Період оскарження умов закупівлі - по 30-10-2024, 00:00
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 340 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 700 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40506248 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Наталія Олексіївна Гомзякова |
| Телефон: | +380634075064 |
| E-mail: | gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 07.11.2024 р.: 1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції на вимогу Замовника надано підтвердження наявності за основним місцем роботи не менше 10-ти працівників, які безпосередньо виконуватимуть роботи під час виконання договору у вигляді наказів про прийняття на роботу. Відповідно до довідки № 77 від 15.10.2024 року працівник Хомяков В.В. працює за сумісництвом двох посад на підприємстві Учасника. Проте на підтвердження працевлаштування надано накази № 38 від 04.04.2024 року – посада «водій автотранспорту» та наказ № 14 від 29.09.2023 року – посада «робітник з благоустрою» де зазначено, що даний працівник одномоментно працює на основному місці роботи за обома посадами. 2.1. Пункт 2 Додатку № 3 та Додатку № 6 до Документації учасник повинен надати інформаційну довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку), що містить інформацію про наявність в Учасника працівників, що будуть залучатись до надання послуг. З метою підтвердження надійності учасника у нього, за основним місцем роботи повинно перебувати не менше 10 працівників, які безпосередньо будуть виконувати роботи в закладах освіти замовника з видалення аварійних дерев, обрізування дерев, розкряжування повалених дерев, корчування пнів, посадки дерев під час виконання договору. На підтвердження наявності таких працівників у складі тендерної пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок, або копії наказів про прийняття (призначення) на роботу. 3.1. Учаснику необхідно надати вірний наказ № 38 від 04.04.24 року на працівника Хомякова В.В. про сумісництво чи суміщення посад відповідно до Кодексу законів про працю України (КЗпП) або будь яким іншим чином підтвердити наявність не менше 10 працівників, які безпосередньо будуть виконувати роботи в закладах освіти замовника з видалення аварійних дерев, обрізування дерев, розкряжування повалених дерев, корчування пнів, посадки дерев під час виконання договору. Уповноважена особа замовника Наталія ГОМЗЯКОВА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.