Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 513 848,42 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 677,55 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 105 000 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 39754779 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Людмила Олександрівна Зіменко |
| Телефон: | +380567670336 |
| E-mail: | zimenkozakupki@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
0 |
Відповідно до п. 43 Постанови від 12.10.2022 № 1178, якщо Замовником під час розгляду Тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ 2018" (код ЄДРПОУ 42649710) не відповідає наступним вимогам тендерної документації замовника: На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям щодо наявності необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до предмету, що закуповується, за підписом уповноваженої особи Учасника, якщо документи Тендерної пропозиції Учасника розміщені на електронному майданчику не в електронному вигляді без накладання кваліфікованого електронного підпису. У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, то Учасник у складі пропозиції на власне обладнання, машини та/або механізми надає копію (оригінал) інвентаризаційного опису (для учасників юридичних осіб). Учасник 31 січня об 12:56 завантажує в систему zakupivli.pro файл під назвою «Довідка про обладнання, договори оренди, інвентаризаційні описи.pdf», яка містить інформацію про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до предмету, що закуповується, за підписом уповноваженої особи Учасника та підтверджуючи документи. Учасник в п.18 зазначає рік випуску обладнання – 1919, а відповідно до інвентаризаційного опису зазначене обладнання випущено було в 2019 році; в п.19 Учасник зазначає рік випуску - 1921, а відповідно до інвентаризаційного опису зазначене обладнання випущено було в 2021році, тобто наявна невідповідність в наданій інформації. Для виправлення невідповідностей зазначити актуальний рік випуску обладнання, раз Учасник виявив бажання зазначати цю інформацію. Замовником в розділі ІІ Додатку 2 зазначена вимога щодо надання Учасником розрахунку вартості послуг відповідно до форми наданої під назвою «КОШТОРИС», Учасник надає розрахунок, математично вірний, та такий що відповідає Тендерній пропозиції Учасника, але розрахунок не містить наступні строки: Разом; ПДВ; Всього з ПДВ. Враховуючи, що вимога надання Кошторису міститься в Додатку 2 – «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та розрахунок вартості надання послуг відповідно до технічного завдання» Замовник керуючись абзацом другим п. 43 Замовник має право надати 24 години на виправлення невідповідностей оскільки невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Учаснику для виправлення невідповідностей необхідно надати Кошторис відповідно до зазначеної форми в Тендерній документації Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.