Закупівлю оголошено - 06-03-2025, 14:46. Дата останніх змін - 07-04-2025, 09:59

Покос трави на території міста Павлограда

Покос трави на території міста Павлограда ... Державна закупівля - UA-2025-03-06-009450-a Покос трави на території міста Павлограда від замовника Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради від 3/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-06-009450-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-15-014182-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-03-2025, 14:46
по 15-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-03-2025, 14:46
по 18-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 18-03-2025, 12:32
по 18-03-2025, 12:55

Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
8294355
8 294 355 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:82 943,55 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради
ЄДРПОУ:26137720 Досьє YouControl
Контактна особа:Владислава Ягодка
Телефон:+380508806445
E-mail:zakupivli_ukgb@ukr.net
Місцезнаходження:
51400, Україна, Дніпропетровська область,м. Павлоград, вул. Соборна, будинок 115
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Покос трави на території міста ...
8 294 355 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 18-03-2025, 12:32
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Покос трави на території міста Павлограда

291,03
гектар
51400 Україна Дніпропетровська область Павлоград відповідно до Додатку №1 до Договору
по 15-10-2025
77310000-6
Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


+-
Документи
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:06-03-2025, 14:46:11
    Інший
    публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 11:10:12
    Інший
    публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 11:10:12
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції

      Кваліфікація Учасників

      Інформація про Переможця
      Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ФОП "БОГОМОЛОВА ТЕТЯНА ДЕНИСІВНА "   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 24-03-2025 по 01-04-2025
      Статус:
      учасник виграв закупівлю
      Контактна інформація:
      Україна, Дніпропетровська область, Новомосковський р-н, місто Новомосковськ, вул.Зелінського Г., будинок 10, квартира 311, 51200, Тетяна Богомолова
      Остаточна пропозиція:
      7 690 000 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      7 857 810 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      25-03-2025, 16:09
      Період подачі оскарження:
      по 31-03-2025, 00:00

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 24-03-25, 15:40:04
      24

      Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено наступні невідповідності: 1) На виконання п.п. 1.1. п. 1 Додатку №4 до Тендерної документації Учасником було надано довідку про наявність у учасника закупівлі обладнання, матеріально-технчної бази та технологій №24 від 11.03.2025 р., відповідно до вказаної довідки підтверджено наявність мінітрактора-косарки RT 6127.1 ZL, додатково надано видаткову накладну від 05.05.2024 р. на купівлю мінітрактора-косарки RT 6127.1 ZL, проте гарантійний талон видано на мінітрактор-косарку RT6127ZL. Просимо надати гарантійний талон на відповідне обладнання зазначене у довідці. 2) На виконання п.п. 1.1. Додатку №4 до Тендерної документації учасником надано договори оренди транспортного засобу. Однак, відповідно до п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України, встановлено обов’язок платників податків стати на облік в органах державної податкової служби, а також обов'язок повідомляти податкові органи про всі об'єкти оподаткування та об'єкти, пов'язані з оподаткуванням. Таким чином, Учасником не надано довідку з податкової за формою 20-ОПП, яка підтверджує реєстрацію транспортних засобів як орендних. Відсутність цієї довідки створює ризик, що транспорт може не бути офіційно зареєстрованим у податкових органах, що спричиняє загрозу накладення штрафних санкцій та затримки у наданні послуг через податкові перевірки. Просимо надати відповідне підтвердження. 3) На виконання п. 2 Додатку №4 до Тендерної документації учасником надано посвідчення з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроєм на кожного працівника та витяг з протоколу №168 засідання комісії з перевірки знань з охорони праці. Вказаний витяг датовано 24.02.2025 р. із вказаним місцем роботи працівників у ФОП Богомолова Т.Д. та посадою озеленювач. Проте, згідно наданих наказів про прийняття на посаду, а також трудових книжок, усі працівники, зазначені у довідці, були прийняті 28.02.2025 р. на посаду робітника з благоустрою. При цьому, відповідно до Закону України «Про охорону праці» працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці. Таким чином просимо надати пояснення та/або підтверджуючі документи отримання працівниками зазначеними у довідці №26 від 11.03.2025 р. посвідчення з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроєм. Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-03-25, 15:40:04
      Договір
      Договір опубліковано
      Системний номер договору:
      UA-2025-03-06-009450-a-c1
      Номер договору:
      66
      Дата підписання договору:
      07-04-2025, 09:57
      Строк дії договору:
      з 07-04-2025 по 31-12-2025
      7 690 000 UAH
      Ціна договору
      7 690 000 UAH
      Ціна договору без ПДВ
      Інформація про Учасника
      Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ТОВ "АВТОДНІПРО Д"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 18-03-2025 по 26-03-2025
      Статус:
      кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
      Причина дискваліфікації:
      Контактна інформація:
      Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, пров.Добровольців будинок 17 кабінет 4, 49049, ТОВ АВТОДНІПРО Д
      Остаточна пропозиція:
      7 600 000 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      7 899 285,31 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Період подачі оскарження:
      по 30-03-2025, 00:00

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 21-03-25, 15:06:38
      24

      Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено наступні невідповідності: 1) На виконання вимог п.п. 1.1. п. 1 Додатку №4 до Тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №13 від 14.03.2025 р. відповідно до якої рік випуску обладнання (мотокоси, косарки-трактору) - 2025 р., проте відповідно до наданих паспортів відсутня будь-яка інформація щодо року випуску обладнання. Таким чином, на виконання п.п.1 п. 1 Додатку №4 до Тендерної документації, просимо надати паспорти на обладнання зазначене у довідці №13 від 14.03.2025 з усіма характеристиками. 2) На виконання вимог п. 3 Додатку №4 до Тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано договір №03/09-24 від 01.09.2024 р.. Договір укладено між ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ АВТОРИНОК» та ТОВ «АВТОДНІПРО Д». Відповідно до п.п. 1.1. Договору Замовник доручає, а Виконавець зобов’язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором надати послуги: ДК 021:2015:77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з покосу трави на території за адресою м. Дніпро, вул. Курсантська, 22 в кількості 22 000 м. кв.). Слід зазначити, що ДК 021:2015 (Єдиний закупівельний словник) — це державний класифікатор, який містить коди та назви товарів, робіт і послуг, що закуповуються в рамках публічних закупівель. Таким чином, класифікатор ДК 021:2015 визначає коди, які використовуються замовниками при оголошенні електронних закупівель. Відповідно до п.п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Тому, код, затверджений Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, запроваджено саме з метою оптимального планування закупівель та правильного визначення предмету закупівлі. При цьому, ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік замовників, які здійснюють публічні закупівлі товарів, робіт та послуг. Таким чином, з аналізу даної статті, а також інформації із загальнодоступних джерел (https://youcontrol.com.ua/, https://opendatabot.ua/) ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ АВТОРИНОК» не є замовником у розумінні ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому не здійснює публічних закупівель, не укладає договорів про закупівлю з урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі», а тому не застосовує код ДК під час укладання договорів З урахуванням викладеного, на виконання п. 3 Додатку №4 до Тендерної документації, просимо надати аналогічний договір за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. 3) На виконання п. 2 Додатку №4 до Тендерної документації учасником надано посвідчення про перевірку знань з охорони праці. Проте посада (фах) працівників учасника зазначена у посвідченні не відповідає займаним посадам відповідно до наказів про призначення робітника з благоустрою, наданих у складі тендерної пропозиції. Зокрема, відповідно до наказів відсутня посада працівника озеленювач, натомість зазначено посаду робітник з благоустрою. Крім того, підставою для отримання посвідчення є протокол засідання комісії з перевірки знань від 27.02.2025 р. №25-17/2. У протоколі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань, а також посада (фах) працівника. З урахуванням викладено, для належної перевірки відповідності учасника вимогам тендерної документації, а також законодавства в цілому, просимо надати додатково протокол засідання комісії з перевірки знань від 27.02.2025 р. №25-17/2, а також пояснення щодо невідповідності посадам між наказами призначення робітника з благоустрою та посвідченнями з охорони праці. 4) На виконання п.п. 1.1. Додатку №4 до Тендерної документації учасником надано договори оренди автотранспортного засобу. Однак, відповідно до п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України, яка встановлює обов’язок платників податків стати на облік в органах державної податкової служби, а також обов'язок повідомляти податкові органи про всі об'єкти оподаткування та об'єкти, пов'язані з оподаткуванням. Таким чином, Учасником не надано довідку з податкової за формою 20-ОПП, яка підтверджує реєстрацію транспортних засобів як орендних. Відсутність цієї довідки створює ризик, що транспорт може не бути офіційно зареєстрованим у податкових органах, що спричиняє загрозу накладення штрафних санкцій та затримки у наданні послуг через податкові перевірки. З урахуванням вимог п.п. 1.1. Додатку №4 тендерної документації та вимог чинного законодаввства України, просимо надати підтверджуючий документ: довідку з податкової за формою 20-ОПП. 5) Замовником на виконання ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у складі тендерної документації наведено проєкт договору про закупівлю (Додаток №2), відповідно до п.п. 2.1 проєкту договору «2.1. Договірна ціна є твердою для надання послуг, доручених для виконання Виконавцю за договором…». Згідно п. 11.9 договірна ціна є додатком до договору. Учасником у складі тендерної пропозиції надано розрахунок договірної ціни (16. Договірна ціна.pdf), відповідно до якого зазначено вид договірної ціни динамічна. Таким чином, просимо надати розрахунок договірної ціни, відповідно до Додатку №2 тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-03-25, 15:06:38

      Пропозиції Учасників

      Пропозицію подав:
      ТОВ "АВТОДНІПРО Д"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      7 600 000 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      7 899 285,31 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      17-03-2025, 15:21:31
      Документи:
      Тип документа:
      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
      2. Вчинення корупційних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
      3. Вчинення економічних правопорушень
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
      4. Вчинення кримінальних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
      5. Порушення справи про банкрутство
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
      Резидентом підтверджується, що
      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
      Підтверджується, що
      Мова тендерної пропозиції: Українська
      2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
      При наданні забезпечення підтверджується, що
      Забезпечення виконання умов договору.
      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
      5
      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
      0
      Форма забезпечення:
      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Підтверджується, що
      Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
      Доказ:
      Документ
      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Підтверджується, що
      Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Підтверджується, що
      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      Пропозицію подав:
      ФОП "БОГОМОЛОВА ТЕТЯНА ДЕНИСІВНА "   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      7 690 000 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      7 857 810 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      Відсутні
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      14-03-2025, 21:24:25
      Документи:
      Тип документа:
      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
      2. Вчинення корупційних правопорушень
      Фізичною особою підтверджується, що
      Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
      3. Вчинення економічних правопорушень
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
      4. Вчинення кримінальних правопорушень
      Фізичною особою підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
      5. Порушення справи про банкрутство
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Фізичною особою підтверджується, що
      Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
      Резидентом підтверджується, що
      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
      Підтверджується, що
      Мова тендерної пропозиції: Українська
      2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
      При наданні забезпечення підтверджується, що
      Забезпечення виконання умов договору.
      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
      5
      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
      0
      Форма забезпечення:
      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Підтверджується, що
      Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Підтверджується, що
      Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Підтверджується, що
      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено06-03-2025, 14:47:20
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 11:10:56
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          6. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          11. Наявність антикорупційної програми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
          Статус: Архівована
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          Дата архівування:
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Архівована
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          Дата архівування:
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Покос трави на території міста Павлограда
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Забезпечення виконання умов договору.
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю (ст. 27 Закону): 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Не надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, передбаченого даною тендерною документацією, є підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника-переможця процедури закупівлі, відповідно до абз. 4 п.п 3 п. 44 Особливостей. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: забезпечення виконання договору не повертається у випадку одноразового порушення учасником-переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору.
          Форма забезпечення
          Іншій формі
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. та/або надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          0
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Отримувач: Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради ЄДРПОУ: 26137720 Україна, 51400, Дніпропетровська обл., місто Павлоград, вулиця Соборна 115. Розрахунковий рахунок: UA058201720355109039054037590 Державна казначейська служба України Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: Покос трави на території міста Павлограда.
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: завдаток. Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору про закупівлю.
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Покос трави на території міста Павлограда
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Покос трави на території міста Павлограда
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Покос трави на території міста Павлограда
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-03-2025, 14:46:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ