Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства |
| ЄДРПОУ: | 26211349 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Фабриченко Антоніна Михайлівна |
| Телефон: | +380463730479 |
| E-mail: | pril-ugkg@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 17500, Україна, Чернігівська область,ПРИЛУКИ, вул.Незалежності, буд. 82 |
1 |
1.На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, учасник надав довідку згідно форми, в якій зазначив про наявність трьох спеціалізованих автомобілів, які залучені за Договором надання послуг від 29.01.2025 №41 між ФОП Чиж Анна Юріївна та ФОП ЧИЖ Олексій Миколайович. У цьому договорі у преамбулі ФОП Чиж Олексій Миколайович значиться як Орендодавець, а ФОП Чиж Анна Юріївна значиться як Орендар, що не відповідає суті договору, а саме щодо надання послу. Крім того, у пунктах договору не зрозуміло, що є предметом договору, права та обов’язки сторін тощо, оскільки у пунктах договору мова йде про Виконавця і Замовника. У дефектному акті та кошторисних розрахунках, наданих Учасником, передбачено роботу екскаватора, але інформація про наявність такого транспортного засобу в учасника відсутня. Для усунення невідповідностей Учасник повинен надати уточнену інформацію та копії уточнених документів (вимога - додаток 1 до тендерної документації). 2.Згідно умов договору про надання послуг спецтехніки (Додаток №1) вартість послуг, для прикладу, Автопідйомник, 22 м складає 300,0 грн. за маш/год. без ПДВ, а у кошторисному розрахунку вартість використання такого транспортного засобу зазначена 801,50 грн за маш/год. без ПДВ. Для усунення невідповідностей Учасник повинен надати уточнену інформацію та копії уточнених документів (вимога - Додаток 1 до тендерної документації). 3.У своїй пропозиції Учасник зазначає, що під час надання послуг Учасник не буде залучати субпідрядні організації в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю. Але, відповідно до наданої договірної ціни Учасник передбачає вартість експлуатації будівельних машин і механізмів у розмірі 730,693 тис.грн. Виходячи з інформації, наданої учасником, що залучення техніки з водіями відбуватиметься за договором про надання послуг, можна стверджувати що залучення субпідряду Учасником складатиме більше 20% від суми договору (1139,941 тис.грн.). Для усунення невідповідностей Учасник повинен надати уточнену інформацію та копії уточнених документів (вимога - Додаток 1 до тендерної документації). 4.На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід надання послуг, Учасник надав відповідну довідку, в якій зазначив, що Учасник має в наявності двох працівників (Поліщук О.В., та Федорук В.В), зазначивши їх посаду як лісоруб. На підтвердження правовідносин надано копії договорів цивільно-правового характеру. Але, слід враховувати, що в розумінні чинного законодавства термін «працівник» вживається у зазначенні як фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону (п.14.1.195 статті 14 Податкового кодексу України). Таким чином, особа, що надає послуги на підставі угоди цивільно-правового характеру не може вважатися «працівником», оскільки такі відносини виникають на підставі договору, що не має відношення до трудових відносин, врегульованих законодавством про працю, в тому числі Кодексом законів про працю України. Крім того у пункті 2.1. договорів зазначено: «підрядник виконує брошурування...», що є незрозумілим у процесі надання послуг з видалення дерев. Крім того, у пункті 4.1. договорів зазначено, що вартість послуг, що надає Підрядник .... становить 10 000,00 грн за кожен календарний місяць, що не відповідає наданих учасником кошторисним розрахункам. Для усунення невідповідностей Учасник повинен надати уточнену інформацію та копії уточнених документів (вимога - Додаток 1 до тендерної документації). 5.На підтвердження наявності у лісорубів дозволів на роботи з підвищеною небезпекою Учасником надано копії відповідних посвідчень, у яких зазначено, що дата чергової перевірки — квітень 2025 року, а термін надання послуг — до 31.12.2025 року. Для уточнення невідповідностей учасник повинен надати уточнену інформацію та уточнені документи. (вимога - Додаток 1 до Тендерної документації). 6.На підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, учасник у складі пропозиції надав відповідну довідку, в якій зазначив, що з боку ФОП Чиж Анна Юріївна відсутні факти невиконання своїх зобов’язань за ранішу укладеними договорами про закупівлю із Замовником, що призвело до його дострокового розірвання та протягом трьох останніх років до ФОП Чиж Анна Юріївна не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Дана інформація частково є недостовірною, оскільки за попереднім договором між Управлінням ЖКГ Прилуцької міської ради та ФОП Чиж А.Ю. від 10.04.2024 №12 підрядником не виконані зобов’язанні в повному обсязі і відповідно до додаткової угоди від 25.12.2024 №1 до Договору через невиконання ФОП Чиж Анна Юріївна умов договору від 10.04.2024 №12 (з 300 аварійних дерев видалено 210 дерев) договір був розірваний, але санкції та штрафи чи відшкодування збитків не застосовувалися. Для уточнення невідповідностей Учасник повинен надати уточнену довідку. (вимога - Додаток 1 до тендерної документації)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.