Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2025, 00:00
Обсяг надання послуг згідно з Додатком № 4 до тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 742 174 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 27 421,74 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району |
| ЄДРПОУ: | 37573707 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Колот |
| Телефон: | +380617647474 |
| E-mail: | kolot_iv@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69063, Україна, Запорізька область,м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ФОП Головач Роман Ярославович відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Головач Роман Ярославович (далі – Учасник) по закупівлі № UA-2025-03-13-007448-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, затвердженою рішенням уповноваженої особи Ірини Колот, протокол № 23 від 13.03.2025 (далі – Тендерна документація), а саме: довідка Учасника від 21.03.2025 № 21/03-5 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг не містить кількості одиниць подрібнювача АМ-120, що не відповідає вимогам пункту 1 додатку № 2 до Тендерної документації; на підтвердження права користування подрібнювачем АМ-120 Учасником наданий договір оренди техніки та обладнання від 05.01.2025 № 05/01-1, укладений з ТОВ «Клінтаунсервіс», але не надано скан-копії з оригіналів документів, що підтверджують право власності орендодавця на подрібнювач АМ-120, що не відповідає вимогам пункту 1 додатку № 2, підпункту 7.3 додатку № 7 до Тендерної документації; в довідці Учасника від 21.03.2025 № 21/03-9 щодо наявності працівників відповідної кваліфікації співвиконавця ТОВ «Клінтаунсервіс» зазначено правові підстави використання праці кожного працівника не у відповідності з наданим підтверджуючим документом (гарантійний лист від співвиконавця), що не відповідає вимогам пункту 2 додатку № 2 до Тендерної документації; підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01, локальний кошторис на послуги № 02-01-01 містять найменування робіт і витрат, що не в повному обсязі відповідають пунктам 1, 7, 9 додатку № 4 до Тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, ФОП Головач Роман Ярославович необхідно завантажити в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг з інформацією в повному обсязі; скан-копії з оригіналів документів, що підтверджують право власності орендодавця ТОВ «Клінтаунсервіс» на подрібнювач АМ-120; довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації співвиконавця ТОВ «Клінтаунсервіс» з інформацією про правові підстави використання праці кожного працівника відповідно наданого підтверджуючого документа (гарантійний лист від співвиконавця); підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01, локальний кошторис на послуги № 02-01-01 з відповідними найменуваннями робіт і витрат.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.