Закупівлю оголошено - 06-03-2025, 11:10. Дата останніх змін - 17-04-2025, 13:51

Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій горищних приміщень на об’єкті: Будівлі літ. «А», «Б», «В», «Д» Старосільського опорного закладу загальної середньої освіти Петропавлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області

Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій горищних приміщень на об’єкті: Будівлі літ. «А», «Б», «В», «Д» Старосільського опорн... Державна закупівля - UA-2025-03-06-003830-a Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій горищних приміщень на об’єкті: Будівлі літ. «А», «Б», «В», «Д» Старосільського опорного закладу загальної середньої освіти Петропавлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області від замовника Відділ освіти, культури, молоді та спорту Петропавлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області від 3/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-06-003830-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-06-002215-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-03-2025, 11:10
по 29-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-03-2025, 11:10
по 01-04-2025, 01:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 02-04-2025, 12:39
по 02-04-2025, 13:08

Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
263300
263 300 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 633 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:7 899 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Відділ освіти, культури, молоді та спорту Петропавлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області
ЄДРПОУ:44121723 Досьє YouControl
Контактна особа:Наталя Пастухова
Телефон:+380980649809
E-mail:osvitipetropavlivkaviddil@gmail.com
Місцезнаходження:
68211, Україна, Одеська область,село Петропавлівка, вул. Гагаріна, будинок 1
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з проведення вогнезахи ...
263 300 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 02-04-2025, 12:39
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій горищних приміщень на об’єкті: Будівлі літ. «А», «Б», «В», «Д» Старосільського опорного закладу загальної середньої освіти Петропавлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області

1
послуга
68212 Україна Одеська область село Старосілля
по 30-04-2025
77220000-8
Послуги з просочування деревини


+-
Документи
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:06-03-2025, 11:10:41
    Інший
    публічнийЕкспортовано:06-03-2025, 11:10:41
    Інший
    публічнийЕкспортовано:06-03-2025, 11:10:41
    Інший
    публічнийЕкспортовано:06-03-2025, 11:10:41
    Інший
    публічнийЕкспортовано:06-03-2025, 11:10:41
    Інший
    публічнийЕкспортовано:14-03-2025, 09:40:16
    Інший
    публічнийЕкспортовано:14-03-2025, 09:40:16
    Інший
    публічнийЕкспортовано:14-03-2025, 09:40:16
    Інший
    публічнийЕкспортовано:14-03-2025, 09:40:16
    Інший
    публічнийЕкспортовано:26-03-2025, 10:33:10
    Інший
    публічнийЕкспортовано:26-03-2025, 10:33:10
    Інший
    публічнийЕкспортовано:26-03-2025, 10:33:10
    Інший
    публічнийЕкспортовано:26-03-2025, 10:33:10
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції

      Кваліфікація Учасників

      Інформація про Переможця
      Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 08-04-2025 по 16-04-2025
      Статус:
      учасник виграв закупівлю
      Контактна інформація:
      Україна, Одеська область, місто Одеса, пр.Гагаріна, будинок 25, офіс 227, 65039, Пасісніченко Борис
      Остаточна пропозиція:
      260 668,18 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      260 668,18 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      10-04-2025, 14:34
      Період подачі оскарження:
      по 16-04-2025, 00:00
      Договір
      Договір опубліковано
      Системний номер договору:
      UA-2025-03-06-003830-a-c1
      Номер договору:
      22
      Дата підписання договору:
      17-04-2025, 13:46
      Строк дії договору:
      з 17-04-2025 по 31-12-2025
      229 826,69 UAH
      Ціна договору
      191 522,24 UAH
      Ціна договору без ПДВ
      Інформація про Учасника
      Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ОДЕСЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 07-04-2025 по 15-04-2025
      Статус:
      кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
      Причина дискваліфікації:
      Контактна інформація:
      Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО, будинок 6, 65023, Любовь Медведенко
      Остаточна пропозиція:
      207 500 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      255 638,94 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Період подачі оскарження:
      по 14-04-2025, 00:00
      Інформація про Учасника
      Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ТОВ "СПАС"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 02-04-2025 по 10-04-2025
      Статус:
      кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
      Причина дискваліфікації:
      Контактна інформація:
      Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Розкидайлівська, будинок 3, 65020, Юлія Димитрова
      Остаточна пропозиція:
      206 500 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      209 992,85 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Період подачі оскарження:
      по 13-04-2025, 00:00

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 04-04-25, 11:18:18
      24

      1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником ТОВ «СПАС» у складі пропозиції надано документи, що підтверджують трудові відносини з працівниками – Наказ «Про прийом на роботу» від 05.12.2024 № 27 Федоренко Володимира Вікторовича та Наказ «Про прийом на роботу» від 06.12.2024 № 28 Антіпова Віктора Сергійовича. Разом з тим Учасником не було надано на зазначених працівників повідомлення з Державної фіскальної служби України (або з Державної податкової служби України) про прийняття працівників на роботу з квитанцією №2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до частини 1.2.2. п.п. 1.2. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «Для документального підтвердження наявності трудових/підрядних/тощо відносин Учасником надаються: для працівників за основним (або неосновним) місцем роботи - копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників. Обов'язково надаються повідомлення з Державної фіскальної служби України (або з Державної податкової служби України) про прийняття працівників на роботу з квитанцією №2; для працівників залучених на підставі цивільно-правових угод – відповідний договір цивільно-правового характеру тощо. У разі надання договору цивільно-правового характеру – підтвердити сплату внесків за дану особу шляхом надання звіту 4ДФ за останній звітний квартал з розбивкою». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати на Антіпова С. В. та Федоренко В. В. повідомлення з Державної фіскальної служби України (або з Державної податкової служби України) про прийняття працівників на роботу з квитанцією №2. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником ТОВ «СПАС» на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано Договір 03.02.2025 № 03/02/25-ВП . Разом з тим Учасником не було надано документи, які відображаються повне виконання умов договору сторонами. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до частини 1.3.1. п.п. 1.3. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «Для документального підтвердження наявності трудових/підрядних/тощо відносин Учасником надаються: «…У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути виконаним в повному обсязі. У складі пропозиції обов’язково надаються копії такого договору, листа-відгуку від такого Замовника (з обов’язковим зазначенням предмету договору, номеру та дати договору, інформації про якість виконаних робіт чи наданих послуг), документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг та/або видаткові накладні тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, акти звірки з замовником. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи, які відображають повне виконання умов договору сторонами: лист-відгук від такого Замовника, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, акти звірки з замовником. 3. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником ТОВ «СПАС» у складі пропозиції надано Ліцензію 07/17633 на Програмний комплекс АВК-5 інсталяція: 2 (2 з підсистемою «Підрядник»), але не надано підтверджуючі документи про придбання ліцензійного програмного комплексу. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п. 4.1. п. 4 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «Для документального підтвердження наявності трудових/підрядних/тощо відносин Учасником надаються: «…Розрахунок вартості послуг відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, розроблений згідно з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» що затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” (надалі-Настанова) у формі кошторисної документації (пропечатану та підписану Учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у частини кошторисної документації,) в електронному вигляді у форматі pdf та разом з інформаційною моделлю) у складі: договірна ціна з пояснювальною запискою; відомість обсягів робіт; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; підсумкова відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва; локальний кошторис на будівельні роботи; відомість ресурсів; об’єктний кошторис, відомість трудомісткості і заробітної плати до об`єктного кошторису. В розрахунках вартості прийняти середньомісячну тривалість робочого часу (люд-год ) згідно діючих Указів Президента, з урахуванням змін. Розрахунок вартості послуг повинен повністю узгоджуватися з даними, зазначеними в Додатку 2 до тендерної документації. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами/ризиками кошторисною документацією не передбачаються Учасником. Ціна тендерної пропозиції Учасника розраховується із застосуванням програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, останньої версії на момент подачі пропозиції, з наданням відповідної ліцензії/сертифікату/свідоцтва на програмний комплекс, разом з підтверджуючими документами про придбання ліцензійного програмного комплексу, в якому буде розрахована ціна тендерної пропозиції.Також Учасник повинен надати діючий сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, а також, в разі якщо це передбачено чинним законодавством, свідоцтво про підвищення кваліфікації.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати підтверджуючі документи про придбання ліцензійного програмного комплексу. 4. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником ТОВ «СПАС» у складі пропозиції надано Довідку щодо просочувальвальної вогнебіозахисної речовини (яка буде використовуватись для надання послуг) від 18.03.2025 № 12/71/ТП щодо використання просочувальвальної вогнебіозахисної речовини - Ретардант та надано Сертифікат відповідності, виданий ПП «ВКФ «СУВІТ» на речовину просочувальну вогнебіозахисну «РЕТАРДАНТ». Разом з тим у складі пропозиції ТОВ «СПАС» не надано гарантійний документ(-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника(-ів), або представника(-ів) виробника(-ів), або імпортера(-ів), або дилера(-ів), або дистриб’ютора(-ів), або постачальника(-ів), в якому виробник(-и), або представник(-и) виробника(-ів), або імпортер(-и), або дилер(-и), або дистриб’ютор(-и), або постачальник(-и) просочувальної вогнебіозахисної речовини (яка буде використовуватися для надання послуг) або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер щодо гарантування учаснику поставку якісної вогнебіозахисної просочувальної речовини в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цією закупівлею. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 5.2. Додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «Учасник у складі пропозиції надає відповідний гарантійний документ(-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника(-ів), або представника(-ів) виробника(-ів), або імпортера(-ів), або дилера(-ів), або дистриб’ютора(-ів), або постачальника(-ів), в якому виробник(-и), або представник(-и) виробника(-ів), або імпортер(-и), або дилер(-и), або дистриб’ютор(-и), або постачальник(-и) просочувальної вогнебіозахисної речовини (яка буде використовуватися для надання послуг) або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер, гарантуватимуть учаснику поставку якісної вогнебіозахисної просочувальної речовини в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цією закупівлею». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати гарантійний документ(-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника(-ів), або представника(-ів) виробника(-ів), або імпортера(-ів), або дилера(-ів), або дистриб’ютора(-ів), або постачальника(-ів), в якому виробник(-и), або представник(-и) виробника(-ів), або імпортер(-и), або дилер(-и), або дистриб’ютор(-и), або постачальник(-и) просочувальної вогнебіозахисної речовини (яка буде використовуватися для надання послуг) або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер щодо гарантування учаснику поставку якісної вогнебіозахисної просочувальної речовини в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цією закупівлею. 5. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником ТОВ «СПАС» у складі пропозиції не надано на підписанта посвідчення та витяг з протоколу про проходження навчання НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 7.1. Додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «Для документального підтвердження наявності трудових/підрядних/тощо відносин Учасником надаються: «Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. Додатково на підписанта надати посвідчення та витяг з протоколу про проходження навчання НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» та перевірку знань Закону України «Про охорону праці»». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати на підписанта посвідчення та витяг з протоколу про проходження навчання НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників».

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-04-25, 11:18:18

      Пропозиції Учасників

      Пропозицію подав:
      ТОВ "СПАС"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      206 500 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      209 992,85 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      31-03-2025, 23:16:42
      Документи:
      Тип документа:
      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
      2. Вчинення корупційних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
      3. Вчинення економічних правопорушень
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
      4. Вчинення кримінальних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
      5. Порушення справи про банкрутство
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
      Резидентом підтверджується, що
      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
      Підтверджується, що
      Мова тендерної пропозиції: Українська
      2. Забезпечення тендерних пропозицій
      Учасник підтверджує, що
      Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
      1. Наявність фінансової спроможності
      Підтверджується, що
      Наявність фінансової спроможності
      Доказ:
      Документ
      2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Підтверджується, що
      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
      3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Підтверджується, що
      Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
      4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Підтверджується, що
      Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Доказ:
      Документ
      Доказ:
      Документ

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      Пропозицію подав:
      ОДЕСЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      207 500 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      255 638,94 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      26-03-2025, 10:34:17
      Документи:
      Тип документа:
      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
      2. Вчинення корупційних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
      3. Вчинення економічних правопорушень
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
      4. Вчинення кримінальних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
      5. Порушення справи про банкрутство
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
      Резидентом підтверджується, що
      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
      Підтверджується, що
      Мова тендерної пропозиції: Українська
      2. Забезпечення тендерних пропозицій
      Учасник підтверджує, що
      Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
      Доказ:
      Документ
      1. Наявність фінансової спроможності
      Підтверджується, що
      Наявність фінансової спроможності
      Доказ:
      Документ
      2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Підтверджується, що
      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
      3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Підтверджується, що
      Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
      Доказ:
      Документ
      4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Підтверджується, що
      Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Доказ:
      Документ

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      Пропозицію подав:
      ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      260 668,18 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      260 668,18 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      31-03-2025, 17:29:06
      Документи:
      Тип документа:
      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
      2. Вчинення корупційних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
      3. Вчинення економічних правопорушень
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
      4. Вчинення кримінальних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
      5. Порушення справи про банкрутство
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
      Резидентом підтверджується, що
      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
      Підтверджується, що
      Мова тендерної пропозиції: Українська
      2. Забезпечення тендерних пропозицій
      Учасник підтверджує, що
      Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
      1. Наявність фінансової спроможності
      Підтверджується, що
      Наявність фінансової спроможності
      2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Підтверджується, що
      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
      3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Підтверджується, що
      4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Підтверджується, що
      Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено06-03-2025, 11:13:01
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено14-03-2025, 09:43:43
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:26-03-2025, 10:34:11
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:06-03-2025, 11:10:41
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              2. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              3. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              6. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              Дата архівування:
              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій горищних приміщень на об’єкті: Будівлі літ. «А», «Б», «В», «Д» Старосільського опорного закладу загальної середньої освіти Петропавлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Електронна гарантія (банківська / страхова / фінансової установи). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Згідно вимог п.2 розділу 3 тендерної документації. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5).
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              1. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій горищних приміщень на об’єкті: Будівлі літ. «А», «Б», «В», «Д» Старосільського опорного закладу загальної середньої освіти Петропавлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність фінансової спроможності
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій горищних приміщень на об’єкті: Будівлі літ. «А», «Б», «В», «Д» Старосільського опорного закладу загальної середньої освіти Петропавлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій горищних приміщень на об’єкті: Будівлі літ. «А», «Б», «В», «Д» Старосільського опорного закладу загальної середньої освіти Петропавлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій горищних приміщень на об’єкті: Будівлі літ. «А», «Б», «В», «Д» Старосільського опорного закладу загальної середньої освіти Петропавлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:10:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ