Період оскарження умов закупівлі - по 26-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 800 805 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 004,02 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Гребінківська селищна рада |
| ЄДРПОУ: | 04359152 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Руденко Василь Миколайович |
| Телефон: | 380974529265 |
| E-mail: | gs_rada@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08662, Україна, Київська область,смт Гребінки, проспект Науки, 2 |
4 |
1.У відповідності до пункту 1 додатку 2 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження Учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність наявность обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за яким учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Крім того Учасник має підтвердити наявність у власності та/або в користуванні (оренда, тощо) Учасника навісного, ручного та іншого обладнання, вказаного в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, та яке не потребує Державної реєстрації, підтверджується Довідкою, складеною Учасником у довільній формі, або іншим документом (видаткова накладна, інвентарна картка, оборотно-сальдова відомість, договір оренди, тощо). На виконання вимог тендерної документації Учасник надав довідку №6455-11 від 23.08.2024 р. у якій наявна інформація про обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника. Відповідно до довідки Учасник має у наявності таке навісне-ручне обладнання, яке не потребує державної реєстрації: бензопила ланцюгова Dnipro-M DSG -62H – 3 шт. та подрібнювач пнів(навісне обладнання-фреза) BOBCAT SG- 1 шт. Водночас довідка №6455-12 від 23.08.2024 р. про наявність у власності та/або в користуванні (оренда, тощо) Учасника навісного, ручного та іншого обладнання не містить даних про подрібнювач пнів(навісне обладнання-фреза) BOBCAT SG, що є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 2.У відповідності до абзацу 5 пункту 15 додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимогу, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Всупереч вимогам тендерної документації Учасник ТОВ «КЕРУЮЧА КОПАНІЯ СУЧАСНЕ МІСТО» наклав удосконалений електронний підпис на пропозицію. Учаснику пропонується в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідність шляхом приєднання до тендерної пропозиції: - Оновлену довідку про наявність наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, та яке не потребує Державної реєстрації ; - накладання кваліфікованого електронного підпису на пропозицію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.