Період оскарження умов закупівлі - по 26-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 03328362 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Рішко |
| Телефон: | +380501003028 |
| E-mail: | ksepzakup@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 88007, Україна, Закарпатська область,місто Ужгород, ВУЛИЦЯ ПРОЕКТНА, будинок 4А |
1 |
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону та враховуючи Особливості уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника відкритих торгів ФОП "Яцишин Анна Петрівна" та виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Додатком 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, п. 1. Документально підтверджена інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагалося: 1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про наявність необхідних транспортних засобів (власне (надати технічний паспорт) або орендоване (надати договір оренди у разі, якщо транспорт не є власністю Учасника) та інструментів для видалення пнів. Вимоги замовника щодо наявності мінімальної кількості техніки з відповідними характеристиками для оптимального надання послуг за предметом закупівлі: 1 Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3-5 т 2 Автомобіль-самоскид 3 Навантажувачі одноковшеві 4 Електростанції пересувні 5 Компресори пересувні 6 Екскаватор 7 Деревоподрібнююче обладнанням (дробарка) 8 Віброущільнювачі [віброплити] 9 Молотки відбійні 10 Бензопилка 11 Перфоратори електричні 2. Довідка складена учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Працівників які мають досвід з корчування пнів на території населених пунктів повинно бути не менше 4 чоловік. 3. Довідка складена учасником у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним буде вважатися договір на аналогічний предмету закупівлі (видалення дерев та корчування пнів), укладений протягом останніх 3-ох років від дати оголошення закупівлі та повністю виконаний (підтверджений актами виконаних послуг про виконання всього договору). Довідка має містити інформацію про договори/договір. Для підтвердження інформації, що зазначена в довідці, Учасник надає наступні документи: - сканкопію (ї) з оригіналів аналогічного (их) договору (ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору (ів). 4. Додатком 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, п. 2 Інші документи, які подаються учасником процедури закупівлі підпунктом 2.3. вимагалося: Скан-копія виписки з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреність, або доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Учасник ФОП "Яцишин Анна Петрівна" надав: 1. Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника, в якій містить відомості про наявність необхідних транспортних засобів (власне (надати технічний паспорт) або орендоване (надати договір оренди у разі, якщо транспорт не є власністю Учасника) та інструментів для видалення пнів в якій вказав наявність екскаватора (який міститься під № 6) орендованого, але не вказав назву екскаватора та не надав договір оренди. В довідці МТБ під номерами 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11 ФОП "Яцишин Анна Петрівна" вказала що обладнання орендоване, але надала договір оренди обладнання від 01.10.2024 року в якому вказано що ФОП "Яцишин Анна Петрівна" є Орендодавцем, що суперечить інформації вказаній в довідці. 2. Довідку складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де вказав тільки 4 працівника, які мають досвід з корчування пнів на території населених пунктів, та не вказав жодного працівника, який керуватиме транспортними засобами вказаними в довідці про наявність необхідних транспортних засобів. 3. Аналогічний договір №1/10, який вказаний в довідці без Додатка 1, що згідно пункту 2.1. цього договору є невід’ємною частиною до договору та надав акт прийому-передачі наданих послуг з вивезення виробничих відходів згідно договору №1/10 від 24.10.2024 року, що не відповідає предмету договору, а саме: Послуги з корчування пнів на території Замовника в селі Великі Лази, Закарпатської області. 4. Довідку про право підпису в якій вказано предмет закупівлі Послуги з корчування пнів; ДК 021:2015 51110000-6 Послуги зі встановлення електричного обладнання (відповідний код ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника, в якій містить відомості про наявність необхідних транспортних засобів (власне (надати технічний паспорт) або орендоване (надати договір оренди у разі, якщо транспорт не є власністю Учасника) та інструментів для видалення пнів в якій повинен вказати назву екскаватора орендованого та надати договір оренди. Надати документи, які підтверджують право володіння обладнанням яке вказано в довідці МТБ під номерами 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, або договір оренди на це обладнання. 2. Надати довідку складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій будуть вказані всі необхідні працівники зокрема згідно заявленої техніки для виконання послуг згідно предмету закупівлі. 3. Надати аналогічний договір вказаний в довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору та акти виконаних послуг про виконання всього договору. 4. Надати Довідку про право підпису в якій вірно вказано предмет закупівлі. На виконання вимог п. 43 Особливостей, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника в передбачені терміни.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.