Період оскарження умов закупівлі - по 08-10-2024, 00:00
Категорія Замовник згідно п.3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 350 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40516392 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бережна Анжела Володимирівна |
| Телефон: | +380544625859 |
| E-mail: | angelika.bai95@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 42700, Україна, Сумська область,місто Охтирка, вулиця Чкалова,27-а |
0 |
1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 3 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника (КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ УЧАСНИКІВ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ) містить вимогу про надання довідки в довільній формі, з інформацією про повне виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2-х договорів) та лист-відгук (всі листи-відгуки), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний аналогічні договори, що зазначені в довідці. Учасник надає вищезазначені довідку та лист-відгук, однак номери та дати договорів зазначені у довідці не відповідають зазначеним у листі-відгуку доданого до тендерної пропозиції. 2. На вимогу Додатку 7 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ): - пункт 5 – відсутня інформація, що підтверджує статус платника податків (Документ, що підтверджує статус платника податків: копія довідки або свідоцтва платника ПДВ/копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість/копія довідки або свідоцтва платника єдиного податку суб’єктом малого підприємництва/копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для учасників-суб'єктів малого підприємництва на єдиному податку/інше); - пункт 8 – відсутній гарантійний лист (Гарантійний лист про те, що ціна розрахована відповідно до вимог чинного законодавства України; включає усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені; включає витрати на доставку, а також про те, що під час участі у закупівлі учасник зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та не буде штучно чи невиправдано занижувати (демпінгувати) свої ціни). 2. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Довідку в довільній формі, з інформацією про повне виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2-х договорів) та Лист - відгук (всі листи-відгуки), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний аналогічні договори, що зазначені в довідці з виправленими невідповідностями. 2. На вимогу Додатку 7 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ), - пункту 5 – Документ, що підтверджує статус платника податків: копія довідки або свідоцтва платника ПДВ/копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість/копія довідки або свідоцтва платника єдиного податку суб’єктом малого підприємництва/копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для учасників-суб'єктів малого підприємництва на єдиному податку/інше), надати відповідний документ/довідку; -пункту 8 – Гарантійний лист про те, що ціна розрахована відповідно до вимог чинного законодавства України; включає усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені; включає витрати на доставку, а також про те, що під час участі у закупівлі учасник зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та не буде штучно чи невиправдано занижувати (демпінгувати) свої ціни, надати відповідний гарантійний лист.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.