Період оскарження умов закупівлі - по 03-11-2024, 00:00
1.Найменування замовника: Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації. 2. Місцезнаходження замовника: Україна, 15332; вул. Світла, 3 с. Дачне, Корюківського району, Чернігівської області 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань : 03189908. 4. Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. 5. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції:тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 196 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 964 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 03189908 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://gporlivka.cg.gov.ua |
| Контактна особа: | Тетяна Макаренко |
| Телефон: | +380680610276, +380680610276 |
| E-mail: | kmakarenko@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 15332, Україна, Чернігівська область,с.Дачне , вул. Світла, 3 |
3 |
Шановний Учаснику! Згідно вимог п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» за предметом закупівлі: Проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій горищ корпусу №1, прибудови до корпусу №1 та корпусу №2 Орлівського психоневрологічного інтернату, що знаходиться за адресою: вул.. Світла, 3 с. Дачне, Корюківського району, Чернігівської області (код за ЄЗС ДК 021:2015:77220000-8 - Послуги з просочування деревини) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення замовником), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи сканкопій через Систему. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ "ВБ СТРАЖ" за предметом закупівлі: Проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій горищ корпусу №1, прибудови до корпусу №1 та корпусу №2 Орлівського психоневрологічного інтернату, що знаходиться за адресою: вул.. Світла, 3 с. Дачне, Корюківського району, Чернігівської області (код за ЄЗС ДК 021:2015:77220000-8 - Послуги з просочування деревини) виявлено невідповідність в документах, що подані у складі тендерної пропозиції та подання яких передбачалось Додатком №1 до тендерної документації: «Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону. Перелік документів та інформації, необхідні для оцінки відповідності учасників встановленим критеріям», а саме: 1) На виконавців робіт та керівника робіт, зазначених в довідці, надати посвідчення та витяги з протоколів про навчання з перевірки знань з питань: правила охорони праці пiд час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), «Правила охорони праці під час роботи із інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13). Згідно Наказу №20 Про суміщення посад Максимовича В.М. Максимовичу В’ячеславу Момировичу, начальнику виробничого відділу, за його згодою виконувати поряд з його основною роботою додаткові роботи з доплатою 25 відсотків вакантної посади маляра у порядку суміщення робіт без звільнення його від основної роботи з 05 жовтня 2020 року. Відповідно до п. 1.4. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці працівники, які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки або там, де є потреба в професійному доборі, повинні щорічно проходити спеціальне навчання з охорони праці. Згідно п.1.12 Правила охорони праці пiд час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) роботодавець зобов’язаний організувати щорічне навчання і щорічні перевірки знань працівників, які виконують роботи на висоті. Максимович В.М. є також і виконавцем робіт, а тому повинен проходити навчання 1 раз на рік. Надані в складі тендерної документації посвідчення на Максимовича В’ячеслава Момировича видані 12.05.2023 року, а значить не є чинними станом на сьогодні. Згідно п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції усі документи, які подаються учасником, мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій. 2) - лист – відгук від контрагента про виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці з обов’язковим зазначенням у ньому: - номеру, дати та суми договору; - чи виконано договір в повному обсязі та суму виконання; - характеристику Учасника за результатами виконаних послуг; - контактної особи та контактного номеру телефону Замовника. Лист – відгук повинен свідчить про належне, своєчасне та добросовісне виконання зобов’язань учасника по даному договору та містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень. Учасником надано лист з інформацією не в повному обсязі, а саме: в листі-відгуку зазначено суму договору, але не зазначено суму виконання договору. На виконання вимог встановлених Замовником в тендерній документації, є необхідність в виправленні невідповідності. Тому просимо Вас у відповідності до п.43 Особливостей на виконання вимог встановлених тендерною документацією виправити невідповідності в інформації та/або в документах, що подані Учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.