Період оскарження умов закупівлі - по 18-12-2024, 00:00
лісозаготівельні послуги Міжгірське надлісництво (філії «Карпатський лісовий офіс»)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 684 400 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 38 422 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ковач Наталія |
| Телефон: | 063000000000 |
| E-mail: | natalya.kovach@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
8 |
13.12.2024 року було оголошено тендерну закупівлю закупівлі лісозаготівельних послуг Міжгірське надлісництво (філії «Карпатський лісовий офіс») код «ДК 77210000-5 Лісозаготівельні послуги» унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-13-004774-a. Найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою закупівель було визначено пропозицію учасника ПП «ЮРИН», код ЄДРПОУ 39845750 (далі – Учасник), цінова пропозиція (остаточна) якого склала 7 380 000, 00 грн. без ПДВ. На виконання вимог ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, (далі – Закон України «Про публічні закупівлі»), з врахуванням норм постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (далі – Особливості), необхідно забезпечити розгляд тендерної документації Учасника. Згідно з абзацом 7 пункту 37 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Замовник має право звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції в порядку, визначеному абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з подачею значного обсягу документів, що надано Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки електронної системи закупівель визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Таким чином з огляду на наведене вище, наявні аргументовані підстави для продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника щодо закупівлі лісозаготівельних послуг Міжгірське надлісництво (філії «Карпатський лісовий офіс») код «ДК 77210000-5 Лісозаготівельні послуги» унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-13-004774-a, що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, до 20 робочих днів. ВИРІШИЛА: Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ЮРИН», код ЄДРПОУ 39845750, за процедурою відкриті торги (з особливостями) щодо закупівлі лісозаготівельних послуг Міжгірське надлісництво (філії «Карпатський лісовий офіс») код «ДК 77210000-5 Лісозаготівельні послуги» унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-13-004774-a, що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції та оприлюднити повідомлення про продовження строку на розгляд відповідної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮРИН" (код ЄДРПОУ 39845750), поданої на процедуру закупівлі лісозаготівельні послуги Міжгірське надлісництво (філії «Карпатський лісовий офіс») №UA-2024-12-13-004774-a згідно пункту 43 Особливостей було виявлено наступні невідповідності, а саме: 1. Відповідно до п. 1.3.3.5. Копія/-ї чинних медичних довідок про проходження попереднього/періодичного медичного огляду Розділу І. «Перелік документів, що вимагаються від учасника 1. Кваліфікаційні критерії до учасника та спосіб їх документального підтвердження» Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника». 2. Відповідно до п. 3.2.1.1. Копія Статуту в останній чинній редакції (з відміткою державного реєстратора у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) до 01.01.2016.) У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) після 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник повинен додатково надати у складі тендерної пропозиції інформацію стосовно коду доступу за яким можливо здійснити перегляд чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в новій редакції). У разі, якщо учасник створений та діє на підставі модельного статуту, учасник повинен додатково надати у складі тендерної пропозиції рішення засновників про створення такої юридичної особи. 3. Відповідно до п. 1.1.3.1. Сканована/-і копія/-ї інвентарної/-их картки/-ок обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір/-ори купівлі/продажу щодо власної та/або залученої техніки, зазначеної в наданій Учасником довідці. 4. Відповідно до п. 1.1.3.1. Сканована/-і копія/-ї інвентарної/-их картки/-ок обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір/-ори купівлі/продажу щодо власної та/або залученої техніки, зазначеної в наданій Учасником довідці. 5. Відповідно до п. 1.1.3.2. Сканована/-і копія/-ї свідоцтв/-а про реєстрацію транспортного/-их засобу/-ів. 6. Відповідно до п. 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Розділу І. «Перелік документів, що вимагаються від учасника 1. Кваліфікаційні критерії до учасника та спосіб їх документального підтвердження» Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника», на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі Договору (договорів) Учасник має надати в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, завірена печаткою (у разі наявності): 1. Довідка учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів. 2) сканована/-і копія/-ї договору/-ів (не менше одного), що наведений/-і учасником в довідці (згідно підпункту 1.2.1. даного додатку) про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів; 3)Сканована/-і копія/-ї документів/у (акту/-ів наданих послуг), що підтверджують факт надання послуг та виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. 7. Відповідно до 1.3.3.3. Для підтвердження кваліфікації тракториста/-ів надаються копії посвідчення/-нь тракториста-машиніста. Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути виявлені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель вищеперераховані документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.