Закупівлю оголошено - 23-01-2025, 15:41. Дата останніх змін - 10-02-2025, 10:22

Послуги із благоустрою населених пунктів – послуги з санітарної обрізки та омолодження дерев, видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев, корчування пнів, навантаження, вивезення та утилізація утворених відходів

Послуги із благоустрою населених пунктів – послуги з санітарної обрізки та омолодження дерев, видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев, корчу... Державна закупівля - UA-2025-01-23-014803-a Послуги із благоустрою населених пунктів – послуги з санітарної обрізки та омолодження дерев, видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев, корчування пнів, навантаження, вивезення та утилізація утворених відходів від замовника Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради від 1/23/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-23-014803-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-23-015962-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-01-2025, 15:41
по 28-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-01-2025, 15:41
по 31-01-2025, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3513848.42
3 513 848,42 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:19 677,55 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:105 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
ЄДРПОУ:39754779 Досьє YouControl
Сайт:https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi
Контактна особа:Людмила Олександрівна Зіменко
Телефон:+380567670336
E-mail:zimenkozakupki@gmail.com
Місцезнаходження:
49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги із благоустрою населен ...
3 513 848,42 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги із благоустрою населених пунктів – послуги з санітарної обрізки та омолодження дерев, видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев, корчування пнів, навантаження, вивезення та утилізація утворених відходів

1
послуга
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро Центральний міський дитячий парк Лазаря Глоби; Севастопольський парк; парк ім. Богдана Хмельницького; парк Пам’яті та Примирення; територія в районі вул. Київська та просп. Металургів (сквер біля пам’ятника І. Г. Клюєву)
по 31-12-2025
77211500-7
Послуги з догляду за деревами


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ 2018"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 31-01-2025 по 08-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ АВТОТРАНСПОРТНА, будинок 2, 49000, Іван КОВТУН
Остаточна пропозиція:
3 513 848,42 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-02-2025, 14:47
Період подачі оскарження:
по 10-02-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-02-25, 14:29:27
24

Відповідно до п. 43 Постанови від 12.10.2022 № 1178, якщо Замовником під час розгляду Тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ 2018" (код ЄДРПОУ 42649710) не відповідає наступним вимогам тендерної документації замовника: На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям щодо наявності необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до предмету, що закуповується, за підписом уповноваженої особи Учасника, якщо документи Тендерної пропозиції Учасника розміщені на електронному майданчику не в електронному вигляді без накладання кваліфікованого електронного підпису. У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, то Учасник у складі пропозиції на власне обладнання, машини та/або механізми надає копію (оригінал) інвентаризаційного опису (для учасників юридичних осіб). Учасник 31 січня об 12:56 завантажує в систему zakupivli.pro файл під назвою «Довідка про обладнання, договори оренди, інвентаризаційні описи.pdf», яка містить інформацію про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до предмету, що закуповується, за підписом уповноваженої особи Учасника та підтверджуючи документи. Учасник в п.18 зазначає рік випуску обладнання – 1919, а відповідно до інвентаризаційного опису зазначене обладнання випущено було в 2019 році; в п.19 Учасник зазначає рік випуску - 1921, а відповідно до інвентаризаційного опису зазначене обладнання випущено було в 2021році, тобто наявна невідповідність в наданій інформації. Для виправлення невідповідностей зазначити актуальний рік випуску обладнання, раз Учасник виявив бажання зазначати цю інформацію. Замовником в розділі ІІ Додатку 2 зазначена вимога щодо надання Учасником розрахунку вартості послуг відповідно до форми наданої під назвою «КОШТОРИС», Учасник надає розрахунок, математично вірний, та такий що відповідає Тендерній пропозиції Учасника, але розрахунок не містить наступні строки: Разом; ПДВ; Всього з ПДВ. Враховуючи, що вимога надання Кошторису міститься в Додатку 2 – «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та розрахунок вартості надання послуг відповідно до технічного завдання» Замовник керуючись абзацом другим п. 43 Замовник має право надати 24 години на виправлення невідповідностей оскільки невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Учаснику для виправлення невідповідностей необхідно надати Кошторис відповідно до зазначеної форми в Тендерній документації Замовника.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-02-25, 14:29:27
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-23-014803-a-c1
Номер договору:
10/02
Дата підписання договору:
10-02-2025, 10:17
Строк дії договору:
з 10-02-2025 по 30-04-2025
Опис договору:
уточнення в Додатку 1 "Кошторис" кількості послуг
3 513 848,42 UAH
Ціна договору
2 928 207,02 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ 2018"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 513 848,42 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
31-01-2025, 12:59:47
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
3. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:23-01-2025, 15:42:31
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:23-01-2025, 15:27:51
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:23-01-2025, 15:27:51
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              Дата архівування:
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги із благоустрою населених пунктів – послуги з санітарної обрізки та омолодження дерев, видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев, корчування пнів, навантаження, вивезення та утилізація утворених відходів
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Замовником вимагається надання Учасником забезпечення Тендерної пропозиції відповідно до положень статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Постанови, у формі електронної банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 N 2628. Розмір забезпечення пропозиції складає: 105 000,00 грн. (Сто п’ять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Всі витрати, пов’язані з поданням забезпечення цінової пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії у терміни та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією Тендерною документацією та Оголошенням (або так само внесення Учасником відповідної суми коштів на рахунок з обліку коштів у розрахунках або на рахунок для обліку залучених вкладів (депозитів)) згідно чинного законодавства. У разі внесення Замовником змін до тендерної документації в період подання пропозицій, банківська гарантія Учасника повинна містити посилання на тендерну документацію зі змінами. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Грошове або інше визначене цією документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі цінової пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в сумі складає 105 000,00 грн., із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), а якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, то із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу гарантії, що укладений між банком- гарантом та принципалом. - документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами Тендерної документації (або списання таких коштів банком - гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання гарантії, що укладений між банком - гарантом та принципалом.
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуги із благоустрою населених пунктів – послуги з санітарної обрізки та омолодження дерев, видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев, корчування пнів, навантаження, вивезення та утилізація утворених відходів
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Договір про забезпечення виконання договору про закупівлю (згідно форми, викладеної в Додатку № 6 до тендерної документації), який має бути укладено між замовником та переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю + Платіжне доручення банку щодо перерахунку грошових коштів на рахунок Замовника.
              Форма забезпечення
              Іншій формі
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься переможцем процедури закупівлі шляхом перерахування грошових коштів (грошової застави) на поточний рахунок замовника
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Договір про забезпечення виконання договору про закупівлю (згідно форми, викладеної в Додатку № 6 до Тендерної документації), який має бути укладено між замовником та переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Платіжне доручення банку щодо перерахунку грошових коштів на рахунок Замовника.
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              3
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Замовник вимагає від Переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 (три) відсотки вартості договору про закупівлю. Спосіб підтвердження відповідності - Договір про забезпечення виконання договору про закупівлю (згідно форми, викладеної в Додатку № 6 до тендерної документації), який має бути укладено між замовником та переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Платіжне доручення банку щодо перерахунку грошових коштів на рахунок Замовника.
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги із благоустрою населених пунктів – послуги з санітарної обрізки та омолодження дерев, видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев, корчування пнів, навантаження, вивезення та утилізація утворених відходів
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги із благоустрою населених пунктів – послуги з санітарної обрізки та омолодження дерев, видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев, корчування пнів, навантаження, вивезення та утилізація утворених відходів
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги із благоустрою населених пунктів – послуги з санітарної обрізки та омолодження дерев, видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев, корчування пнів, навантаження, вивезення та утилізація утворених відходів
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 15:27:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ