 таблиці п. 3.1. Додатку № 1), а саме повинен надати: Скан-копію аналогічного договору (не менше 1)… та скан-копію оригіналу відгуку від контрагента за договором, копія якого надана Учасником у складі тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, який має містити дату укладення, номер договору, а також інформацію про належне виконання умов договору щодо якості та строків його виконання. Або, у разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та звіту про виконання такого договору в електронній системі закупівель, Учасник надає довідку в довільній формі, в якій зазначає інформацію про ID номер закупівлі, за результатами якої з Учасником було укладено відповідний договір, та ID номер договору в електронній системі закупівель, за яким можливо перевірити надану інформацію. Документи надаються щодо договору, скан-копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції. Вказані вимоги замовника Учасником належним чином не виконано. Так, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник надала копії: договору № 325 про надання послуг, пов’язаних з лісівництвом від 02.08.2024, укладеного Учасником з Державним спеціалізованим господарським підприємством «Ліси України» в особі філії «Корсунь-Шевченківське лісове господарство» ДП «Ліси України» (обсяг надання послуг 4,67 га; строк надання послуг та строк дії договору до 30.09.2024; загальна ціна послуг за договором орієнтовно складає 250000 грн без ПДВ) з актами виконання робіт та послуг до договору від 30.09.2024 (наданих у вересні), від 31.10.2024 (наданих у жовтні), від 29.11.2024 (наданих у листопаді) та Картами технологічного процесу на лісокультурні роботи (3 додатки на загальну площу проектів 3,7 га). Крім того, Учасником надано копію Повідомлення від філії «Центральний лісовий офіс» ДП «Ліси України» від 12.03.2025 № 2239/36.1-8-2025, де зазначено, «що між філією «Корсунь-Шевченківське лісове господарство» ДП «Ліси України» та ФОП Литвинюк Тетяною Павлівною був укладений договір на надання послуг, пов’язаних із лісівництвом, а саме: - Договір №325 від 02.08.2024 р. на площу 5,5 га загальною сумою 350 000 грн. Під час виконання умов договору ФОП Литвинюк Тетяна Павлівна зарекомендувала себе як надійний партнер, який якісно та професійно виконує взяті на себе зобов’язання. Надані послуги протягом 2024 року повністю відповідали вимогам філії «Корсунь-Шевченківське лісове господарство» ДП «Ліси України». Однак, як вбачається, надане Учасником повідомлення філії «Центральний лісовий офіс» ДП «Ліси України» від 12.03.2025 № 2239/36.1-8-2025, не є неналежним документом, щодо надання відгуку на підтвердження виконання кваліфікаційних вимог стосовно наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, так як філія «Центральний лісовий офіс» ДП «Ліси України» не є контрагентом Учасника за договором № 325 про надання послуг, пов’язаних з лісівництвом від 02.08.2024, копія якого надана Учасником у складі її тендерної пропозиції. Відгук повинен бути наданий саме від контрагента за договором, копія якого надана Учасником у складі тендерної документації. До того ж, як вбачається, інформація, що наведена в повідомленні філії «Центральний лісовий офіс» ДП «Ліси України» не відповідає фактичним обставинам за аналізом норм наданого договору. Відповідно до положень п. 4 розділу V Тендерної документації Замовника Учасник у складі тендерної пропозиції, крім іншого, повинен надати: Інформацію в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у закупівлі, передбачених абзацом 2 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також довідку в довільній формі про те, що не здійснює господарську діяльність та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. Про надання вказаної інформації також зазначено в п.7 Додатку № 1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні стверджувальні документи стосовно надання вказаної інформації. Довідка-підтвердження від 12.03.2025 за вих. № 4 не може вважатись належним підтвердженням відсутності підстав для відмови в участі у закупівлі, передбачених абзацом 2 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, так як не надає конкретних відомостей стосовно особи Учасника), зокрема, зазначено: «…не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах)…». Інформація повинна надаватися в коректній та зрозумілій формі. Документ Учасника має містити інформацію, що стосуються саме особи Учасника, без зазначення будь-яких застережень, що не стосуються особи Учасника. Відповідно до п.п. 8.2 пункту 8 Додатку № 1 Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Документ на підтвердження статусу платника/неплатника податків (свідоцтво платника ПДВ, витяг з реєстру платників ПДВ, свідоцтво про сплату єдиного податку, витяг з реєстру неплатників ПДВ тощо). Однак, у складі тендерної пропозиції відсутній документ, який слугує на підтвердження статутсу платника/неплатника податку). Надана у складі тендерної пропозиції довідка б/н від 26.03.2025 від імені Учасника має інформаційний характер, та документально не підтверджена. Пунктом 6 розділу ІІІ Тендерної документації, передбачено, що документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в додатку № 3 до тендерної документації. Згідно з вимогами п. 10 Додатку № 1 Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію/документи, на підтвердження виконання вимог, передбачених Додатком № 3 до тендерної документації, яким, зокрема передбачено надання довідки «в довільній формі про спроможність надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог тендерної документації Замовника». Положеннями п. 10 Додатку № 1 визначено, що інформація надається Учасником з урахуванням усіх вимог та застережень, передбачених Додатком № 3 до тендерної документації. Учасником на виконання вказаних вимог надано довідку про можливість надання послуг б/н від 20.03.2025, якою остання «…гарантує надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог Розділу II та III Інформаціїї про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (наведено у Додатку З до тендерної документації)». З наданої інформації не вбачається, підтвердження спроможності Учасника надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог тендерної документації Замовника, а лише підтверджується виконання певних вимог, вказаних Учасником. Будь-яких пояснень щодо ненадання інформації/документів Учасник у складі своє тендерної пропозиції не надала. Виявлені невідповідності ніяким чином не впливають на зміну предмета закупівлі його назви, марки, моделі, технічних характеристик. Тож, виявлені невідповідності Учасник може виправити. Для чого Замовник розміщує в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.