Період оскарження умов закупівлі - по 21-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 20 543 184,53 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 205 431,85 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 615 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ" |
| ЄДРПОУ: | 32884306 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ганна Потічна |
| Телефон: | +380983896631 |
| E-mail: | anna.potichnaya@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 54038, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Біла, 2 |
1 |
При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОКОМУНСЕРВІС" виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Згідно вимог зазначених у Додатку №1 «Документи та інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 1. Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник має надати інформацію відповідно таблиці №1. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОКОМУНСЕРВІС" надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих.№125 від 20.12.2024 з переліком обладнання, транспортних засобів, машин та механізмів. У п.7 довідки зазначено наявність Мотоножиць HS 82R, 600мм 1 од проте інвентарний номер не розбірливий. Згідно п.1 Розділу III Тендерної документації «Скановані документи повинні бути розбірливими та читабельними.». Згідно вимог зазначених у Додатку №1 «Документи та інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 2. Інформація про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід роботи Учасник має надати інформацію у відповідності до Таблиці № 2. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОКОМУНСЕРВІС" надав довідку вих.№97 від 19.12.2024 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, а також документи, які підтверджують наявність відносин між учасником та вказаними у довідці працівниками (накази про прийняття на роботу). Проте, по працівникам Баченко Василь Васильович, Григоришин Анатолій Анатолійович, Кузнецова Наталя Дмитрівна, Морозов Василь Павлович у довідці зазначена посада та/або спеціальність «Робітник з комплексного прибирання та утримання будинків з прилеглими територіями», а у відповідних наказах №120-к від 25.09.2018, №227-к від 17.10.2018, №152-к від 28.09.2018, №230-к від 18.10.2018 зазначені професії «Робітник з комплексного прибирання». Також, в довідці нерозбірливо зазначено номер наказа про прийняття на роботу директора Тімофєєва Дмитра Олексійовича. Згідно наданої у довідці інформації працівник Котруца Володимир Олександрович прийнятий на роботу згідно наказа №25 від 31.08.2018, проте у наданій скан-копії наказу не можливо розібрати дату наказу. Тож, Учасник має виправити вищезазначені документи та усунути перелічені невідповідності. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.