Період оскарження умов закупівлі - по 27-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 180 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 900 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02219168 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Никифорова |
| Телефон: | +380631326292 |
| E-mail: | zhitomirpark@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 10008, Україна, Житомирська область,м. Житомир, Бульвар Старий , буд. 34 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП КУЧЕРЕНКО РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ: 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ФОП КУЧЕРЕНКО РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ на виконання вимог Додатку № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) надав у складі пропозиції інформацію про його відповідність кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема: - Договір про надання послуг №48/2024 від 02.09.2024 на «Благоустрій території (видалення дерев з подрібненням гілок і подальшим пакуванням у мішки та розрізання колод на дрова) по вул. Ігоря Сікорського, 21 А в с. Сонячне Житомирського району Житомирської області, (ДК 021:2015 - 77211300-5 - Послуги з видалення дерев)». Вказаний договір поданий Учасником з Додатками до договору, що відповідно до п.11.1 Договору №48/2024 від 02.09.2024 є невід’ємними його частинами з некоректним зазначенням в них номеру договору а саме Додаток №1 Про надання послуги - благоустрій території (видалення дерев з подрібненням гілок і подальшим пакуванням у мішки та розрізання колод на дрова до Договору №48 від 02.09.2024; Додаток №2 Розрахунок вартості послуги до Договору №48 від 02.09.2024; - Договір №1 про надання послуг «Видалення засохлих, пошкоджених дерев, обрізання крон дерев» датований 30.09.2024р. АКТ №1 приймання-передачі наданих послуг від 05.11.2024 сладений до Договору №1 від 30.05.2024р. що не задовільняє вимоги Додатку № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги Додатку № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. (Договір про надання послуг №48/2024 від 02.09.2024 на «Благоустрій території (видалення дерев з подрібненням гілок і подальшим пакуванням у мішки та розрізання колод на дрова) по вул. Ігоря Сікорського, 21 А в с. Сонячне Житомирського району Житомирської області, (ДК 021:2015 - 77211300-5 - Послуги з видалення дерев)» має бути наданий з усіма невід’ємними його частинами, а саме: Додаток№1 Про надання послуги - благоустрій території (видалення дерев з подрібненням гілок і подальшим пакуванням у мішки та розрізання колод на дрова; Додаток №2 Розрахунок вартості послуги; АКТ здачі-приймання робіт (надання послуг); АКТ прийому-передачі дров; Договір №1 про надання послуг «Видалення засохлих, пошкоджених дерев, обрізання крон дерев» від 30.09.2024р має бути наданий з усіма невід’ємними його частинами, а саме: Додаток 1- Специфікація, Додаток 2- Форма заявки, АКТ приймання-передачі наданих послуг, АКТ приймання –передачі деревини/подріблених гілок) Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.