Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 294 355 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 82 943,55 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 26137720 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Владислава Ягодка |
| Телефон: | +380508806445 |
| E-mail: | zakupivli_ukgb@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 51400, Україна, Дніпропетровська область,м. Павлоград, вул. Соборна, будинок 115 |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено наступні невідповідності: 1) На виконання п.п. 1.1. п. 1 Додатку №4 до Тендерної документації Учасником було надано довідку про наявність у учасника закупівлі обладнання, матеріально-технчної бази та технологій №24 від 11.03.2025 р., відповідно до вказаної довідки підтверджено наявність мінітрактора-косарки RT 6127.1 ZL, додатково надано видаткову накладну від 05.05.2024 р. на купівлю мінітрактора-косарки RT 6127.1 ZL, проте гарантійний талон видано на мінітрактор-косарку RT6127ZL. Просимо надати гарантійний талон на відповідне обладнання зазначене у довідці. 2) На виконання п.п. 1.1. Додатку №4 до Тендерної документації учасником надано договори оренди транспортного засобу. Однак, відповідно до п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України, встановлено обов’язок платників податків стати на облік в органах державної податкової служби, а також обов'язок повідомляти податкові органи про всі об'єкти оподаткування та об'єкти, пов'язані з оподаткуванням. Таким чином, Учасником не надано довідку з податкової за формою 20-ОПП, яка підтверджує реєстрацію транспортних засобів як орендних. Відсутність цієї довідки створює ризик, що транспорт може не бути офіційно зареєстрованим у податкових органах, що спричиняє загрозу накладення штрафних санкцій та затримки у наданні послуг через податкові перевірки. Просимо надати відповідне підтвердження. 3) На виконання п. 2 Додатку №4 до Тендерної документації учасником надано посвідчення з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроєм на кожного працівника та витяг з протоколу №168 засідання комісії з перевірки знань з охорони праці. Вказаний витяг датовано 24.02.2025 р. із вказаним місцем роботи працівників у ФОП Богомолова Т.Д. та посадою озеленювач. Проте, згідно наданих наказів про прийняття на посаду, а також трудових книжок, усі працівники, зазначені у довідці, були прийняті 28.02.2025 р. на посаду робітника з благоустрою. При цьому, відповідно до Закону України «Про охорону праці» працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці. Таким чином просимо надати пояснення та/або підтверджуючі документи отримання працівниками зазначеними у довідці №26 від 11.03.2025 р. посвідчення з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроєм. Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено наступні невідповідності: 1) На виконання вимог п.п. 1.1. п. 1 Додатку №4 до Тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №13 від 14.03.2025 р. відповідно до якої рік випуску обладнання (мотокоси, косарки-трактору) - 2025 р., проте відповідно до наданих паспортів відсутня будь-яка інформація щодо року випуску обладнання. Таким чином, на виконання п.п.1 п. 1 Додатку №4 до Тендерної документації, просимо надати паспорти на обладнання зазначене у довідці №13 від 14.03.2025 з усіма характеристиками. 2) На виконання вимог п. 3 Додатку №4 до Тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано договір №03/09-24 від 01.09.2024 р.. Договір укладено між ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ АВТОРИНОК» та ТОВ «АВТОДНІПРО Д». Відповідно до п.п. 1.1. Договору Замовник доручає, а Виконавець зобов’язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором надати послуги: ДК 021:2015:77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з покосу трави на території за адресою м. Дніпро, вул. Курсантська, 22 в кількості 22 000 м. кв.). Слід зазначити, що ДК 021:2015 (Єдиний закупівельний словник) — це державний класифікатор, який містить коди та назви товарів, робіт і послуг, що закуповуються в рамках публічних закупівель. Таким чином, класифікатор ДК 021:2015 визначає коди, які використовуються замовниками при оголошенні електронних закупівель. Відповідно до п.п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Тому, код, затверджений Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, запроваджено саме з метою оптимального планування закупівель та правильного визначення предмету закупівлі. При цьому, ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік замовників, які здійснюють публічні закупівлі товарів, робіт та послуг. Таким чином, з аналізу даної статті, а також інформації із загальнодоступних джерел (https://youcontrol.com.ua/, https://opendatabot.ua/) ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ АВТОРИНОК» не є замовником у розумінні ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому не здійснює публічних закупівель, не укладає договорів про закупівлю з урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі», а тому не застосовує код ДК під час укладання договорів З урахуванням викладеного, на виконання п. 3 Додатку №4 до Тендерної документації, просимо надати аналогічний договір за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. 3) На виконання п. 2 Додатку №4 до Тендерної документації учасником надано посвідчення про перевірку знань з охорони праці. Проте посада (фах) працівників учасника зазначена у посвідченні не відповідає займаним посадам відповідно до наказів про призначення робітника з благоустрою, наданих у складі тендерної пропозиції. Зокрема, відповідно до наказів відсутня посада працівника озеленювач, натомість зазначено посаду робітник з благоустрою. Крім того, підставою для отримання посвідчення є протокол засідання комісії з перевірки знань від 27.02.2025 р. №25-17/2. У протоколі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань, а також посада (фах) працівника. З урахуванням викладено, для належної перевірки відповідності учасника вимогам тендерної документації, а також законодавства в цілому, просимо надати додатково протокол засідання комісії з перевірки знань від 27.02.2025 р. №25-17/2, а також пояснення щодо невідповідності посадам між наказами призначення робітника з благоустрою та посвідченнями з охорони праці. 4) На виконання п.п. 1.1. Додатку №4 до Тендерної документації учасником надано договори оренди автотранспортного засобу. Однак, відповідно до п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України, яка встановлює обов’язок платників податків стати на облік в органах державної податкової служби, а також обов'язок повідомляти податкові органи про всі об'єкти оподаткування та об'єкти, пов'язані з оподаткуванням. Таким чином, Учасником не надано довідку з податкової за формою 20-ОПП, яка підтверджує реєстрацію транспортних засобів як орендних. Відсутність цієї довідки створює ризик, що транспорт може не бути офіційно зареєстрованим у податкових органах, що спричиняє загрозу накладення штрафних санкцій та затримки у наданні послуг через податкові перевірки. З урахуванням вимог п.п. 1.1. Додатку №4 тендерної документації та вимог чинного законодаввства України, просимо надати підтверджуючий документ: довідку з податкової за формою 20-ОПП. 5) Замовником на виконання ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у складі тендерної документації наведено проєкт договору про закупівлю (Додаток №2), відповідно до п.п. 2.1 проєкту договору «2.1. Договірна ціна є твердою для надання послуг, доручених для виконання Виконавцю за договором…». Згідно п. 11.9 договірна ціна є додатком до договору. Учасником у складі тендерної пропозиції надано розрахунок договірної ціни (16. Договірна ціна.pdf), відповідно до якого зазначено вид договірної ціни динамічна. Таким чином, просимо надати розрахунок договірної ціни, відповідно до Додатку №2 тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.