Період оскарження умов закупівлі - по 25-01-2025, 00:00
Категорія Замовника згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі»
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 696 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 480 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40516392 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бережна Анжела Володимирівна |
| Телефон: | +380544625859 |
| E-mail: | angelika.bai95@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 42700, Україна, Сумська область,місто Охтирка, вулиця Чкалова,27-а |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Зміст Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Шановний Учаснику! При розгляді Вашої тендерної пропозиції, уповноваженою особою виявлено такі невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. На вимогу пункту 1 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕРУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учаснику, на підтвердження наявності зазначених у довідці працівників необхідно надати: -накази про призначення на посаду (прийняття на роботу), трудову книжку або наказ про суміщення чи сумісництво. Учасником надано відповідну таблицю, накази про призначення на посаду (прийняття на роботу) та трудові книжки працівників, про те на Шейко О. О. надано лише наказ. 2. На вимогу пункту 2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕРУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учаснику потрібно надати довідку у формі таблиці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасником надано відповідну таблицю, про те у підпункті 1.2, 1.3, 1.4 та наданими документами на відповідний транспортний засіб знайдено невідповідність. 2. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогу пункту 1 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕРУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) - надати трудову книжку працівника, що буде задіяний при наданні послуг/виконанні робіт, а саме: Шейко О. О. 2. На вимогу пункту 2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ): - надати виправлену відповідну довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до документів на транспортні засоби, що зазначені в підпунктах 1.2, 1.3, 1.4.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.